Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

ΗΠΑ: Το Chick-fil-A παραδόθηκε στο bulling των LGBT




Τα νέα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι άσχημα, όσον αφορά αυτό που έχει ονομαστεί «πολιτιστικός πόλεμος» (culture war). Παρόλο που η αλυσίδα εστιατορίων Chick-fil-A είναι εξαιρετικά κερδοφόρα, υπέκυψε και συνθηκολόγησε με τους «προοδευτικούς» νταήδες, αφήνοντας στους χριστιανούς που την στήριξαν τα χρόνια του αφόρητων πιέσεων και εκφοβισμών, μια αίσθηση προδοσίας.

Το εστιατόριο είχε κρατήσει μια ηρωική στάση, σπάνια στις ημέρες μας, λόγω του θάρρους που έδειξε να μην υποκύψει στην λυσσώδη εκστρατεία εναντίον του από τους LGBT "ακτιβιστές" που το κατήγγειλαν επειδή έκανε δωρεές σε ομάδες που εκείνοι ονόμαζαν «αντι-gay», λόγω της παραδοσιακής χριστιανικής στάσης τους προς τον θεσμό του γάμου και τα δύο φύλα. Ήταν για πολλούς ένα μεγάλο σύμβολο αντίστασης. Όχι, πια.

Το Chick-fil-A υπέκυψε. Σήκωσε τη λευκή σημαία. Παραδόθηκε.

Τη Δευτέρα, το Chick-fil-A ανακοίνωσε ότι έκανε μια σημαντική αλλαγή στο ίσως το πιο αμφιλεγόμενο μέρος της εταιρείας: το «φιλανθρωπικό βραχίονα της».

Σε δελτίο τύπου, η εταιρεία δήλωσε ότι "αποφάσισε να προσφέρει σε ένα μικρότερο αριθμό οργανισμών που εργάζονται αποκλειστικά στους τομείς της εκπαίδευσης, της έλλειψης στέγης και της πείνας." Ο εκπρόσωπος του Chick-fil-A επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δεν θα κάνει δωρεές πλέον στην Αδελφότητα Χριστιανών Αθλητών (Fellowship of Christian Athletes) και στον Στρατό Σωτηρίας (Salvation Army), δύο οργανώσεις που επικρίθηκαν με μανία από τους υποστηρικτές των LGBTQ.

"Κάναμε πολυετείς δεσμεύσεις και στις δύο οργανώσεις και εκπληρώσαμε αυτές τις υποχρεώσεις το 2018. Προχωρώντας θα δείτε ότι το Ίδρυμα Chick-fil-A θα υποστηρίξει τις τρεις συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την έλλειψη στέγης, την πείνα και την εκπαίδευση", ανέφερε ο εκπρόσωπος της εταιρίας σε δήλωση στο Business Insider.

Το Chick-fil-A είχε προηγουμένως συνεργαστεί με τις ομάδες για τη χρηματοδότηση συγκεκριμένων προγραμμάτων - όπως καλοκαιρινών κατασκηνώσεων - που λειτουργούσαν άμεσα με φτωχά παιδιά.

Γράφει ο Rod Dreher στο American Conservative:

Αποδοκιμάζω τους LGBT νταήδες, αλλά δεν θα χαριστώ στην ηγεσία του Chick-fil-A. Οι άνθρωποι είναι «κότες». Διαβάζουμε ότι το Chick-fil-A σταμάτησε τις δωρεές σε κάποια χριστιανικά φιλανθρωπικά ιδρύματα το 2012, αφού δέχθηκε συντονισμένη λυσσαλέα επίθεση από LGBT ακτιβιστές:

Ωστόσο, η εταιρεία συνέχισε τις σχέσεις της με την Υποτροφία των Χριστιανών Αθλητών και τον Στρατό της Σωτηρίας.

Ο Rodney Bullard, επικεφαλής του Ιδρύματος Chick-fil-A, είχε υπερασπιστεί τις δωρεές σε συνέντευξή του στο Business Insider, λέγοντας ότι «σχετίζονταν με την κοινότητα και είχαν επιπτώσεις σε αυτήν».

"Για εμάς, αυτό είναι μια πολύ υψηλότερη κλήση από κάθε πολιτικό ή πολιτισμικό πόλεμο που διεξάγεται", είπε ο Bullard.

Το Chick-fil-A έχει επεκταθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Μέχρι το τέλος του 2018, ήταν η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα στις ΗΠΑ σε πωλήσεις, αυξάνοντας τα έσοδα κατά 16,7% το 2018 για να φτάσει σχεδόν τα 10,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα Nation's Restaurant News. Μόνο τα McDonald's και τα Starbucks έφεραν περισσότερα χρήματα στις ΗΠΑ πέρυσι και με πολύ περισσότερα εστιατόρια.

Το Chick-fil-A κατάφερε να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι δέχθηκε επάνω του τόνους «προοδευτικού» μίσους επειδή τιμούσε αυτό που η ηγεσία του κάποτε ισχυριζόταν ήταν η πιστότητα σε μια "πολύ υψηλότερη κλήση . "Αλλά τώρα, στο τέλος του 2019, καθώς βρίσκεται κοντά στην κορυφή της επιχειρηματικής επιτυχίας, το Chick-fil-A ξαφνικά διαπιστώνει ότι δεν μπορεί πλέον να αντέξει την "υψηλότερη κλήση" και κόβει κάθε δωρεά στις χριστιανικές οργανώσεις.
Συνεχίζει ο Rod Dreher:

Λατρεύω το Chick-fil-A, αλλά δεν θα πάω ξανά εκεί. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια παράδοση λόγω δειλίας.

Και είναι ένα μάθημα για όλους μας. Το LGBT λόμπι, και οι προοδευτικοί σύμμαχοί του, ποτέ δεν θα σας αφήσουν ήσυχους. Ποτέ. Το πολύ σε πέντε χρόνια, το Chick-fil-A θα έχει υιοθετήσει και woke διαφημιστικές εκστρατείες. Μόλις σήμερα το πρωί, έβλεπα το τραπέζι του πρωινού στο κουτί δημητριακών των παιδιών μου, αυτό το ουράνιο τόξο και αναρωτήθηκα γιατί το Honey Nut Cheerios έγινε gay.

Στην αρχή σκέφτηκα: "Για κοίτα, έχουμε καταντήσει όπου βλέπουμε ένα ουράνιο τόξο να πηγαίνει το μυαλό μας στους LGBT". Αλλά τότε, κοίταξα πιο καλά. Και είδα το λογότυπο της εκστρατείας για τα «ανθρώπινα δικαιώματα των ΛΟΑΤ». Είναι ένα από τα τρία φιλανθρωπικά ιδρύματα στα οποία η General Mills ενθαρρύνει δωρεές μέσω του Snapchat. Σκεφτείτε το: μια φιλανθρωπική οργάνωση που ταΐζει τους πεινασμένους, μια φιλανθρωπική οργάνωση που φροντίζει τα κακοποιημένα ζώα και μια πολιτική οργάνωση που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Μία από αυτές τις οργανώσεις δεν μοιάζει με τις άλλες.

Μιλώντας για το "Woke Capitalism", σίγουρα είδατε αυτό το διαφημιστικό της Sprite από την Αργεντινή.

Σε πολύ λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει διαφήμιση προϊόντος που δεν θα προβάλει την ατζέντα των LGBT. Γιατί όποια εταιρία δεν το κάνει θα στιγματίζεται ως “ant-gay” και «ομοφοβική» και θα εξαπολύεται εναντίον της εκστρατεία «προοδευτικού» εκφοβισμού.


Και βέβαια, η αλλαγή στάσης δεν είναι ποτέ αρκετή για τους ιεράρχες του «προοδευτισμού». Χρειάζεται κανονικό γονάτισμα και έμπρακτή «μετάνοια».  

"Αν οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι στο Chick-fil-A πιστεύουν ότι αυτή η δήλωση θα ικανοποιήσει το λόμπι των LGBTQIA+, θα απογοητευθούν οικτρά", γράφει ο Thomas Berryman, ένας καθολικός που ομολογεί ότι έχει έλξη για το ίδιο φύλο. "Οι ιεροεξεταστές του αναμένουν τώρα το Chick-fil-A να κάνει "εξιλέωση" για τις «αμαρτίες» του, δίνοντας χρήματα στις ομάδες LGBTQIA + και δίνοντάς τους έδρες στο διοικητικό συμβούλιο τους, κάνοντας κατήχηση υπέρ της ομοφυλοφιλίας στους υπαλλήλους του, πληρώνοντας διαφημίσεις "υπερηφάνειας" και ορίζοντας μέρες, εβδομάδες ή μήνες υπερηφάνειας".

ΚΟ / από εδώ κι εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου