Κατάληψη από Έλληνες μαθητές στο Μόναχο λόγω...έλλειψης καθηγητών...
Στο Ελληνόφωνο Λύκειο Μονάχου Έλληνες μαθητές πραγματοποιούν κατάληψη με το σκηνικό να θυμίζει κάτι από ...Ελλάδα.
Από την αρχή της χρονιάς στο σχολείο δεν υπάρχουν καθηγητές και οι εκατοντάδες μαθητές της τρίτης Λυκείου κινδυνεύουν να χάσουν τη χρονιά τους...
Διαβάστε την ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων:
«Για μια ακόμη φορά οι μαθητές, μας ξυπνούν από την μακαριότητα μας και μας φωνάζουν ότι είναι εδώ. Η ηττοπάθεια όπως μας απέδειξαν οι ίδιοι δεν είναι στοιχείο που τους αγγίζει. Για μια ακόμη φορά και με ειλικρίνεια ζητούν το ενδιαφέρον μας και τη συμπαράστασή μας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Εμείς σίγουρα δεν θέλουμε μαθητές με σκυμμένα κεφάλια. Τους θέλουμε ελεύθερα σκεπτόμενους, με καθαρή συνείδηση, και με αναπτυγμένη κριτική σκέψη.
Η κατάληψη είναι μεν ένα ακραίο μέτρο διεκδίκησης, αλλά όπως φαίνεται είναι ο ύστατος τρόπος να εισακουστούν. Η αδιαφορία και η μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας και των υπευθύνων, οδήγησε στην απαξίωση των σχολείων μας αναγκάζοντας και ωθώντας τους μαθητές σε ακραίες λύσεις.
Γονείς και μαθητές πλημμυρίσαμε από υποσχέσεις. Η αδιαφορία όλων των συναρμοδίων καθώς και η συστηματική συκοφάντηση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στη Γερμανία, η οποία τα τελευταία χρόνια επιχειρείται από διάφορους κύκλους συμφερόντων, οδηγεί μαθηματικά στην επικράτηση διαλυτικών στοιχείων, στην απαξίωση και τελικά στην κατάργηση.
Οφείλουμε όλοι μας, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, κοινωνικοί και άλλοι φορείς να υπερασπιστούμε τη δημόσια ελληνόγλωσση δωρεάν παιδεία, αγωνιζόμενοι πλάι-πλάι, με κοινές θέσεις που στοχεύουν στη διατήρηση και στην αναβάθμιση των υπαρχόντων σχολείων ώστε να μπορούν να είναι ανταγωνιστικά όλων των Γερμανικών Βαθμίδων.
Η Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων Βαυαρίας,ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μονάχου, ο Σύλλογος Λυκείου Μονάχου και η Κοινότητα του Κάρσφελντ παραμένουμε στο πλάι τους, στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους, ενώ παράλληλα είμαστε ανοιχτοί σε διάλογο που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας»..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου