Κυριακή 23 Μαρτίου 2025

Πρώην δημοσιογράφος του CBS αποκαλύπτει πώς η μεγάλη φάρμα κατέλαβε τα μέσα ενημέρωσης



 Η βραβευμένη ερευνήτρια δημοσιογράφος  Sharyl Attkisson  σφυρίζει πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες ανέλαβαν σιγά σιγά τον έλεγχο των μέσων ενημέρωσης – αρχής γενομένης από το 2006. Σύμφωνα με την Attkisson, αυτή η αλλαγή δεν συνέβη από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά κοιτάζοντας πίσω, λέει ότι τα προειδοποιητικά σημάδια ήταν εκεί.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι κύριες πλατφόρμες μέσων όπως  το The Daily Show  με τον Jon Stewart και  το Morning Joe  με τον Joe Scarborough έδωσαν χρόνο ομιλίας στον Robert F. Kennedy Jr. για να συζητήσουν την ασφάλεια των εμβολίων. Συγκεκριμένα, ο Scarborough μοιράστηκε ακόμη και ότι ο γιος του είχε υποστεί τραυματισμό από το εμβόλιο. Ακόμη και η ίδια η Atkission ήταν σε θέση να κάνει  αναφορές για την αβυσσαλέα αποτελεσματικότητα του εμβολίου κατά της γρίπης .






Αλλά αμέσως μετά, αυτό το είδος κάλυψης εξαφανίστηκε. «Και ξαφνικά, όλα εξαφανίστηκαν», σημείωσε ο Τζίμι Ντορ.

Τι έγινε λοιπόν;

Η Attkisson παραδέχτηκε ότι, εκείνη την εποχή, δεν καταλάβαινε πλήρως τι συνέβαινε στα παρασκήνια. Μόλις αργότερα ήρθε στο επίκεντρο η ευρύτερη εικόνα. Η φαρμακοβιομηχανία, συνειδητοποίησε, είχε αρχίσει να συνάπτει άμεσες συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης - συμπεριλαμβανομένου του CBS News, όπου εργαζόταν.

Σε εταιρικό επίπεδο, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης και οι φαρμακευτικοί κολοσσοί ένωσαν τις δυνάμεις τους, ακόμη και ασκώντας πιέσεις στο Κογκρέσο για να  χαλαρώσουν οι μακροχρόνιοι περιορισμοί στη διαφήμιση των φαρμακευτικών προϊόντων .

Μέχρι τότε, σημείωσε, η διαφήμιση συνταγογραφούμενων φαρμάκων στην τηλεόραση δεν ήταν απλώς σπάνια – ήταν παράνομη. «Αυτό ήταν απαγορευμένο, παρά το νόμο», είπε, και παραμένει απαγορευμένο στις περισσότερες χώρες σε όλο τον κόσμο. Αλλά στις ΗΠΑ, οι κανόνες άλλαξαν. Και το αποτέλεσμα ήταν συγκλονιστικό:  δισεκατομμύρια, και τελικά τρισεκατομμύρια, διαφημιστικά δολάρια εισρέουν στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης .

Αυτή η πλημμύρα χρημάτων δεν επηρέασε μόνο τις διαφημίσεις - άρχισε να επηρεάζει τις ιστορίες που μπορούσαν και τι όχι να ειπωθούν. « Αρχίσαμε να νιώθουμε τις επιπτώσεις του στο τμήμα ειδήσεων στο CBS », είπε. «Οι λομπίστες από την εταιρεία στο CBS πήγαν μαζί με λομπίστες της φαρμακευτικής βιομηχανίας στο Καπιτώλιο για να πιέσουν μέλη του Κογκρέσου».

Το αποτέλεσμα, προειδοποίησε, ήταν καταστροφικό για τη δημόσια υγεία. Ενώ η φαρμακευτική εργαζόταν για να αυξήσει τα κέρδη, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης - τώρα μπερδεμένα οικονομικά - σταμάτησαν να τα θεωρούν υπόλογα. « Χρηματοδοτούν τη μη έρευνά τους », είπε. « Επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις ιστορίες που δεν γίνονται ».

Ο Attkisson τόνισε επίσης ότι τα στελέχη των μέσων ενημέρωσης και οι μάνατζερ δεν ζητούσαν πλέον «ισορροπία». Η λογοκρισία ήταν πιο ωμή: " Απλώς έλεγαν, "Δεν μπορούμε να πούμε καθόλου αυτήν την ιστορία. Ο κόσμος δεν πρέπει να το γνωρίζει", αποκάλυψε ο Atkisson.

Πιστεύει ότι τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης έπρεπε να λειτουργήσουν ως τείχος προστασίας—προσφέροντας εποπτεία, ειδικά όταν το Κογκρέσο αποτυγχάνει να το κάνει. Αλλά αυτό το τείχος προστασίας  κατέρρευσε κάτω από το βάρος των φαρμακευτικών δολαρίων .

Ο πρώην σύμβουλος Pharma Calley Means μίλησε για αυτό ρητά  πριν από λίγο καιρό  στο podcast του Tucker Carlson.

Επιβεβαίωσε ότι ο πραγματικός στόχος των διαφημίσεων φαρμάκων στην τηλεόραση δεν είναι να πουλήσουν φάρμακα αλλά να  ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ από τα μέσα ενημέρωσης , περιγράφοντάς το ως « ανοιχτό μυστικό » στη φαρμακευτική βιομηχανία.

Οι περισσότεροι από εμάς ήδη αισθανόμαστε ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά το να το επιβεβαιώνουν δύο εμπιστευτικοί του κλάδου είναι διαφορετικά. Η αλήθεια είναι ότι η Big Pharma έχει τις τηλεοπτικές ειδήσεις σε λουρί. Και μέχρι να εξαφανιστεί αυτή η χρηματοδότηση,  δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε ούτε μια λέξη που λένε για την υγεία σας .

Δείτε ολόκληρο το βίντεο παρακάτω:

https://modernity.news/

Η υπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου