Επειδή έχουμε άπειρο ρεύμα από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, το πουλάμε στην Βουλγαρία η οποία έχει εγκαταστάσεις αποθήκευσης. Ενώ εμείς όχι.
Και μετά, όταν βραδιάζει και πέφτει και ο αέρας και δεν έχουμε ρεύμα από ΑΠΕ, η Βουλγαρία μας το ξαναπουλάει. Καλό;
Και μετά η ΔΕΗ ανακατεύει αυτό το ρεύμα με ελάχιστο ρεύμα από φυσικό αέριο. Και με βάση την σκανδαλώδη ρύθμιση που όλοι ξέρουμε, το πουλάει στους καταναλωτές σαν να είναι όλο ρεύμα που παράγεται από φυσικό αέριο. Δηλαδή τρεις φορές ακριβότερα. Ακόμα καλύτερο;
Ετσι η ΔΕΗ πουλάει δυο φορές το ρεύμα, μια στην Βουλγαρία και μια στους καταναλωτές. Η Βουλγαρία κερδίζει. Και το κόστος αυτής της τριγωνικης συναλλαγής το επωμίζονται οι καταναλωτές.
Και γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως αποκάλυψε πριν λίγες ημέρες ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, υπάρχουν συμφέροντα που δεν θέλουν να γίνουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Ελλάδα.
Και τα συμφέροντα αυτά είναι οι μεγάλοι παραγωγοί ΑΠΕ που θέλουν να καταπιούν τους μικρούς. Η αποθήκευση θα έδινε αξία στο ρεύμα των μικρών παραγωγών οι οποίοι σήμερα πνίγονται στα χρέη.
Και είναι, επίσης και οι εισαγωγείς LNG οι οποίοι βάζουν την τελευταία πινελιά στο σύστημα και καθορίζουν τις τιμές. Η αποθήκευση θα τους ακύρωνε και θα έριχνε τις τιμές του ρεύματος αφού η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ είναι πολλαπλάσια σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας.
Σημαντική σημείωση: Οι εισαγωγεις LNG είναι σε γενικές γραμμές είναι οι ίδιοι με τους μεγάλους παραγωγούς ΑΠΕ. Τωρα γίνεται πιο κατανοητό.
Καταλάβατε; Καταλάβατε. Νοιώσατε αρκετά μαλακες; Νοιώσατε. Ακούστε λοιπόν και αυτό για να νοιώσετε λίγο περισσότερο:
Στο σημείωμα που αναγγέλλει την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, η ΑKTOR ΑΕ, που τυγχάνει και εισαγωγέας LNG κι μεγαλοπαραγωγός ΑΠΕ, αναφέρει ότι μέσα στα επιχειρηματικά της πλάνα είναι η αγορά εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Βουλγαρία.
Καταλάβατε. Ώστε να πουλάει το ρεύμα στον εαυτό της και μετά να της το πουλάει πίσω για να το πουλάει σε εμάς σε τιμές ρεύματος από LNG.
Διάλειμμα για να το εμπεδώσετε…
…
Δύο κουβέντες ακόμα:
Αυτα είναι τα κακά νεα. Τα καλά νέα είναι ότι όλο αυτό θεωρείται οικονομική ανάπτυξη.
Διότι όπως είπε και ο Καιρίδης, το να σε ληστεύουν είναι ένδειξη υγειούς οικονομίας.
Και μην αγχώνεστε. Οι εταιρείες αυτές σκορπάνε ένα σωρό λεφτά σε διαφημίσεις, σε χορηγίες, σε ΜΜΕ και σε πολιτικό χρήμα, ώστε κανείς να μην σας απασχολεί με αυτά τα θέματα.
Θα πεις ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη έχει δύο υπουργούς τελεσίδικα καταδικασμένους για πλημμέλημα. Σωστό και αυτό.
Και προς θεού μην έρθουν τα κομμουνια και φορολογήσουν τα μερίσματα!. Το νου σας! Όλη αυτή η ανάπτυξη θα πάει στράφι και οι επενδυτές θα πάνε να βρουνε άλλους μαλάκες να υλοποιήσουν τα επενδυτικά τους πλάνα. Αυτό...
Angelos Tsekeris
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου