Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Σημασία φαίνεται πως δίδεται, ακριβώς, να σωθούμε ως ζώντα όντα, χωρίς τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, του άνω θρώσκοντος όντος.



Η αναδημοσίευση του παρόντος να περιέχει και την προέλευση του. ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ  Δ.Τ. 713 12.05.2020


Όπως εμφανίζονται όσα επιβάλλονται και όσα καταργούνται, πως είναι για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Της ζωής όμως όπως - όπως ???
Η ζωή του ανθρώπου έχει προσωπικά στοιχεία κάθε ενός από όλους εμάς, που πρέπει να σωθούν οι ζωές μας.
Το προσωπικό πακέτο της δυναμικής του, του χαραχτήρα του, των ικανοτήτων του, της ευφυΐας του,  των επιλογών της συμπεριφοράς του, των στόχων του, της ηλικίας του, των φίλων του, των συνεργατών του, των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων του,
Με όσα επιβάλλονται και με όσα καταργούνται, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το ΙΔΙΩΤΙΚΟ στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για να σωθούν οι ζωές μας, ζωές χωρίς δική μας προσωπικότητα.
Είναι ένας δρόμος για την διάλυση της προσωπικότητας των ανθρώπων εμάς που πρέπει να σωθούμε, ως κρέατα εν περιπάτω. Ξαναγυρίζουμε όπως στην πρωτόγονη ζωή, σε αγέλες με ένα τράγο.
Σημασία φαίνεται πως δίδεται, ακριβώς, να σωθούμε ως ζώντα όντα, χωρίς τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, του άνω θρώσκοντος όντος.
Τον εκ φύσεως ακατάρριπτο όρο του ανθρώπου, ως άνω θρώσκοντος, στην θέση του Άνωθεν προς Το Οποίο διαχρονικά αναφέρεται, η Δημοκρατική
κυβέρνηση που δεχτήκαμε ως ελευθερωτή, θέτει ένα κουτί με βολβούς για μάτια σφαιρίδια σιλικόνης, που θα στριφογυρίζουν να αξιολογούν σε ένα ηλεκτρονικό κουτί, τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ μας.
Ανέβηκαν οι πολιτικοί μας στους ουρανούς και αφού δεν συναντήθηκαν με το Ανώτερο, αφού δεν καταλάβαιναν, μας λένε ότι κατέβασαν το Ανώτερο και να, είναι οι κάμερες αυτά τα κουτιά με τα μάτια σιλικόνης.
Ενχωμάτωσαν, κατέβασαν από τον θόλο των εκκλησιών, καθαίρεσαν, τα Πολυόμματα και τα Εξαπτέρυγα και λένε, να αυτό το πλαστικό κουτί με μάτια σιλικόνης και λεπτά καλώδια, είναι το Ανώτερο που θα αναφέρεστε από σήμερα, το φέραμε εδώ, μην το ψάχνετε αλλού.
Αυτό το κουτί και κανένας άλλος δεν υπάρχει ούτε θα υπάρχει Άνωθεν, δεν θα αναλογίζεστε και δεν θα υπολογίζετε σε τίποτα άλλο, αυτό θα κρίνει και θα αποφασίζει για εσάς και για την επίγεια σωτηρία σας, την σωτηρία της ύλης σας, για τον χρόνο που αυτό θα κρίνει και θα αποφασίσει !!!.
Ο ολοκληρωτισμός, αυτό εγκαθίσταται από την κυβέρνηση που εκλέχτηκε ως απελευθερωτής.
Η απείρου κάλους και φρίκης απόφαση της υπουργού αυτής της κυβέρνησης κας Κεραμέως χωρίς διαβούλευση και το φυσικό φαινόμενο την έγκριση της ‘Αρχής’’ προστασίας προσωπικών δεδομένων, προστασία να σου πετύχει !!! σχολιάστηκε όπως και εμείς θα κάναμε από τον τύπο με τα ακόλουθα επακριβώς:
** Η ΝΙΚΗ Κεραμέως πρέπει να είναι πρωταθλήτρια στο αγενές άθλημα της ακαταλληλότητας άσκησης υπουργικών καθηκόντων. Οι ανο­ησίες για κάμερες στην τάξη και μετάδοση του μαθήματος σε ζωντανή μετάδοση έχουν εξοργί­σει πολλούς περισσότερους γονείς απ’ όσους νο­μίζει ότι θίγονται.
** Η ΣΧΟΛΙΚΗ αίθουσα δεν μπορεί να κατα­ντήσει «σπίτι τον Μτηγκ Μπράδερ» ώστε να πεί­σει η Κεραμέως τον Μητσοτάκη να την αφήσει στη θέση της στον επόμενο ανασχηματισμό.
ΠΡΩΤΑ και κύρια δεν είναι σωστό οι γονείς των παιδιών που θα απουσιάζουν να ακούνε σε ζωντανή μετάδοση σε ποιο παιδί γίνονται οι πε­ρισσότερες παρατηρήσεις από την καθηγήτρια, ποιο παιδί ήταν αδιάβαστο και έβαλε τα κλάματα επειδή δεν ήξερε το μάθημα, ποιο συμπεριφέρεται  «περίεργα» επειδή βρίσκεται στο φάσμα του αυτι­σμού, ποιο λέει την ώρα του μαθήματος ότι έμει­νε νηστικό το βράδυ επειδή δεν έχει η οικογένεια του χρήματα για φαγητό και ποιο έβρεξε το πα­ντελόνι του επειδή ντρεπόταν να πει ότι ήθελε να πάει στην τουαλέτα.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα είναι η Κεραμέως που θα αντιμετωπίσει τα δεκάδες αδιάκριτα μάτια και αυτιά που θα αναμεταδίδουν τον απόηχο από τα προβλήματα και τις άβολες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.
ΕΧΕΙ φανταστεί κανείς πόσα ηχητικά και βί­ντεο με τις καταστάσεις που προκύπτουν στις τά­ξεις πρόκειται να πλημμυρίσουν το διαδίκτυο;
ΚΑΙ μόνο η σκέψη να γίνει κάτι τέτοιο προ­σβάλλει και τους μαθητές και τους εκπαιδευτι­κούς που θέλουν να εργαστούν κανονικά, χωρίς νεοταξικά καραγκιοζιλίκια και ευτελισμούς του λειτουργήματος τους αλλά και τους γονείς που σέβονται την εκπαιδευτική διαδικασία.
** ΕΙΝΑΙ μεγάλη ντροπή και για την υπουρ­γό και για όλους τους ανίδεους που ψήφισαν αυ­τή την κατάπτυστη τροπολογία αλλά και για τη χρυσοπληρωμένη Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοί! Χαρακτήρα που συμφώνησε με αυ­τό το τερατούργημα.
Το ΙΝΚΑ είναι εντελώς αντίθετο για κάμερες στην τάξη. Το σχολείο δεν είναι Nickelodeon !!!!
Τι λέει στο τέλος ο σοφός καθηγητής;  «Σχολείο  ίσον δάσκαλος» και  το αειθαλές του Δημόκριτου «παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι αλλά ανάψαι αυτήν», η παιδεία είναι φλόγα ψυχής και όχι γέμισμα άδειου δοχείουΑν στήσουμε 5χρονα και 6χρονα παιδιά μπροστά σε υπολογιστήθα μιλάμε για πλήρη αποχαύνωσηγια αδιανόητη καταστροφή της παιδικής ηλικίαςΠαρήλθαν 30  χρόνια από τότε που γράφτηκε το βιβλίο και ήδη στην Αμερική- «αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική»-  υπάρχει τρομερή ανησυχία για τον διαδικτυακό εθισμότην «ηλεκτρονική μορφίνη» όπως ονομάζεται

Το διαδίκτυο με την τεράστια αποθήκευση πληροφοριών δημιουργεί στον χρήστη τουιδίως στις νεότερες ηλικίεςτην ολέθρια ψευδαίσθηση ότι ο ίδιος κατέχει αυτές τις γνώσειςΤο θεωρεί εξάρτημα της μνήμης τουΓι’ αυτό και η μελέτη θεωρείται χάσιμο χρόνου πιαΈχω το κινητό στην τσέπη μουξέρω τα πάνταΑμέσως και άμεσα την πληροφορία, πράγμα καταστρεπτικότατο για την γλώσσα και την σκέψη.

Οι Αμερικανοί μαθητές γυμνασίου και λυκείου κατατάσσονται σταθερά από δωδέκατοι μέχρι δέκατοι όγδοοιδιεθνώςστις ικανότητες που εμφανίζουν στα μαθηματικά και τη φυσικήενώ οι Ασιάτες μαθητές έρχονται πρώτοιΚαι όμως οι Αμερικανοί μαθητές έχουν πολύ μεγαλύτερη πρόσβαση σε υπολογιστές απ’ ό,τι οι αντίστοιχοι Ασιάτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου