Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Η Ελλάδα κορυφαία επιλογή για “φραγκάτους” Αμερικανούς το 2022 |



 Εύποροι Αμερικανοί ταξιδιώτες “ψηφίζουν” την Ευρώπη και την Ελλάδα για τις φετινές, καλοκαιρινές τους διακοπές, με το Ηνωμένο Βασίλειο να εξακολουθεί να αναδεικνύεται στον προορισμό της καρδιάς τους.

Σύμφωνα με την Global Travel Collection (GTC), οι Αμερικανοί που επιλέγουν πολυτελή ταξίδια, αναζητούν ονειρεμένους προορισμούς, για να κάνουν διακοπές με μέλη της οικογένειάς τους που ανήκουν σε διαφορετικές γενιές και να απολαύσουν μοναδικές εμπειρίες.

Η Ευρώπη αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς, με προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ισπανία, η Πορτογαλία και  η Ιταλία να συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη ζήτηση. Ωστόσο, το Ηνωμένο Βασίλειο κατέκτησε το “στέμμα” ως ο πιο δημοφιλής, διεθνής προορισμός για τους Αμερικανούς, για πέμπτη συνεχή χρονιά.

Την ίδια στιγμή, ζήτηση παρατηρείται για τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, αλλά και για προορισμούς, όπως είναι το Μεξικό, η Αυστραλία και η Δομινικανή Δημοκρατία.

Ταξιδιωτικοί σύμβουλοι της GTC αναφέρουν ότι οι πελάτες τους είναι ενθουσιασμένοι που θα ταξιδέψουν ξανά, με κάποιους να κάνουν κράτηση για πολλαπλά ταξίδια. Και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να αποκτήσουν την εμπειρία διακοπών που επιθυμούν.

“Η Ευρώπη έχει μεγάλη ζήτηση αυτό το καλοκαίρι, με προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Ιταλία να προσελκύουν τον μεγαλύτερο αριθμό κρατήσεων”, επιβεβαιώνει η Tiffany Bowne από το All Star Travel Group, brand που βρίσκεται υπό την “ομπρέλα” της Global Travel Collection.

Η ίδια αναφέρει πως οι ταξιδιώτες που επιλέγουν πολυτελή ταξίδια επιδιώκουν να απολαύσουν έναν συνδυασμό εμπειριών, όπως μαθήματα μαγειρικής, πεζοπορία/ποδηλασία και άλλες δραστηριότητες που τους συνδέουν με το μέρος, ενώ στις προτεραιότητές τους είναι η κράτηση για φαγητό στα καλύτερα εστιατόρια του προορισμού που επισκέπτονται.

Η εξ αποστάσεως εργασία φαίνεται να έχει ανοίξει νέες δυνατότητες για ταξίδια, όπως εξηγεί η Shayna Mizrahi, από το In The Know Experiences, επίσης μέλος της Global Travel Collection. “Τα δημογραφικά στοιχεία των πιο ενεργών ταξιδιωτών πολυτελείας σήμερα είναι νέοι επαγγελματίες, που πλέον μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως κι επιλέγουν να συνδυάσουν την εργασία με μοναδικά πολυτελή ταξίδια”, λέει.

Σύμφωνα με την GTC, οι ταξιδιώτες υψηλών προδιαγραφών είναι πρόθυμοι να αναπληρώσουν τον χρόνο που δεν μπορούσαν να κάνουν ταξίδια παρέα με φίλους και την οικογένειά τους τα τελευταία δύο χρόνια. Την ίδια στιγμή, εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν για να πάρουν αυτό που θέλουν, είτε πρόκειται για την αναβάθμιση των καταλυμάτων τους, είτε για ένα όσο το δυνατόν πιο άνετο ταξίδι.

Με τις αυξανόμενες τιμές και την περιορισμένη διαθεσιμότητα σε ορισμένα μέρη διακοπών, οι σύμβουλοι πολυτελείας δοκιμάζουν τις δεξιότητες και την εμπειρία τους.

Η μεγαλύτερη πρόκληση στην πώληση πολυτελών ταξιδιών αυτή τη στιγμή, όπως διαπιστώνει το Tzell Travel Group, μέλος της GTC, είναι ο σοβαρά περιορισμένος χώρος και η διαθεσιμότητα για πτήσεις και δωμάτια ξενοδοχείων στους πιο επιθυμητούς προορισμούς.

Μία νέα τάση στα πολυτελή ταξίδια είναι ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν και απευθύνονται σε ταξιδιωτικό.

“Ο χρόνος είναι πολύτιμος και οι ταξιδιώτες αναζητούν τη βοήθεια ενός ειδικού για τον προγραμματισμό των διακοπών τους”, επισημαίνει η Angie Licea, πρόεδρος της Global Travel Collection.

Και συμπληρώνει: “Οι σύμβουλοι πολυτελών ταξιδιών μας έχουν πολυετή εμπειρία στη διοργάνωση ταξιδιών για τους πελάτες τους, καθώς και γνώση από “πρώτο χέρι” των πιο δημοφιλών προορισμών του κόσμου. Παραμένουν ενήμεροι για τις τάσεις στα πολυτελή ταξίδια και παρέχουν υπηρεσίες επιπέδου “ρεσεψιόν”. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες έχουν την άνεση να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, που μπορούν να καλέσουν όποτε έχουν κάποια ερώτηση ή ανησυχία”.

https://money-tourism.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου