Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Παραμένει ανεξάρτητος ο Καπερνάρος... μέχρι να γίνει και αυτός υπουργός; Εάν όχι, τότε... Quo Vadis, Domine?


"Στοχαστικά Γονατογραφήματα"
Καμμένος: Να φύγουν όσοι θέλουν να γίνουν πατερίτσα της ΝΔ
Ο Πάνος Καμμένος μιλώντας σήμερα στον ΑΝΤ-1 κάλεσε να αποχωρήσουν από τους Ανεξάρτητους Έλληνες «όσοι δεν αντέχουν και θέλουν να πάνε να γίνουν πατερίτσα της Νέας Δημοκρατίας».
Σχολιάζοντας τα χαμηλά ποσοστά των Ανεξάρτητων Ελλήνων είπε ότι «επικράτησε μία λογική που έστειλε ψηφοφόρους στο ΣΥΡΙΖΑ, στο Ποτάμι και τη Χρυσή Αυγή… Ψηφοφόροι των ΑΝ.ΕΛΛ πίστεψαν ότι, ψηφίζοντας το ΣΥΡΙΖΑ, θα έφευγε η κυβέρνηση. Είχαμε απώλεια προς τη Χρυσή Αυγή διότι πολίτες πίστευαν ότι θα τιμωρήσουν σκληρά την κυβέρνηση ψηφίζοντας Χρυσή Αυγή.
Οι Ένοπλες Δυνάμεις και η Αστυνομία ψήφισαν σε μεγάλο ποσοστό τη Χρυσή Αυγή».

Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι υπάρχει σχέδιο διάλυσης των Ανεξάρτητων Ελλήνων και της ΔΗΜΑΡ, από την κυβέρνηση.
 Καπερνάρος: "Σήμερα με επιστολή μου προς τον πρόεδρο της βουλής γνωστοποίησα την ανεξαρτητοποίησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Τους λόγους, ειδικούς και γενικούς, που με οδήγησαν σε αυτή την κίνηση, τους ανέλυσα και τους αιτιολόγησα κατά την συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας .
Ξεκαθαρίζω ότι οι λόγοι της ανεξαρτητοποίησής μου δεν εμπεριέχουν, ούτε σαν σκέψη, την συνεργασία μου με άλλο κόμμα. Παιχνίδια κάτω από το τραπέζι δεν έπαιξα ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω τώρα, άλλωστε δεν είναι του χαρακτήρα μου."

Σύμφωνα με το "Κουτί της Πανδώρας": 
«Δεν πρόκειται να πάω σε άλλο κόμμα με τις ψήφους των Ανεξάρτητων Ελλήνων», δήλωσε ο Βασίλης Καπερνάρος, κατά τη διάρκεια της πρωινής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.
Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, που αποχώρησε από τους ΑΝ.ΕΛ, τόνισε πως  «συμμετείχα κι εγώ σε ένα κίνημα. Ήμουν ανεξάρτητος Έλληνας, δεν πήγα σε μια παράταξη κλασική. Έχω την εντύπωση ότι εισέφερα περισσότερο απ’ ότι εισέφερε η παράταξη σε εμένα».
Όπως είπε ο κ. Καπερνάρος, ρώτησε την ηγεσία του κόμματος εάν έχουν κάτι να του προσάψουν κι εκείνοι απάντησαν ότι δεν τους έχει ενοχλήσει τίποτα.
Όσον αφορά στη χθεσινή πρωινή δήλωση του Πάνου Καμμένου, ο κ. Καπερνάρος είπε ότι «όποιος θέλει να γίνει πατερίτσα της ΝΔ, είναι ελεύθερος να αποχωρήσει», ενώ υποστήριξε ότι ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ. δεν αναφερόταν σε εκείνον. «Δεν εννοούσε εμένα ο κ. Καμμένος γιατί μέχρι το βράδυ δεν είχα δώσει κανένα δικαίωμα»."

Ίδωμεν...

stoxasmos-politikh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου