Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Αναπνέω συνειδητά, ζω συνειδητά


Αναπνέω συνειδητά, ζω συνειδητά  - Της Μαρίας Καυρολογάκη


Της Μαρίας Καυρολογάκη

Πολλές φορές στην καθημερινότητά μας βαλλόμαστε από άγχος, ανησυχία, αρνητικές σκέψεις, που μας προκαλούν φόβο, θυμό, απογοήτευση και άλλα αρνητικά συναισθήματα. Καθώς έχουμε απομακρυνθεί από την χαρά, την ευδαιμονία, την αισιοδοξία, βυθιζόμαστε όλο και περισσότερο στην αρνητικότητα και την απαισιοδοξία.
Μία τέτοια στάση ζωής είναι πολύ συνηθισμένη στην εποχή μας, μέσω της οποίας θυματοποιούμαστε και αισθανόμαστε έρμαια της καθημερινότητας και των προκλήσεων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Η συνήθης αντίδρασή μας είναι  να καταλογίσουμε ευθύνες σε όλους τους άλλους, αφήνοντας τον εαυτό μας πάντα απ’ έξω.
Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί έχουμε απομακρυνθεί από την ουσιαστική σύνδεση με τον εαυτό μας, με τη δύναμή μας, με αποτέλεσμα να προσπαθούμε να αντλήσουμε ισορροπία, αναγνώριση, δύναμη, φροντίδα, καταξίωση, κάπου έξω από εμάς.
Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι η απογοήτευση όταν δεν λαμβάνουμε την αναγνώριση όπως εμείς την έχουμε στο μυαλό μας, την αγάπη όπως εμείς την φανταζόμαστε, την καταξίωση όπως πάντα την ονειρευόμασταν αλλά ποτέ δεν ήρθε!
Είναι η στιγμή λοιπόν να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας! Τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζεται να ορθοποδήσουμε και να κατακτήσουμε όλα όσα ονειρευόμαστε! Σύμμαχος σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι η Συνειδητή Αναπνοή, που μας βοηθά να ευθυγραμμιστούμε με την εσωτερική μας Δύναμη, να αποκτήσουμε επίγνωση, ξεκάθαρη διάκριση και αυτοκυριαρχία. Η συνειδητή αναπνοή είναι μία διαδικασία που μας προσφέρει εσωτερική ηρεμία, ισορροπία και επίγνωση σε κάθε επίπεδο της ζωής μας.
Στις μέρες μας θεωρούμε την αναπνοή μία φυσική διαδικασία που συμβαίνει αυτόματα, χωρίς εμείς να χρειάζεται να την επηρεάσουμε. Αγνοούμε όμως πόσο μπορεί να μας ωφελήσει όταν συνειδητά και με απόλυτη επίγνωση επιλέξουμε εμείς τον τρόπο που θέλουμε να αναπνέουμε.
Καθώς εστιάζω την προσοχή μου στην Αναπνοή, αποκτώ επίγνωση, μαθαίνω να παρατηρώ τις σκέψεις μου, να αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου! Ταυτόχρονα, απελευθερώνω αρνητικά συναισθήματα και πεποιθήσεις που με μπλοκάρουν και δεν μου επιτρέπουν να έχω μία ισορροπημένη ζωή.
Τα βιώματα, οι πεποιθήσεις και  τα αρνητικά συναισθήματα με τα οποία γαλουχήθηκα, με καθορίζουν ως τη στιγμή που θα αποφασίσω να δω την Ύπαρξή μου στην πραγματική της διάσταση. Τότε μόνο θα είμαι σε θέση να ορίσω ποιος είμαι και πώς θέλω να ζήσω τη ζωή μου.
Όταν απελευθερώσω από το σύστημά μου τον φόβο για την αλλαγή, την διστακτικότητα και συνειδητά πλέον αναλάβω την ευθύνη της ζωής μου, τότε θα πάψω να κατηγορώ όλους τους άλλους για ό,τι μου συμβαίνει. Τότε και μόνο θα είμαι σε θέση να αναγνωρίσω πως έχω κι εγώ μερίδιο στην πορεία της ζωής μου και θα βρω τρόπους να αλλάξω.
Μέσα από την εσωτερική μας μετακίνηση γίνονται οι μεγαλύτερες εξωτερικές αλλαγές, αργά αλλά σταθερά, με εστίαση στο στόχο και συνειδητή προσπάθεια.
Η Αναπνοή μπορεί να γίνει το μέσον για μία ζωή γεμάτη χαρά, ευδαιμονία, εσωτερική γαλήνη! Οι προκλήσεις της ζωής δεν σταματούν ποτέ, όμως διαφέρει ο τρόπος αντιμετώπισής τους όταν εγώ έχω εσωτερική ηρεμία.
Μάθετε πώς μπορείτε κι εσείς να ζήσετε μια ζωή με  αυτοκυριαρχία, εσωτερική ηρεμία και χαρά! Αναλάβετε τα ηνία της ζωής σας και υλοποιήστε όσα ονειρεύεστε!

omorfizoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου