Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Έλληνα αφυπνίσου. Η ευημερία σου, εξαρτάται από την ευημερία των πολλών...

 


Αλληλεγγύη δεν σημαίνει δίνω ελεημοσύνη και αισθάνομαι «καλά με τον εαυτό μου» και ότι έκανα το καθήκον μου.


Αλληλεγγύη σημαίνει παλεύω για ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, για ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΌ και για να μην φτάσει ποτέ κανένας να χρειάζεται ελεημοσύνες.

 

Γράφει η Ε.Σ

Κάτι που δεν έχουν καταλάβει πολλοί Ελληνες, είναι πως κοινωνική ευαισθησία και αλληλεγγύη δεν σημαίνει πως πρέπει να φτάσει το κακό και στη δική μου πόρτα για να κινητοποιηθώ ,εφόσον έχει φτάσει ήδη στη γειτονιά μου ,στο μεγάλο μου σπίτι ,στη χώρα μου .

Δεν σημαίνει πως αν εγώ τώρα μπορώ να πληρώσω τους ληστρικούς λογαριασμούς γιατί αντέχει η τσέπη μου ακόμα ,θα κάθομαι και δεν θα αντιδρώ εφόσον δεν βρίσκομαι στη θέση πολλών συνανθρώπων μου .

Πολλοί κάνουν πως δεν βλέπουν την εκμετάλλευση, από κόμπλεξ μανταμ σουσουδισμού ,γιατί θέλουν να δείξουν ότι είναι ....υπεράνω χρημάτων και αυτά τα τα της .....πλέμπας δεν τους αγγίζουν !

Μη τους πουν ότι δεν έχουν να πληρώσουν !

Κι έτσι ,προτιμούν να τους ληστεύουν !

Και μόνο όταν το πρόβλημα ακουμπήσει το δικό τους σπιτικό ,τότε κινητοποιούνται .

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ

Ο,τι πάσχει ο συνάνθρωπος σου σήμερα, αύριο θα χτυπήσει και την δική σου πόρτα.

Η ευημερία σου, εξαρτάται από την ευημερία των πολλών .

Οταν πρωτοέβαλε τα χαράτσια στη ΔΕΗ ο Βενιζέλος ,κάναμε μια κίνηση οι πολίτες στο Δήμο μου και συγκεντρώσαμε γύρω στις 2.500 υπογραφές για ομαδικό νομικό αγώνα εναντίον του αντισυνταγματικού μέτρου με τη βοήθεια του συνταγματολόγου κου Κασσιμάτη .

ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2.500 ΟΤΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΣΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ;

29 άτομα ΜΟΝΟ !!!!!

Οσο τους βόλευε δηλαδή μπας και γλιτώσουν τα λεφτά από το χαράτσι .Αλλά για να πάνε να καταθέσουν σε εισαγγελέα ,να εκτεθούν ονομαστικά ,εκεί το έσκασαν από το καράβι !

Που να μπλέξουν !

Και να τους σταμπάρει και το σύστημα !

Μην κοιτάτε λοιπόν την πάρτη σας και αν αντέχετε ακόμα ,αλλά κοιτάξτε τι γίνεται γύρω σας . Αλληλεγγύη δεν σημαίνει δίνω ελεημοσύνη και αισθάνομαι "καλά με τον εαυτό μου " και ότι έκανα το καθήκον μου .

Αλληλεγγύη σημαίνει παλεύω για ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ,για ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΌ και για να μην φτάσει ποτέ κανένας να χρειάζεται ελεημοσύνες .

Δεν θέλω να είμαι μονόφθαλμος βασιλιάς σε μια χώρα τυφλών αλλά ισότιμος πολίτης σε μια χώρα ανοιχτομάτηδων .

https://ellinikiafipnisis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου