Το Αμερικανικό σχιστολιθικό φυσικό αέριο και πετρέλαιο πριν τους πολέμους είχε μεγαλύτερο κόστος παραγωγής και μεταφοράς στον τελικό καταναλωτή από ότι στοίχιζε το Ρωσικό και το Ιρανικό, με αποτέλεσμα οι Αμερικανικές εταιρείες να πουλούν με ζημίες και να κινδυνεύουν με κατάρρευση!
Ως εκ θαύματος οι πόλεμοι απέκλεισαν πιο οικονομικούς προμηθευτές και ανέβασαν τις τιμές με αποτέλεσμα οι Αμερικανοί να θησαυρίζουν καθημερινά!!!
Βάλε και το ξεπούλημα σε όπλα και πολεμοφόδια που δουλεύουν τριπλό βάρδιες!!
Έχουμε δηλαδή έναν άνθρωπο που μόνο αντικειμενικά δεν αποφασίζει καθώς έχει το μαχαίρι και το καρπούζι!!
Βάλε και λίγο λίστα ΕΠΣΤΑΙΝ που θα εξαφάνιζε πολύ κόσμο και τώρα ξεχάστηκε και καταλαβαίνεις τι γίνεται.
Για τους ευαίσθητους με τα ανθρώπινα δικαιώματα να θυμίσω ότι στην Σαουδική Αραβία έχουν παρόμοιο καθεστώς με το Ιράν αλλά εκεί δεν μας πειράζει γιατί ανήκουν όλα στην Αμερική!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου