Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ

 

                     

 

Χρόνια πολλά και δυο φιλιά

απόψε θα σου στείλω              

μ’ ένα στίχο ερωτικό.                      

Κύμα εγώ κι εσύ στεριά              

όταν κοντά σου θα βρεθώ,

στην αγκαλιά σου θα χωθώ

και πάντα εκεί θα σβήνω.  

 

Χρόνια πολλά, απ’ την καρδιά-φωτιά

κι απ’ την ψυχή μου- ήλιο,

να σου ζεσταίνουν τ’ όνειρο

μέσα στην κρύα τη νυχτιά                                  

τώρα που είσαι μακριά.                                                                                                                                        

Ποτάμι ο πόθος μου -κυλά                      

στον Έβρο και στο Νείλο.                   

                                                                            

Χρόνια πολλά - δυο τριαντάφυλλα γκρενά

σου στέλνω και ματώνω…                                                   

κι εσύ ξωκλήσι στα γκρεμνά,

γιορτάζεις με την Παναγιά  

και λάμπεις μες στο χρόνο!                                  

 

Απ’ τη φωτογραφία σου κρατάω το χαμόγελο          

και την γλυκιά σου τη ματιά.

Αυτά μου φτάνουν μόνο…

 

Αυτά μου φτάνουν μόνο…

αντίδοτα στο χρόνο,

μέχρι να ξανασμίξουμε στον δίστρατο το δρόμο!    

      

ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΟΡΜΠΑΛΑΣ

ΕΠΑΙΝΟΣ  Ποίησης, 20ου Ετήσιου (2020) Διεθνή Διαγωνισμού

 του Λογοτεχνικού περιοδικού «Κελαινώ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου