Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Κυρία μου ΕΛΛΑΔΑ

 




Έργον σατιρικό και επίκαιρο - Πολιτική επικαιρότητα / 2020


4ο  Μέρος και τελευταίο

 

 Κυρία μου ΕΛΛΑΔΑ Τον κόσμο στα γήπεδα θα φέρει ο Αυγενάκης

 κι “άφθονα κέρδη” στη ΔΕΗ ο Κώστας Χατζηδάκης.

 Για «το Υγείας» ο Κικίλιας ήταν… “τεστ αρνητικόν”

 και προσόν ο Βαρβιτσιώτης είχε κληρονομικόν!


 Ερήμην όλων ψήφισαν «Νόμο Πτωχευτικό»

 κι οι τράπεζες τα σπίτια ζητούν απ’ τον φτωχό.

 Με δανεικά κι αγύριστα το Κόμμα βασιλεύει.

 Η Θέμις εστραβώθηκε κι ο Κώδικας κωφεύει!


 Μ’ ανάπλαση καθολική στων Αθηνών το Κέντρο

 σκιά και ξάπλα ο καθείς θα βρίσκει σ’ ένα δέντρο!

 Ο Κούλης κι η Μαρέβα θα κάνουνε σεργιάνι

 και κόντρες με ποδήλατα με τον Μπακογιάννη.


 Πρωτιά εξασφαλίσανε και στις δημοσκοπήσεις…

 Όποιος την κούρσα οδηγεί, γνέφει να τον ψηφίσεις.

 Ρεύμα θα έχει δυνατό κι επιρροή μεγάλη, 

γι αυτό τον λιβανίζουνε οι ντόπιοι παπαγάλοι! 


Ζω μες στην ανασφάλεια Κυρία μου ΕΛΛΑΔΑ

 και ο Χρυσοχοΐδης καυχιέται για τη ΓΑΔΑ. 

 Για πες μου πώς αντέχεις με τόσους«Μητσοτάκηδες»

  που ακόμα κυνηγούν ολίγους «Μπαχαλάκηδες»;


 Κι αυτή η πανδημία δε λέει να μας αφήσει… 

 Η θλίψη κι η πενία μας έχει γονατίσει. 

 Τα κόμματα φαγώνονται-πότε θα συμφωνήσουν; 

 Για σένα βρε ΕΛΛΑΔΑ μου, πρέπει να πολεμήσουν! ………


 Ξεθύμανα λιγάκι κι αν ήμουν καυστικός…

 έχει γερό στομάχι ο κάθε υπουργός. 

Σ’ όποιον μας Κυβερνάει θα κάνω κριτική,

 αν βγω και στα κανάλια… θα μπω και στη Βουλή! 


Γιάννης  Ζορμπαλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου