Υποτίθεται πως ο Γιούνκερ είναι ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της ΕΕ
και μάλιστα για πρώτη φορά με απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου.
Ο Γιούνκερ λοιπόν σκέφτηκε να διαθέσει 100 δισεκατομμύρια ευρώ, από
για δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, προκειμένου να ενισχυθεί η ανάπτυξη στα διάφορα κράτη. Ο Σόϊμπλε όμως του διεμήνυσε, να το βγάλει
αμέσως από το μυαλό του.
Ποιος λοιπόν είναι ανώτερος; Ο πρόεδρος της ΕΕ ή ο υπουργός οικονομικών
Έχουμε μια ΕΕ εντελώς, μα εντελώς της πλάκας ή για την ακρίβεια έχουμε
Ποιος λοιπόν είναι ανώτερος; Ο πρόεδρος της ΕΕ ή ο υπουργός οικονομικών
της Γερμανίας;
Έχουμε μια ΕΕ εντελώς, μα εντελώς της πλάκας ή για την ακρίβεια έχουμε
μια πλήρως γερμανική Ευρώπη. Έχουμε ολόκληρους ευρωπαϊκούς λαούς που εξαθλιώνονται σιγά σιγά για να αυξάνονται τα πλούτη της γερμανικής ελίτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου