Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Η Πίστη



Κι εμένα μου εμφανίστηκε το άγιο πνεύμα σήμερα, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός μ’ έναν τρόπο που έχει να μου μιλάει μέσα στην ταραχή μου
μια φράση μου είπε και με καθησύχασε: να έχεις πίστη!
Η ταραχή μου συνέχισε
η φράση ακούονταν
η ταραχή συνέχιζε
η φράση ακούονταν
να έχεις πίστη...
να έχεις πίστη...
αν έχεις πίστη δεν έχεις ταραχή
η ταραχή πέρασε, η φράση νίκησε
να έχεις πίστη και ταραχή δεν γίνεται
ή θα έχεις εμπιστοσύνη ή δεν θα έχεις πίστη
κι αν κάτι αισθάνεσαι που πάει να χαλάσει την πίστη
έχε πίστη
κι αν χίλιες σκέψεις της ορμήξουν
φτιάξε ακλόνητη πίστη, ευκαιρία είναι
γιατί από τη στιγμή που λες πως έχεις πίστη
απόδειξέ το, κι αν ταράζεσαι δεν το αποδεικνύεις
μείνε ατάραχος, μπρος στον κατακλυσμό, την καταιγίδα
την ανεμοθύελλα
ευκαιρία είναι ν’ αυξήσεις την πίστη σου
κι αν όλεθρος σε βρει και καταστροφή
εξάσκησε την πίστη σου
έχε απλά πίστη
κι είναι σαν να έχεις των επιθυμιών σου όλων το απόθεμα
και των προσδοκιών σου όλων το αποτέλεσμα
και της θέλησής σου όλης το ζητούμενο
όμως χωρίς πίστη τι έχεις;
Φόβο, ανασφάλεια, αγωνία, ταραχή, κ.λ.π. κ.λ.π

Αντικατέστησέ τα όλ’ αυτά με πίστη.

triala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου