ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Η Ρωσία πήρε λάφυρο ένα ακόμη αμερικανικό πυραυλικό σύστημα PATRIOT και μάλιστα άθικτο εντός της Ουκρανίας. Αλλά δεδομένου ότι η Ρωσία έχει πάρει αρκετά πολεμικά λάφυρα και πολλούς PATRIOT για να τα αναστρέψει και να πάρει όλα τα μυστικά τους, η Ρωσία αποφάσισε να το κάνει δωράκι στην Κίνα!
Όπως βλέπετε και στην φώτο κάτωθεν μεταφέρεται από κινέζικο φορτηγό :
Εκεί στο σαταΝΑΤΟ όλα καλά;; Γελάνε και τα ντουβάρια με τα χάλια σας. Περαστικά σας, αλλά ένα γαμησάκι το θέλετε και εσείς. Και όπως έχω ξαναπεί οι ΗΠΑ-ΝΑΤΟ φαίνεται ότι έχουν δεσμεύσει τεράστιους πόρους στην Ουκρανία, αν κάνουν το ίδιο και στη Μ. Ανατολή εκτιμώ, ότι μετά δεν θα έχουν δυνατότητα μιας 3ης ταυτόχρονης εμπλοκής. Οπότε η Κίνα θα μπορεί να παίξει όπως θέλει.
Εννοείται ότι η Ρωσία μπορεί να νικήσει πολύ γρήγορα την Ουκρανία, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος της.Τώρα,πιστεύω, ότι η ενδεχόμενη νίκη της Ρωσίας θα σχετίζεται και με εξελίξεις στη Μ.Ανατολή. Η Κίνα διεξάγει ήδη μορφή επιθετικού υβριδικού πολέμου.
Υ.Γ Η φώτο σε μεγέθυνση για να διαβάσετε καλύτερα τα κινέζικα γράμματα στο φορτηγό και στην πινακίδα στον δρόμο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου