Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Ο Πραγματικος πλούτος είναι ο πλούτος της καρδιάς !!



Κάποτε ένας αναζητητής μετά απο μεγάλο ταξίδι,έφτασε σ ένα μεγάλο χωριο και κάθισε κάτω απο ένα δέντρο να ξεκουραστεί.
Ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά του ένας χωρικός και του φώναζε.Γρήγορα,γρήγορα δώσε μου την πέτρα που κουβαλάς Ειναι πολύτιμη!!!!
Ποια πέτρα τον ρώτησε ο αναζητητής.

Χθες το βράδυ είδα στον ύπνο μου ένα όνειρο που.Μου είπε οτι θα έρθει στο χωριό ενας αναζητητής και θα καθίσει κάτω απο ένα δέντρο.Θα πας και θα του ζητήσεις να σου δώσει μια πέτρα που θα σε κάνει πλούσιο.
Ο αναζητητής τότε άνοιξε ένα σακουλάκι και εβγαλε μία πέτρα.Την έδωσε αμέσως στο χωρικό.
Ισως εννοείς αυτό το διαμάντι του είπε.Το βρήκα προχθές στο δάσος.Πάρτο αν το θέλεις.Ειναι δικό σου!

Ο χωριάτης κοιτουσε με περιέργεια μια την πέτρα και μια τον αναζητητή.Κρατούσε στα χέρια του το μεγαλύτερο διαμάντι του κόσμου.Τι ευτυχία!!!!Ηταν πλούσιος και ευτυχισμένος.Θα μπορούσε να κάνει τα πάντα.Ο,τι ήθελε.

Το βράδυ στο σπίτι του ο χωριάτης δεν μπορούσε όμως να κοιμηθεί.Το πρωί έτρεξε αμέσως και ξύπνησε τον αναζητητή και του είπε:
Πάρε πίσω αυτό το διαμάντι και δώσε μου αυτό τον πλούτο που έχεις μέσα σου και χαρη στον οποίο αποχωρίστηκες με τέτοια ευκολία αυτό το τεράστιο διαμάντι.Μπορείς αυτόν τον πλούτο να μου τον δώσεις;;;;;

Τότε θα νιώσω πραγματική ευτυχία και θα είμαι πλούσιος.






scroodgejkok




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου