...γιατί τα σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά
Να με συμπαθάτε, αλλά σε τούτο εδώ το κείμενο δεν μπορώ να αναφέρω αληθινά ονόματα και ούτε να σας εγγυηθώ ότι η απίστευτη αυτή ιστορία είναι "αληθινη" ή τουλάχιστον, ότι τα πράγματα συνέβησαν έτσι ακριβώς όπως μου τα αφηγήθηκε η φίλη μου, η δασκάλα.
Διότι, στους καιρους που ζούμε, επαναλαμβάνεται για μία ακόμα φορά ο τρομερός στίχος του Διονυσίου Σολωμού: "κι όλα ηταν σιωπηλά γιατί τα σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά".
Ναι, η σκλαβιά αδέρφια μου. Η σκλαβιά και ο τρόμος μιας νέας επιχείρησης μαζικής γενοκτονίας του Ελληνισμού.
Στην Τουρκοκρατία τουλάχιστον οι καταχτητές μας, μας ήθελαν ζωντανούς, ώστε να μας έχουν για υποζύγια, ενώ οι σημερνοί εργολαβοι των παγκόσμιων νονών, έχουν λάβει εντολές να μας εξαφανίσουν ίσαμε τον τελευταίο.
Γιατί δεν φοβουνται μοναχά τον Έλληνα αλλά και το ίχνος του Έλληνα στον Πολιτισμό...
Το μόνο που μπορω να σας αποκαλύψω εδώ, χωρίς να βάζω σε κίνδυνο τους πρωταγωνιστές αυτής της ιστορίας είναι ότι, η δασκάλα που ανακάλυψε το μυστικό του μικρού Ιάσονα, αφυπνίστηκε ως Ελληνίδα και πλέον είναι στρατευμένη στη Μυστική Φάλαγγα των Μαχόμενων Ελλήνων, που προσμένουμε την έλευση μιας νέας εθνικης Αναστάσεως...
Πρωτοχριστιανικά σύμβολα στην κατακόμβη της Domitila, στην υπόγεια Ρώμη
Ο ιχθυς πρώτος-πρώτος
Η αφήγηση μιας Ελληνίδας δασκάλας...
"... Φέτος λοιπόν πρωτοδιορίστηκα σ' αυτή τη γειτονιά. Μου έκαμε αμέσως εντύπωση το πόσο λίγα ήταν τα Ελληνάκια στα δημοτικά σχολεία της περιοχής. Υπάρχουν εν συνόλω τρία δημοτικά σχολεία εδώ γύρω αλλά και στα τρία, η αναλογία Ελλήνων μαθητών με αλλοδαπούς, είναι περίπου τρεις Έλληνες ανάμεσα σε δέκα αλλοδαπούς.
Και τείνει να μειωθεί ακόμα περισσότερο, εις βάρος φυσικά των Ελλήνων. Τώρα τελευταία μάλιστα έχουμε αρχίσει να μειωνόμαστε και εμείς οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, γιατί αρχίζουν να αντικαθιστούν πολλούς από εμάς, με Άραβες και Πακιστανούς δασκάλους, χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα τη γλώσσα.
Κι αυτό να σου πω την αλήθεια μου, το βρίσκω φρικιαστικό, επειδή υποτίθεται ότι εμείς ανοίγουμε τα σύνορα μας, τα σχολειά μας, τα νοσοκομεία μας, τα πανεπιστήμια μας, ακόμα και τα σπίτια μας, με τη δικαιολογία ότι τα μιλιούνια των τριτοκοσμικών τυχοδιωκτών, στο τέλος θα αφομοιωθούν και τα παιδιά τους θα ενταχθούν κανονικά στην Ελληνική κοινωνία.
Όμως μεγαλύτερη παραμύθα από αυτό δεν μπορεί να υπάρξει, αφού διορίζουμε δικούς τους δασκάλους, δικούς τους ιμάμηδες και δικούς τους αστυνομικούς, ώστε να νιώθουν σαν να βρίσκονται στα χωριά τους, αντί να μαθαίνουν την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό τρόπο ζωής.
Στην πραγματικότητα λοιπόν, τα καθίκια που μας κυβερνούν, δεν νοιάζονται για την αφομοίωση των λαθρομεταναστών, γιατί τότε θα τους υποχρέωναν να ασπαστούν τον δικό μας πολιτισμό, τη δικιά μας γλώσσα και τη δικιά μας θρησκεία, αντί να ισχυροποιούν τις καταχτητικές τους βλέψεις και να σιγοντάρουν τον θρησκευτικο τους φονταμενταλισμό.
Αλλά τι να περιμένεις από μια κοινωνία ραγιάδων, όπου ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος άβγαλε τον Σταυρό για να πάει να γλείψει τους μουσουλμάνους λαθροεισβολείς στα χοτ σποτ...
Μην με ρωτήσεις όμως για ποια γειτονιά σου μιλώ, γιατί φοβάμαι να σου δώσω οποιοδήποτε στοιχείο που πιθανόν να αποκάλυπτε την ταυτότητα μου [και σου το ξαναλέω, παρακαλετά Λευτεράκη- μην κάνεις καμια μαλακία και σου ξεφύγει πουθενά το όνομα μου, γιατί χάθηκα...]
Η διευθύντρια μας βλέπεις είναι φουλ κωλοσυριζαία κι έτσι υποπτευθεί ότι κάποιοι από εμας τους δασκάλους, δεν βαράμε υποκλίσεις μπροστά στους λαθροκαταχτητές, αλλοίμονο μας...
Η τύπισσα αυτή φίλε μου δεν παίζεται. Μιλάμε για κλασική αριστερόφατσα, γεννημένη ρουφιάνα. Μαλλί γκρίζο, απεριποίητο, ύφος του: "εγώ γεννήθηκα για να σώσω τον κόσμο", ντύσιμο παρτάλι, ελαφρό μουσάκι κάτω απ' το πηγούνι και θανάσιμο μίσος για κάθε τι που θυμίζει Ελλάδα.
Γονείς, μαθητές και δάσκαλοι την τρέμουν.
Έχει στείλει αυτή συναδέλφους σε ΕΔΕ και σε δυσμενείς μεταθέσεις, περισσότερους και από όσους ο Στάλιν είχε ξαποστείλει άλλοτε στη Σιβηρία. Για να μην σου πω, πόσοι γονείς αναγκάστηκαν να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο της, για να μην καταντήσουν το κλωτσοσκούφι του αλβανικού μπούλινγκ.
Εξαιτίας αυτηνής και των μπράβων του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που λυμαίνονται την γειτονιά, έχουν αναγκαστεί να φύγουν πολλοί Έλληνες. Μαθαίνω από εκείνους που έχουν γεννηθεί εδώ και επιμένουν να κατοικούν ακόμα ανάμεσα στο αλβαναριό και στους μουσουλμάνους, ότι ένα ποσοστό Ελλήνων μεγαλύτερο από 70%, έχει εγκαταλείψει τη συνοικία, από την αρχή του 21ου αιώνα, όταν άρχισαν να τη λαθρεποικίζουν οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι.
Σιγά-σιγά θα φύγουν και οι υπόλοιποι ή θα εξοντωθούν...
Άλλωστε πολλά σπίτια που κάποτε ανήκαν σε παλιούς κατοίκους της συνοικίας, έχουν πλέον κατασχεθεί και έχουν παραδοθεί σε λαθρέποικους. Ο δήμος μάλιστα πρωτοστατεί σ' αυτά τα προσχεδιασμένα πογκρόμ.
Κάποιοι γονείς μου εκμυστηρεύθηκαν ότι οι πρώτες κατασχέσεις σπιτιών στη γειτονιά, προτού αρχίσουν να συσσωρεύονται τα χρέη της εφορίας, είχαν γίνει από τον δήμο, με πρόσχημα κλήσεις του Κ.Ο.Κ ή πρόστιμα διατήρησης αυθαιρέτων, που αδυνατούσαν να πληρώσουν οι Έλληνες.
Τώρα έχει πάρει σειρά η εφορία και οι ΜΚΟ, οι οποίες χυμάνε σαν κοράκια στους πλειστηριασμούς...
Αυτή η κόκκινη ρουφιάνα λοιπόν με κάλεσε στο γραφείο και μου μίλησε για τον μικρό Ιάσονα...."
Ο ιχθυς στην κατακόμβη του Αγ. Σεβαστιανού
"... Ο Ιάσονας είναι μαθητής μου, στην ΣΤ΄Δημοτικού. Πολύ καλό παιδάκι και άριστος στα μαθήματα του. Κι από ότι μπορώ να κρίνω στο ελάχιστο που τους έχω δει, εξίσου αξιόλογοι άνθρωποι πρέπει να είναι και οι γονείς του.
Ωστόσο το κόκκινο παρτάλι και οι παρατρεχάμενες της δασκάλες, δεν φαίνεται να έχουν την ίδια άποψη.
Επί μισή ώρα με είχαν βάνει απέναντι και με βομβάρδιζαν με ύβρεις και διαδόσεις για τον πατέρα του Ιάσονα. Και τι δεν έλεγαν γι αυτόν τον άνθρωπο. Ότι είναι φαλλοκράτης, ότι είναι ακροδεξιός, ότι είναι αγενής, ότι είναι βίαιος, ότι... ότι... ότι...
Μέχρι δηλαδή που άφησαν να εννοηθεί ότι δεν αποκλειεται να ήταν και χρυσαυγίτης [αυτό βέβαια το είπανε ψιθυριστά κι αφού είχανε κλείσει την πόρτα του γραφείου, μην μας ακούσει και κανένας αλλος και πάθει σοκ...]
Κι αφού οι κόκκινες κάργες ξεστομίσανε τα μύρια όσα για την οικογένεια του παιδιού, στο τελος μου πέταξανε και το πολύ ύπουλο...
- Ο Ιάσονας συναδέλφισσα, πρέπει να ξέρεις ότι πάσχει από σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα... Σκεπτόμαστε μάλιστα να παραπέμψουμε και το παιδί και την οικογένεια σε Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Δήμου...
Κι επειδή φίλε Λευτέρη είμαι πολλά χρόνια στην υπηρεσία, ξέρω πολύ καλά τι παναπεί για ένα παιδί να μπλέξει με αυτά τα λυγκόρνια που παριστάνουν τους ψυχολόγους και τους ψυχοθεραπευτές, ενώ δεν κάμουν τίποτε άλλο, από ένα είδος ψυχικής και νοητικής λωβοτομής, με τη συνεργασια πάντοτε των κρατικών αρχών και ειδικά των σχολικών συμβούλων και άλλων γκαουλάϊτερ του καθεστώτος.
Άλλωστε είναι βαθιά ριζωμένη πρακτική της αριστεράς, όποιον διαφωνεί με τις ιδέες της να τον βγάνει τρελό και να τον αποκλείει από το κοινωνικο γίγνεσθαι...
Όταν μου μίλησαν έτσι λοιπόν για τον μικρό Ιάσονα, σφίχτηκε η καρδιά μου. Ρώτησα αμέσως τις ερυθρές σαύρες, τι δεδομένα έχουν για το λένε αυτό. Μου απάντησαν ξερά, ότι το παιδί κατέχονταν από μονομανή συμπεριφορά.
Ζωγράφιζε επίμονα ψάρια, κάτι που φαίνεται ότι είχε επηρρεάσει και άλλους συμμαθητές του, που κι αυτοί [αν και με λιγοτερη επιμονη] ειχαν αρχισει να σχεδιαζουν ιχθεις στα τετραδια τους!
Η αληθεια είναι ότι και εγώ είχα παρατηρήσει αυτή την κάπως εξεζητημένη επιμονή του μικρού μαθητή μου, να ζωγραφίζει ψάρια, ενώ εικόνες ψαριών είχαν τόσο τα τετράδια του, όσο και τα περισσότερα σχολικά του είδη.
Δεν είχα δώσει όμως σημασία γιατί το παιδι δεν εμφάνιζε κανένα άλλο σημάδι αλλοκοτης συμπεριφοράς.
Πολύ ανήσυχη, επειδή ήξερα πως αργά ή γρήγορα θα πραγματοποιούσαν την απειλή τους, τους ζήτησα ένα μήνα διορία, ώστε να ερευνήσω το ζήτημα. Αναγκάστηκαν να μου τον παραχωρήσουν, αφού τους ήταν αναγκαία και η δική μου γνώμη ως δασκάλας του παιδιου, για να το παραπέμψουν σε κρατικό κέντρο ψυχικής υγείας.
Έτσι άρχισα να ψάχνω για το μυστικό του Ιάσονα...
Ιχθυόμορφος λύχνος, από τα χρόνια του Βυζαντίου
Σας ανέφερα ήδη ότι η αναλογία Ελλήνων μαθητών με αλλοδαπούς στα δημοτικά σχολεία αυτής της συνοικίας, είναι συντριπτικά κατά των Ελλήνων. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό, που κάνει την κατάσταση εφιαλτική για τα Ελληνάκια.
Το χειρότερο είναι η διαρκής ενίσχυση του Ισλαμικού στοιχείου, που διαρκώς αυξάνεται.
Στη δικιά μου την τάξη για παράδειγμα έχω μόνον 3 Ελληνάκια, στους 26 μαθητές!
Υπάρχουν επίσης 7 Αλβανοί και οι υπόλοιποι είναι Πακιστανοί, Αφγανοί, Μαροκινοί και Μπαγκλαντεσιανοί.
Εκ των προτέρων λοιπόν οι 16 στους 26 μαθητές μου είναι Μουσουλμάνοι. Αν όμως συνυπολογίσετε ότι οι Αλβανοί τελευταία φλερτάρουν με το Ισλάμ, τότε εμείς οι Χριστιανοί, εδώ σε μια πρώην παραδοσιακή Ελληνική γειτονιά, αποτελούμε μια δαχτυλοδειχτούμενη μειοψηφία!
Στην πραγματικότητα, το Αλβαναριό δεν πιστεύει ούτε στον Χριστό, ούτε στον Μωάμεθ. Όταν πρωτοήρθαν στην Ελλάδα βαπτιζόντουσαν μαζικά χριστιανοί ορθόδοξοι, μόνο και μόνο για να παίρνουν την επισιτιστική βοήθεια της Εκκλησίας. Τώρα όμως που βλέπουν πως όλα τα επιδόματα πέφτουν μαζικά στους μουσουλμάνους, το χουνε γυρίσει κι αυτοί στο "αλλαχου ακμπάρ".
Ωστόσο είναι τόσο πιστοί μουσουλμάνοι, όσο ήταν και πιστοί χριστιανοί.
Απλώς, ο Αλβανός ξέρει να δουλεύει τόσο τον παπά, όσο και τον ιμάμη, για να περνάει αυτός μπέικα [και καλά να τους κάνει]
Απόδειξη ότι τα αλβανάκια φέρνουν και τρώγουν καθημερινά στο σχολείο ζαμπόνια και σαλάμια και ότι άλλου είδους χοιρινό βάνει ο νους σας...
Βέβαια η κόκκινη διευθύντρια μας έχει απαγορεύσει να φέρνουν τα παιδιά οποιουδήποτε είδους τροφή από χοιρινό στο σχολείο, για να μην προσβάλλονται λέει οι μουσουλμάνοι μαθητές. Το μεσημέρι μάλιστα περνάει κάποια από τις χαφιεδίτσες της και κάμει έλεγχο στα ταπεράκια των Ελλήνων μαθητών, που τους έχουν βάνει φαγητό για το ολοήμερο οι μαμάδες τους.
Αν βρεθεί ίχνος χοιρινού, το παιδί μένει νηστικό και καλούνται αμέσως οι γονείς, υπό την απειλή του αντιρατσιστικού νόμου!
Ωστόσο η απαγόρευση κατανάλωσης χοιρινου στο σχολείο, ισχύει μοναχά για τους Έλληνες μαθητές. Τα ταπεράκια των Αλβανών μαθητών απλως δεν ελεγχονται και μπορούν να τρώγουν ότι θέλουν!
Α, και κάτι ακομα...
Οι κακές γλώσσες διαδίδουν ότι η σκύλα η διευθυντρια μας, συζεί τα τελευταία 2 χρόνια με έναν Αλβανό, 12 χρόνια νεότερο της. Πιο πριν συζούσε με έναν Αφγανό, που την παράτησε και έφυγε για τη Σουηδία, ακολουθώντας μια Βουλγάρα κομμώτρια...
Σ΄αυτό το ζοφερό περιβάλλον λοιπόν, ο μικρός Ιάσονας ζωγρράφιζε ψάρια...
Ιχθυς : το συμβολο του Χριστου
"...Η πρωτη μου ενέργεια φυσικά ήταν να καλέσω τον πατέρα του, να του μιλήσω γι αυτή την κάπως περίεργη επιμονή του παιδιού, να ζωγραφίζει ψαρια.
Ο άνθρωπος αυτός [που προφανώς δεν προκειται να αναφερω το ονομα του] ειναι πολυ συγκροτημενος, πολυ λογικος και ιδιαιτερα μορφωμενος...
Αρχίσαμε συζητώντας μάλλον για γενικότερα θέματα αλλά όταν τον ενημέρωσα για την "εμμονή" του παιδιού του, μου έδωσε μια πολύ παράξενη απάντηση...
- Κι εσείς κυρία μου, μου είπε, το βρίσκετε παράξενο να ζωγραφιζει ο γιος μου τον ΙΧΘΥ, ενώ γύρω μας εξαπλώνεται ραγδαία η νέα ισλαμοκρατία; Γιατι δεν ρίχνετε μια ματιά γύρω σας; Ή μήπως φοβάστε γι αυτό που θα αντικρυσετε, αν ανοιξετε τα ματια σας; Και τέλος, αν θελετε να ανακαλυψετε το μυστικο μας, δεν εχετε παρα να διαβασετε την ιστορια των πρωτοχριστιανικων χρονων, οταν εμεις οι Χρστιανοι διωκόμαστε απο τους αυτοκρατορες και επρεπε παση θυσια να επιβιωσουμε... Κατι θα βρειτε εκει για τις κατακομβες και το συμβολο του ιχθύος!
Ε λοιπόν φίλε μου, σου ομολογώ ότι στην αρχή τα έχασα. Τι διάολο σχέση μπορεί να είχαν οι κατακόμβες και οι διωγμοί των χριστιανών, με τον μικρό Ιάσονα, τον μαθητή μου;
Οταν όμως έκαμα μια πρόχειρη επανάληψη της ιστορίας των πρωτοχριστιανικών χρόνων - αυτής της ιστορίας που οι συγχρονοι σταλίνες θελουν παση θυσια να ξεχασουμε, ευθυς φωτιστηκε ο νους μοΧυ και καταλαβα.
Βλεπεις ο ΙΧΘΥΣ ειναι το συμβολο του Χριστου. Η λεξη ΙΧΘΥΣ προκυπτει απο τα αρχικα γραμματα των λεξεων: Ιησους Χριστος Θεου Υιος Σωτηρ.
Οι πρωτοι χριστιανοι χρησιμοποιουσαν το μυστικο συμβολο του ιχθυος ωστε να αναγνωριζονται μεταξυ τους και ταυτόχρονα να ομολογούν την Πίστη τους, στα κρυφά. Γιατί φοβόντουσαν τα τρομερα βασανιστήρια των Ρωμαιων διωκτων τους, τον καιρο που ο χριστιανισμός ηταν κυνηγημενος.
Ετσι γεμισανε οι κατακομβες και οι κρυφοι ναοι των χριστιανων, με απεικονισεις ψαριων.
Ε λοιπον σημερα ζουμε εναν νεο διωγμο τοσο του Ελληνισμου, οσο και του Χριστιανισμού. Ακόμα και οι μεγαλοσχημοι ιεραρχες μας, αρνουνται τον σταυρο, για να προσκυνησουν τα συμβολα και τους πιστους του Μωμεθ, στο ονομα [ταχα μου] μιας ανυπαρκτης πανθρησκειας, ενος Θεου χωρις Προσωπο και χωρις Ιστορια!
Δυστυχώς, ο Χριστιανισμός στην ίδια μας την πατριδα, οδεύει ταχέως προς μία νέα Ισλαμοκρατία και μια νέα σειρά αμείλικτων διωγμών.
Ξαναγυρίζουμε στην εποχή της κατακόμβης και των μυστικών συμβόλων, κυνηγημένη από ορδές προδοτών, ψυχανώμαλων και αφιονισμένων λαθροεισβολέων.
Ο μικρός μου Ιάσων δεν καμει τίποτα άλλο παρά να ομολογεί την Πίστη του, μυστικά, μαζί με τα άλλα Ελληνάκια, για τα οποία οι κόκκινες σκύλες πιστεύουν ότι έχουν αρχίσει να παραλογίζονται, επειδή σχηματίζουν το μυστικό σύμβολο του ιχθύος, μέσα στη νέα αυτή φοβέρα του Αλλάχ, που πλακώνει τα πάντα!
Μην με ρωτάς τώρα τι θα κάμω εγώ ως δασκαλα, φίλε Λευτέρη...
Δεν έχω τη δύναμη να πάω και να πετάξω στα μούτρα της κόκκινης ρουφιάνας την αλήθεια.
Έτσι που μας κατάντησες εσύ και οι όμοιοι σου, να πάω και να της πω, εμεις οι χριστιανοι πρεπει πλέον να κρυβομαστε κι από εσάς τους ρουφιάνοαυς κι από τους μπράβους σας, που φυλάνε καραούλι έξω από τα τζαμιά, μην τυχόν και ανοίξει καμιά μύτη μουσουλμάνου.
Μας ξαναγυρίσατε στον καιρό των κατακομβων και των υπόγειων ναών μας και το μονο που μας απομένει πια είναι φωτιά και τσεκούρι σε όλες και όλους εσάς τους προσκυνημενους...
Όχι φίλε μου, δεν έχω το κουράγιο να βγω και να τα πω ορθά-κοφτά.
Ωστόσο, εχτές που είδα τον Ιάσονα να ζωγραφίζει τον ΙΧΘΥ στην ωρα των παραποιημενων θρησκευτικων, πηρα κι εγω ενα φυλλο χαρτι και ζωγραφισα τον ιδιο ΙΧΘΥ, που τον μοιρασα σε ολους τους Ελληνες μαθητες της ταξης μου.
Μετά ο Ιάσων ήρθε και μου έσφιξε τα χέρια.
- Δεν εισαι μονος σου, του ψιθυρισα...
- Σας ευχαριστω, μου απαντησε με ενα χαμογελο που υποσχονταν Φως και Ελπιδα...
Δεν ξερω ακομα τι θα καμω, για να προστατευσω αυτο το παιδι, απο τις ύαινες της αριστερας και της πολυπολιτισμικότητας. Ξερω ομως πολυ καλα πια, ποιος ειναι ο δικος μου πολεμος και πως θα
τον διεξαγω, ετσι ωστε να παραμεινω ζωντανη και να κρατησω επισης ζωντανα και αυτα τα παιδια, που θα δώσουν αυριο τη σπιθα της Αναγεννησης μας..."
Μια Ελληνιδα δασκαλα, καπου στην λαθροκαταχτημενη Ελλαδα
Σημειωσις
Επειδη περιστοιχιζομαστε απο προδοτες και χαφιεδες, να δηλωσω εδω οτι η παρουσα ιστορια ειναι προϊον μυθοπλασιας και ουδεμια σχεση εχει με προσωπα ή πραγματα της καθημερινοτητας...
Ιχθύς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου