ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ
Πριν μερικά μόλις χρόνια, όταν λειτουργούσε ο περίφημος «κοινωνικός αυτοματισμός», θα ήταν αδιανόητο αυτοκινητιστές να συμπαρίσταται στους αγρότες.
Σήμερα, όμως έγινε και αυτό. Με μια εντυπωσιακή του εμφάνιση στο κόμβο της Νίκαιας, δεκάδες αυτοκινητιστές οδηγώντας τα οχήματά τους, συμμετείχαν στο μαζικόσυλλαλητήριο που οργανώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου