Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ομάδα στήριξης Μαρίας Καρυστιανού


Anna Kara 




Το απόλυτο μπλόκο στην Ευρωπαία Εισαγγελέα!
​Αν περιμένετε από την τηλεόραση για να μάθετε τι συμβαίνει στη χώρα, έχετε ήδη χάσει το παιχνίδι. Σήμερα το μεσημέρι, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ολοκληρώθηκε ένα προμελετημένο έγκλημα κατά της Δικαιοσύνης. Ένωσαν όλα τα κομμάτια του παζλ για να προστατεύσουν το τομάρι τους...
​Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας συγκάλυψης:
Η Απειλή: Η Ευρωπαία Εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι άνοιξε τα μαύρα κατάστιχα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ σε «μαύρες» αγροτικές επιδοτήσεις. Οι ευρωπαϊκές έρευνες έφτασαν στην πόρτα πρώην υπουργών, βουλευτών και γαλάζιων παιδιών.
​Ο Χυδαίος Πανικός: Μόλις κατάλαβαν ότι η Ευρώπη δεν αστειεύεται, βγήκε ο Άδωνις Γεωργιάδης στα παράθυρα και άρχισε να ουρλιάζει. Αποκάλεσε τις έρευνες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας «ανοησίες» και «ντροπή», ενώ στοχοποίησε προσωπικά τους Έλληνες εισαγγελείς που έκαναν τη δουλειά τους.
​Το Συστημικό Μπλόκο: Σήμερα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου εκτέλεσε το συμβόλαιο. Απέρριψε το αίτημα της Κοβέσι να μείνουν οι 3 αδιάφθοροι Έλληνες εισαγγελείς για 5 χρόνια ώστε να δέσουν τις δικογραφίες. Τους πετάνε έξω στα 2 χρόνια! Με γελοίες, δήθεν νομικές προφάσεις, αρνήθηκαν ακόμα και να στείλουν ερώτημα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
​Τι απαντάει η κυβερνητική προπαγάνδα (Ομάδα Αλήθειας);
Πανηγυρίζουν από το πρωί ότι «όλα έγιναν νόμιμα» επειδή η απόφαση βγήκε με 72-10 και επειδή ο ελληνικός νόμος λέει ότι η Κοβέσι θεωρείται «τρίτη» και δεν έχει δικαίωμα να ανακατεύεται. Μας λένε δηλαδή κατάμουτρα: «Φτιάξαμε έναν νόμο-κλουβί που απαγορεύει στην Ευρώπη να ελέγξει τις μίζες μας, και αφού ο νόμος μας δουλεύει ρολόι, είμαστε καθαροί!». Το απόλυτο θράσος.
​Το Χαστούκι από τις Βρυξέλλες: Η Κομισιόν βλέπει το παρακράτος που έχει στηθεί στην Ελλάδα και παρεμβαίνει με οργή. Δίνει ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗ στην Κοβέσι και ξεφτιλίζει δημόσια την κυβέρνηση Μητσοτάκη για τις επιθέσεις. Η Ευρώπη τους φτύνει κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει.
​ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ - Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:
Θέλουν να ελέγξουν την έρευνα πριν ακουμπήσει το Μαξίμου. Διώχνοντας τους εισαγγελείς στα 2 χρόνια, σαμποτάρουν τις δικογραφίες. Θέλουν εισαγγελείς-μαριονέτες, με ημερομηνία λήξης, που θα τους ελέγχουν.
​Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Υπάρχει μια ανώτατη δικαστική ηγεσία διορισμένη απευθείας από το Υπουργικό Συμβούλιο του Μητσοτάκη που λειτουργεί ως πλυντήριο και ασπίδα προστασίας της εξουσίας.
​Το κάνανε στα Τέμπη, το κάνανε στις υποκλοπές, το κάνουν και τώρα στις μίζες του ΟΠΕΚΕΠΕ. Όποιος δικαστής πάει να τους ελέγξει, του κόβουν το κεφάλι. Έχουν μετατρέψει τη χώρα σε μια απέραντη Μπανανία της Ευρώπης για να γλιτώσουν τις χειροπέδες.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει μετατραπεί σε μια αδίστακτη καθεστωτική κομπανία, όπου η διαφθορά είναι η μόνιμη μέθοδος διακυβέρνησης. Όταν το μόνο σου μέλημα είναι η ασυλία της παρέας σου, η συγκάλυψη σκανδάλων δεν είναι απλώς επιλογή, είναι το μοναδικό σου ταλέντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου