Η πλωτή εξέδρα για την ομαλή αποβίβαση των επισκεπτών ΘΑ τοποθετηθεί τήν ερχόμενη Δευτέρα, αλλά είναι άγνωστο. ποιος έδωσε την άδεια έως τότε οι τουρίστες να ζουν στιγμές από την... απόβαση στήν Νορμανδία!
Τον γύρο του Διαδικτύου κάνουν τις τελευταίες ώρες φωτογραφίες από τον Μπάλο στην Κρήτη όπου τουρίστες κατεβαίνουν από το πλοίο και μπαίνουν στο νερό μέχρι τον λαιμό προκειμένου να φτάσουν στην παραλία.
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες και τα βίντεο που κυκλοφορούν, οι τουρίστες αναγκάζονται να βουτήξουν στο νερό προκειμένου να προσεγγίσουν την παραλία λόγω της απουσίας πλωτής εξέδρας που θα επέτρεπε την ομαλή επιβίβαση και αποβίβαση.
Ωστόσο, ενώ οι περισσότεροι είναι προετοιμασμένοι για να… βραχούν φορώντας ήδη τα μαγιό τους, για τους ηλικιωμένους ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγαλύτερος μιας και χρειάζονται βοήθεια.
Την ίδια ώρα, όπως σημειώνουν τοπικά Μέσα, η κατασκευή της εξέδρας έχει υλοποιηθεί και η τοποθέτησή της αναμένεται να πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα.
https://odysseiatv.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου