Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Ομάδα στήριξης Μαρίας Καρυστιανού



 Maria Karystianou

Όταν αποφασίσαμε να φτιάξουμε την ΕΛΠΙΔΑ, είχαμε και έχουμε ένα και μοναδικό όραμα: μια ελεύθερη, όρθια Ελλάδα, μακριά από τη διαφθορά και την ατιμωρησία.
Μου είπαν: «Μην ασχοληθείς Μαρία με την πολιτική, είναι βρώμικη και ανήθικη· αγοράζει ψυχές και συνειδήσεις». Όμως δεν με ένοιαζε. Τους έλεγα ότι, αφού δεν θα άλλαζα εγώ ΠΟΤΕ, αυτό έφτανε.
Και δίπλα μου ήρθαν πολλοί καλοθελητές.
Να βοηθήσουν… αγνά, έλεγαν, και έμπαιναν στις ομάδες μας. Δήθεν μας οδηγούσε το ίδιο όραμα: η πατρίδα και τα παιδιά μας, το μέλλον της χώρας μας!
Εμπιστεύτηκα και εμπιστεύομαι την αγάπη του κόσμου, γιατί είδα στα μάτια τους τον ίδιο πόνο, την ίδια καθαρότητα και την ίδια αγωνία με μένα. Γίναμε «οικογένεια». Και πίστεψα —και πιστεύω— στη δύναμη των ανθρώπων! Όχι των διαπλεκόμενων. Όχι αυτών που ικανοποιούνται με την απλή διαμαρτυρία… Όχι των «επώνυμων» με κάθε κόστος… Πίστεψα στους φωτεινούς ανθρώπους, σε αυτούς που σιχάθηκαν τη διαπλοκή και δεν χαρίζουν εν λευκώ τη ζωή και το μέλλον τους στους «άριστους».
Και είπα: «Μέχρι την εκλογή οργάνων αυτοοργανωθείτε! Όπως ταιριάζει καλύτερα σε κάθε περιοχή. Αλλά δουλέψτε με ήθος, σεβασμό στον διπλανό σας και ενωτικά. Αγκαλιάστε τους πολίτες. Πιστεύω σε εσάς». Δεν έβαλα «κομματικούς» κανόνες, γιατί πίστεψα ότι δεν πρέπει να περιορίζεται η δημιουργία…
Δεν όρισα ανθρώπους «δικούς μου», γιατί το κίνημα αυτό οφείλει να λειτουργεί πραγματικά ελεύθερα. Και εμπιστεύτηκα ανθρώπους που δάκρυζαν όταν μου μιλούσαν για ιδανικά…
Και έπειτα ήρθε η αποκάλυψη: έμαθα για αρχηγιλίκια, αγορές υποψηφιοτήτων και
υπόγειο σχηματισμό ψηφοδελτίων…
Για εκδιωγμούς πολιτών λόγω
διαφορετικής ιδεολογίας, μέχρι και για εκβιασμούς… ακόμα και προς εμένα.
Ευτυχώς, όλα αυτά από λίγους και
δόλιους που πήγαν να πιάσουν στασίδι.
Πόσο κρίμα για την ΕΛΠΙΔΑ να προσπαθούν να τη χειραγωγήσουν, να τη μετατρέψουν σε Σύστημα και να τη λιώσουν. «Διαίρει και βασίλευε»… Η μεγάλη κατάρα!
Και βέβαια χρήσιμα μέσα τους η συκοφαντία, η λάσπη, οι κατηγορίες και η διαστρέβλωση με στόχο να σπείρουν διχόνοιες ανάμεσά μας.
Διχόνοια ανάμεσα σε ανθρώπους με τον ίδιο πόνο· σε εμάς που δουλεύουμε νυχθημερόν για την επιβίωση, που πληρώνουμε αυτόν που πιάστηκε με την γίδα στην πλάτη, που χάσαμε την πατρίδα μας και ξενιτεύουμε τα παιδιά μας για ένα καλύτερο μέλλον μακριά από τη γη που γεννήθηκαν … αν προλάβουν και δεν τα δολοφονήσουν.
Όλα αυτά που μπόρεσαν να μας ενώσουν παραμερίστηκαν, και ο διχασμός μπήκε μπροστά ως δήθεν ιδεολογικός πόλεμος. Να μαλώνουμε για ιδέες, θεωρίες και πως θα «ονομάσουμε» καλύτερα μια κατάσταση . Καλύτερα να διαμαρτυρόμαστε, παρά να ενωθούμε για τις λύσεις… Μια ζωή τα ίδια…
Το Σύστημα ξέρει καλά το παιχνίδι· εμείς ήμασταν άπειροι σε αυτό. Πλέον, όμως, ξέρουμε τι εστί διαπλοκή και εκ των έσω.
Η ΕΛΠΙΔΑ, λοιπόν, αλλάζει μορφή! «Καθαρίζει» και συνεχίζει. Δεν θα σταματήσουμε. Δεν θα μας νικήσουν. Είμαστε πολύ περισσότεροι!
Δεν άλλαξε μέσα μου ούτε μια φράση από όσα έλεγα και πίστευα εδώ και 3,5 χρόνια.
Η χώρα χρειάζεται ΚΑΘΑΡΣΗ.
Η χώρα χρειάζεται ΕΛΠΙΔΑ.
Ο αγώνας είναι ένας: ή «ΕΜΕΙΣ» ή «Αυτοί».
Και είναι πραγματικά η τελευταία μας ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
Συνεχίζουμε δυνατά! Μακριά από ατζέντες και βολέματα. Μακριά από όσους δεν μπόρεσαν να μετατρέψουν το «ΕΓΩ» σε «ΕΜΕΙΣ». Δεν αναζητάμε «επώνυμους»,
αλλά ανθρώπους με καθαρότητα νου και ψυχής!
Η δέσμευση παραμένει η ίδια και τη φωνάζουμε πιο δυνατά: Η ΕΛΠΙΔΑ βρίσκεται δίπλα σε όποιον νιώθει χρέος του να σταθεί πλάι στην πατρίδα του, τώρα που τον χρειάζεται περισσότερο από ποτέ!

Μάλλον… δεν πάει πιο κάτω, κύριε Μητσοτάκη




 Του Μανώλη Κοττάκη

Ήταν περασμένες δέκα στον αύλειο χώρο στο πίσω μέρος του Κοινοβουλίου προχθές το βράδυ, με τη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου, που έγινε με πρωτοβουλία του προέδρου της Βουλής Νικήτα Κακλαμάνη, προς τιμήν του μεγάλου μας συνθέτη, να είναι σε εξέλιξη. Ο φωτισμός της Ντεκώ με τις χρωματικές εναλλαγές του σε αχνό κόκκινο και γαλάζιο ήταν εκπληκτικός και δημιουργούσε στους 2.000 θεατές μια υποβλητική ατμόσφαιρα δέους.  

Ο Ξαρχάκος πήρε το μικρόφωνο για να μας εξηγήσει πως το επόμενο τραγούδι που θα ακούγαμε είναι νέο και θα το ερμηνεύσει η σύζυγός του, Ηρώ Σαΐα, σε στίχους Λίνας Νικολακοπούλου. «Ας είναι καλά που γράφει τόσο ωραία!» είπε. Τίτλος του «Αγάπη μου, Ελλάδα» και όλο το νόημα ήταν στο τελευταίο κουπλέ. 

«Αυτά σου γράφω σήμερα, αγάπη μου Ελλάδα

Και μη ρωτάς τι προσπαθώ και μη ρωτάς τι ελπίζω

Γυρνάω, σου δίνω ένα φιλί

Τα βάσανα γκρεμίζω

Ετούτη η ζούγκλα ανήκει μόνο στα θηρία 

Κι όλοι κοιτάμε πού να πάμε διακοπές 

Τέσσερα χρόνια θες για μια ψηφοφορία

Ψηφίζεις το αύριο και βγαίνει πάλι χθες».

Στην πρώτη σειρά των καθισμάτων ήταν, από από την έναρξη της συναυλίας, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, οι πρόεδροι των Κοινοβουλευτικών Ομάδων του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας και του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμμελος, ο Βύρων Πολύδωρας, βουλευτές από όλα τα κόμματα, στο παρά πέντε πριν από το τέλος παρουσιάστηκε σε «ώρα ΠΑΣΟΚ», τύπου σταρ, και η Ζωή Κωνσταντοπούλου (Ανδρουλάκης, Βελόπουλος, Νατσιός, απόντες).

Όταν όμως άναψαν τα φώτα, το πλήθος του κόσμου, που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του προέδρου της Βουλής και απολάμβανε τη συναυλία με τις συνθέσεις και τα τραγούδια του Ξαρχάκου, που αποτελούν τμήμα της κιβωτού του Έθνους, αιφνιδιάστηκε. Ο κύριοι Μητσοτάκης και Χατζηδάκης είχαν αποχωρήσει, είχαν γίνει καπνός, πράξη εντελώς άκομψη και απρεπής. Έχασαν έτσι την ευκαιρία να ακούσουν το «συστημένο» των Ξαρχάκου – Νικολακοπούλου: «Ψηφίζεις το αύριο και βγαίνει πάντα χθες!».

Κάποτε οι πρωθυπουργοί είχαν χιούμορ, τώρα πια όχι. Μια πρώτη εξήγηση που δόθηκε από αρμόδια χείλη ήταν ότι η αποχώρηση του πρωθυπουργού ήταν «προγραμματισμένη». Ότι είχε ενημερώσει πως «θα φύγει στα μισά». Για να πάει πού; Είχε κάτι καλύτερο να κάνει; Φεύγουν έτσι οι πρωθυπουργοί από συναυλίες τιμής σε έναν συνθέτη που έχει τιμήσει τη χώρα και που επιπροσθέτως, αν και πνευματικός άνθρωπος, δεν ιδιώτευσε ποτέ στη ζωή του, διετέλεσε βουλευτής και ευρωβουλευτής της Ν.Δ; Έτσι τιμούν οι πρωθυπουργοί τους ανθρώπους του πνεύματος;

Ωστόσο, τα περί «προγραμματισμένου» ήταν μάλλον προφάσεις εν αμαρτίαις. Ο πρωθυπουργός ενοχλήθηκε, σύμφωνα με την κοινή εκτίμηση των παρισταμένων, επειδή ο κ. Ξαρχάκος του απηύθυνε στα μέσα της συναυλίας δραματική έκκληση να προστατέψει τη νεολαία από τον τζόγο. Δραματική μεν, ευγενική δε. Και πάντως καθόλου προσβλητική. «Δράττομαι της ευκαιρίας, κύριε πρωθυπουργέ, να σας θέσω ένα θέμα γνωρίζοντας το ενδιαφέρον σας για τη νεολαία και πολύ σας συγχαίρω γι’ αυτό» είπε εισαγωγικά ο κ. Ξαρχάκος και αφού υπογράμμισε, καταχειροκροτούμενος, ότι, σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, «τα θεμέλια μιας πολιτείας είναι η ανατροφή της νεολαίας», τόνισε: «Σας κάνω έκκληση, κύριε πρωθυπουργέ. Προστατέψτε τη νεολαία από τον τζόγο. Βλέπω αυτές τις διαφημίσεις κάθε μέρα στις τηλεοράσεις που έχουν και υποσημειώσεις γεμάτες φαρισαϊσμό όπως: Κίνδυνος εθισμού! Κίνδυνος απώλειας περιουσίας! Και το αποκορύφωμα: “ Παίξτε υπεύθυνα!”».

Εάν αυτό ενόχλησε τον κ. Μητσοτάκη, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Επειδή όμως κάποτε ο πρωθυπουργός δήλωσε σε ανθρώπους της Τέχνης και των Γραμμάτων σε ιδιωτικό δείπνο ότι «φοβάμαι τον πολιτισμό» δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς την πιθανότητα να εξέλαβε ήχους, λέξεις, νοήματα, συνθέσεις, εικόνες σαν και αυτά που αποτελούν το μοναδικό αμάλγαμα του Ξαρχάκου ως βασανιστήριο ξένο προς τον ξενόφερτο πολιτισμικό του κώδικα.

Ειδικώς, μάλιστα, που ο πρόεδρος της Βουλής, ο οποίος τίμησε με το μετάλλιό της τον εξέχοντα συνθέτη μας, έδωσε στην άριστα οργανωμένη αφιερωματική συναυλία (συγχαρητήρια στο γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της Βουλής) τον τίτλο «Η ψυχή που έγινε μουσική». Να γιατί αγαπάμε τον Νικήτα. Και να γιατί ασκούμε αυστηρή αλλά καλόπιστη κριτική στον κύριο Μητσοτάκη. Ποια ταύτιση μπορεί να έχει ο ζάπλουτος πρωθυπουργός με συνθέσεις που φέρουν τον τίτλο «Δώσ’ μου χέρι να πιαστώ», «Θα έρθει άσπρη μέρα και για εμάς», «Γειτονιά ο δρόμος σου στενός, παγωνιά και γκρίζος ουρανός. Υπομονή!»;

Ο Ξαρχάκος, δεκαετίες τώρα, περιγράφει μια Ελλάδα που ο πρωθυπουργός προσεγγίζει μόνο ως πελάτη-ψηφοφόρο, αλλά δεν ταυτίζεται μαζί της. Ενώ το παιδί του ναυτικού από την Άνδρο, ο Νικήτας Κακλαμάνης, όχι απλώς ταυτίζεται μαζί της αλλά -το κυριότερο- νιώθει άνετα μαζί της. Γι’ αυτό δεν σταμάτησε να τραγουδά Γκάτσο και «μονάχος βρες την άκρη της κλωστής και αν είσαι τυχερός ξεκίνα πάλι!».

Σε κάθε περίπτωση, η εκδήλωση αυτή είχε και ένα άλλο νόημα: να τιμήσει τον πνευματικό άνθρωπο Ξαρχάκο, που ποτέ στη ζωή του δεν ιδιώτευσε. Η γενιά του δεν ιδιώτευσε και -το κυριότερο- δεν σιώπησε. Ο μαέστρος διεύθυνε την ορχήστρα του, τους μουσικούς του, την Ηρώ Σαΐα και τον Δημήτρη Μπάση, τα παιδιά του, Σταύρο τζούνιορ, που έπαιξε πιάνο στο «Σάντα Φε», και την κόρη του Ιζόλδη, κοιτώντας προς τα παράθυρα ενός κτιρίου και ενός θεσμού τον οποίο υπηρέτησε ως βουλευτής.

Κάποτε, το 1989, επί Κωνσταντίνου Μητσοτάκη ήταν μέσα, προχθές το βράδυ ήταν έξω, στο προαύλιο, στο ύψος του Εντευκτηρίου των βουλευτών και του γραφείου προέδρου. Και παρατηρώντας τον κύριο Ξαρχάκο, θυμήθηκα ότι όλοι σχεδόν οι μεγάλοι μας συνθέτες, πλην Χατζηδάκη, που και αυτός όμως πήρε πολιτικό κόστος με το περιοδικό «Τέταρτο», αποκαλύπτοντας την ιδεολογική του ταυτότητα χωρίς να παγιδευτεί ποτέ σε διαχωριστικές γραμμές, υπηρέτησαν το Έθνος ως βουλευτές ή υπουργοί: Και ο Ξαρχάκος, και ο Θεοδωράκης, και ο Μικρούτσικος, και η Άννα Συνοδινού, και η Μελίνα Μερκούρη, και η Νάνα Μούσχουρη, και η Μαρία Φαραντούρη, και η Αιμιλία Υψηλάντη, και ο Κώστας Καζάκος κ.ά.

Γι’ αυτό και μόνον, για το παράδειγμα που μας κληροδότησε ο πνευματικός κόσμος της Μεταπολίτευσης, ο πρωθυπουργός όφειλε να παραμείνει μέχρι τέλους και να πει και μία κουβέντα υπέρ του συνθέτη, ακόμη και αν τον πονούσε η μέση του από γνωστά προβλήματα, που λέει ο λόγος.

Το να φύγει μαζί με τον αντιπρόεδρό του, να μην είναι η υπουργός του επί του Πολιτισμού παρούσα, καθώς απέχει από τις εκδηλώσεις όσων ανθρώπων του πολιτισμού αντιπαθεί (Ξαρχάκος λέγεται, Ντενίση και ντοκιμαντέρ Ακροπόλεως λέγεται) και να μένουν μέχρι τέλους ο Δημήτρης Κουτσούμπας και ο Σωκράτης Φάμμελος δεν περιποιεί τιμή στον ηγέτη της κεντροδεξιάς παράταξης.

Οι άνθρωποι αυτοί αμφισβήτησαν σε χρόνια πέτρινα την ηγεμονία της Αριστεράς και το μονοπώλιό της στον πνευματικό κόσμο, αλλά η Αριστερά τούς αγκάλιασε στο τέλος. Και τους γυρίζει την πλάτη η παράταξή τους, ο αρχηγός της και όλο σχεδόν το υπουργικό συμβούλιο;

Κάτι τελευταίο: Η τελευταία φορά που έγινε πριν από τη συναυλία Ξαρχάκου εκδήλωση στον αύλειο χώρο της Βουλής στο πίσω μέρος αυτής που εφάπτεται με τον Εθνικό Κήπο ήταν το 2018, όταν ο τότε πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας παρουσίασε την πρόταση συνταγματικής αναθεώρησης και είχε ντύσει το κτίριο σε βαθύ κόκκινο χρώμα. Παράδειγμα προς αποφυγήν.

Προχθές το Κοινοβούλιο, ως χώρος πολιτισμού και όχι ως ένα αποστειρωμένο κτίριο των θεσμών, ήταν χάρμα οφθαλμού και ακοής. Συγχαίρουμε τον πρόεδρο της Βουλής και τον προτρέπουμε να συνεχίσει έτσι, με Πολιτισμό, μέχρι το τέλος της θητείας του. Θα είναι άξιος της πατρίδας. 

https://www.antinews.gr/

Η Υπέρβαση των Φυτικών Φαρμάκων: Γιατί η Ιμπόγκα Προσφέρει μια Οδό προς Πραγματική Θεραπεία


Γιατί τα φυτικά φάρμακα αξίζουν μια δεύτερη ματιά

Η κοινωνία μας είναι παγιδευμένη σε έναν κύκλο που ενισχύει το τραύμα. Κάθε μέρα, βομβαρδιζόμαστε με φόβο, διχασμό και μηνύματα που μας κρατούν αποκομμένους από τον εαυτό μας και ο ένας τον άλλον. Η φαρμακευτική βιομηχανία επωφελείται αδρά από αυτόν τον κύκλο, προσφέροντας φάρμακα που συγκαλύπτουν τα συμπτώματα και δεν αντιμετωπίζουν ποτέ την αιτία. Υπάρχει όμως και ένας άλλος τρόπος για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα.

Έχω περάσει χρόνια ερευνώντας φυσικές θεραπευτικές μεθόδους και τα στοιχεία με οδηγούν συνεχώς σε ένα συμπέρασμα: τα φυτικά φάρμακα όπως η ιμπόγκα κρατούν το κλειδί για να σπάσει αυτός ο κύκλος και να αποκατασταθεί η γνήσια ανθρώπινη ευεξία.

Πρόσφατα, συνάντησα τον Δρ. Tracy Scott, ιδρυτή του Revella Retreats, και τον Glenn Martin, έναν βετεράνο που μεταμόρφωσε τη ζωή του μέσω της ιμπογκά. Οι ιστορίες τους επιβεβαίωσαν αυτό που οι ιθαγενείς παραδόσεις γνωρίζουν εδώ και αιώνες: αυτά τα ιερά φυτά δεν είναι παιχνίδια αναψυχής αλλά ισχυρά εργαλεία για βαθιά θεραπεία. Όπως εξήγησε ο Δρ. Scott, η ιμπογκά λειτουργεί ως «πνευματικό νυστέρι», διαπερνώντας στρώματα συσσωρευμένου τραύματος για να αποκαλύψει το άτομο που κρύβεται από κάτω  [1] .

Δεν πρόκειται για μαστουρωμα· πρόκειται για ολόκληρα.

Τα Όρια της Συμβατικής Θεραπείας και η Υπόσχεση της Ιμπόγκα

Η συμβατική ιατρική - και ακόμη και πολλές φυσικές θεραπείες - μόνο επιφανειακά αγγίζουν. Αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα, διαχειρίζονται παθήσεις και συχνά δημιουργούν δια βίου εξάρτηση από φαρμακευτικά προϊόντα. Το ταξίδι του Γκλεν Μάρτιν το καταδεικνύει τέλεια. Παρά τα χρόνια θεραπείας, φαρμάκων και άλλων παρεμβάσεων, παρέμεινε παγιδευμένος στη μέγγενη της διαταραχής μετατραυματικού στρες και του εθισμού. Μόνο μετά από μια μόνο τελετή ιμπογκά ένιωσε το βάρος δεκαετιών να φεύγει. «Τελικά συγχώρεσα τον εαυτό μου», μου είπε  [2] . Αυτή η αυτοσυγχώρεση είναι συχνά ο ακρογωνιαίος λίθος της πραγματικής θεραπείας και είναι κάτι που κανένα χάπι δεν μπορεί να προσφέρει.

Η ιμπόγκα, που προέρχεται από τη ρίζα ενός θάμνου που προέρχεται από την Κεντρική και Δυτική Αφρική, δεν καλύπτει μόνο τον πόνο. Επαναφέρει τις οδούς ανταμοιβής του εγκεφάλου και διαλύει τα άκαμπτα μοτίβα σκέψης  [3] . Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ποσοστό επιτυχίας 80% στη θεραπεία του εθισμού στα οπιοειδή, το αλκοόλ και τη μεθαμφεταμίνη χωρίς την ανάγκη για δια βίου υποκατάστατα όπως η μεθαδόνη  [4] . Αυτό το ποσοστό επιτυχίας επισκιάζει οτιδήποτε έχουν παράγει ποτέ οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες για τη θεραπεία του εθισμού. Ωστόσο, επειδή η ιμπόγκα δεν μπορεί να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (και ως εκ τούτου απειλεί το φαρμακευτικό επιχειρηματικό μοντέλο), παραμένει ουσία του Πίνακα Ι στις Ηνωμένες Πολιτείες - παράνομη, κατασταλμένη και κρυμμένη μακριά από τους ανθρώπους που την χρειάζονται περισσότερο.

Όλα αυτά είναι σχεδιασμένα, φυσικά.

Η Επιστήμη Πίσω από την Εμπειρία: Νευροπλαστικότητα και Ολοκλήρωση

Αυτό που κάνει την ιμπογκά τόσο αποτελεσματική είναι η μοναδική φαρμακολογική της δράση. Σε αντίθεση με τα περισσότερα ψυχεδελικά, τα οποία διαρκούν λίγες ώρες, οι επιδράσεις της ιμπογκά μπορούν να διαρκέσουν 24 έως 48 ώρες λόγω του μεγάλου χρόνου ημιζωής της. Αυτή η παρατεταμένη ενεργοποίηση επιτρέπει στον εγκέφαλο να εισέλθει σε μια κατάσταση βαθιάς νευροπλαστικότητας, όπου παλιά νευρωνικά κυκλώματα που συνδέονται με τραύμα και εθισμό μπορούν να επανασυνδεθούν. Η έρευνα δείχνει ότι η ιμπογκάίνη, το ενεργό αλκαλοειδές, ρυθμίζει προς τα πάνω τον νευροτροφικό παράγοντα που προέρχεται από τον εγκέφαλο (BDNF) και τον νευροτροφικό παράγοντα που προέρχεται από νευρογλοιακά κύτταρα (GDNF), οι οποίοι προάγουν την ανάπτυξη νέων νευρώνων και επιδιορθώνουν κατεστραμμένες συνδέσεις  [5] . Αυτή δεν είναι απλώς υποκειμενική εμπειρία. είναι μια μετρήσιμη, βιολογική αλλαγή.

Αλλά το φάρμακο από μόνο του δεν είναι αρκετό. Όπως τονίζει ο Δρ. Σκοτ, η ενσωμάτωση είναι απαραίτητη. Μετά την τελετή, οι συμμετέχοντες συνεργάζονται με εκπαιδευμένους συντονιστές για να κατανοήσουν τις γνώσεις και να δημιουργήσουν νέα, υγιή πρότυπα στην καθημερινότητά τους  [6] . Η παράδοση Bwiti της Γκαμπόν, όπου η ιμπόγκα χρησιμοποιείται ως ιερό μυστήριο εδώ και χιλιάδες χρόνια, πάντα καταλάβαινε το εξής: το φυτό είναι δάσκαλος, αλλά ο μαθητής πρέπει να κάνει την εργασία για το σπίτι  [7] . Χωρίς ενσωμάτωση, η εμπειρία εξασθενεί. Με αυτήν, η μεταμόρφωση γίνεται διαρκής.

Γιατί η ασφάλεια απαιτεί σεβασμό και αυστηρότητα

Ας είμαι σαφής: η ιμπόγκα δεν είναι για τους απρόσεκτους ή τους περίεργους. Είναι ένα ισχυρό φάρμακο που απαιτεί σεβασμό και αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας. Η διαδικασία ελέγχου του Δρ. Σκοτ ​​στο Revella Retreats περιλαμβάνει πλήρες ηλεκτροκαρδιογράφημα, διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής, λειτουργικό εργαστηριακό έλεγχο και ψυχολογική αξιολόγηση  [1] . Δεν πρόκειται για ψυχαγωγική χρήση· πρόκειται για σοβαρή ιατρική παρέμβαση.

Η ίδια προειδοποίηση ισχύει για όλα τα φυτικά φάρμακα. Το ιατρικό κατεστημένο συχνά παρουσιάζει αυτές τις ουσίες ως επικίνδυνες επειδή δεν έχουν τα περιθώρια κέρδους των πατενταρισμένων φαρμάκων. Αλλά ο πραγματικός κίνδυνος έγκειται στην αγνόηση της σοφίας των ιθαγενών παραδόσεων και των στοιχείων της σύγχρονης επιστήμης. Όταν χορηγούνται με σεβασμό και σωστή εποπτεία, το ιστορικό ασφάλειας της iboga είναι εξαιρετικό. Οι θάνατοι που αναφέρονται συνήθως από τους αντιπάλους σχεδόν πάντα αφορούν μη επιβλεπόμενη χρήση, προϋπάρχοντα προβλήματα υγείας ή ανάμειξη με άλλα φάρμακα. Αυτός δεν είναι λόγος για την απαγόρευση του φαρμάκου. είναι ένας λόγος για να απαιτήσουμε σωστή εκπαίδευση και ρύθμιση -- όχι καταστολή.

Εν τω μεταξύ, κυριολεκτικά εκατοντάδες χιλιάδες Αμερικανοί σκοτώνονται κάθε χρόνο από συνταγογραφούμενα φάρμακα που έχουν εγκριθεί από τον FDA, ωστόσο κανείς δεν ζητά νέες έρευνες για την ασφάλεια των τοξικών φαρμάκων των Big Pharma.

Μια έκκληση για αποκέντρωση της θεραπείας και ανάκτηση της κυριαρχίας

Ο κόσμος μας είναι κατασκευασμένος για φόβο και σπανιότητα. Οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες έχουν συγκεντρωμένη εξουσία πάνω στην υγεία μας, το φαγητό μας και τις γνώσεις μας. Η Iboga προσφέρει ένα μονοπάτι πίσω στον εαυτό μας -- έναν τρόπο να επανασυνδεθούμε με την έμφυτη σοφία του σώματός μας και τον φυσικό κόσμο. Καταφύγια όπως η Revella παρέχουν μια κοινότητα και μια δομή έξω από το σπασμένο σύστημα, όπου οι άνθρωποι μπορούν να θεραπευτούν με τους δικούς τους όρους  [1] . Έτσι μοιάζει η αποκέντρωση στην πράξη: άτομα αναλαμβάνουν την ευθύνη για την θεραπεία τους, με την υποστήριξη της φύσης και ενός αξιόπιστου οδηγού, αντί να εξαρτώνται από ένα ιατρικό μηχάνημα που βασίζεται στο κέρδος.

Πιστεύω ότι η αναβίωση της φυτικής ιατρικής αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στροφής προς την προσωπική κυριαρχία. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν τη διαφθορά των μεγάλων φαρμακευτικών εταιρειών και του FDA, αναζητούν εναλλακτικές λύσεις που πραγματικά λειτουργούν. Ιμπόγκα, αγιαχουάσκα, ψιλοκυβίνη -- αυτές δεν είναι απλώς θεραπείες. Είναι πιθανά κλειδιά για την απελευθέρωση της ανθρώπινης θεραπείας, αλλά μόνο όταν χρησιμοποιούνται με σεβασμό.

Οι εξουσίες τρομοκρατούνται από αυτό. Γι' αυτό λογοκρίνουν την έρευνα, ποινικοποιούν τα φυτά και στιγματίζουν τους χρήστες. Αλλά η αλήθεια διαδίδεται και τα τείχη γκρεμίζονται.

Συμπέρασμα: Εμπιστεύσου την καρδιά σου, κάνε την έρευνά σου

Αν νιώθετε ότι σας καλεί να εξερευνήσετε φυτικά φάρμακα, μην αφήσετε τον φόβο να σας κρατήσει πίσω. Αλλά κάντε την έρευνά σας. Ερευνήστε τα retreats, κατανοήστε τους κινδύνους και δεσμευτείτε στη διαδικασία ενσωμάτωσης. Η πραγματική θεραπεία είναι εφικτή -- το έχω δει να συμβαίνει σε ανθρώπους που εγκαταλείφθηκαν από το ιατρικό κατεστημένο. Ο Γκλεν Μάρτιν είναι πλέον απαλλαγμένος από τον εθισμό, για παράδειγμα. Είναι ζωντανός, ζωηρός και βοηθάει τους άλλους. Αυτή είναι η δύναμη της νοημοσύνης της φύσης.

Κάντε το άλμα, αλλά κάντε το με υπευθυνότητα. Βρείτε ένα αξιόπιστο κέντρο όπως το Revella, μιλήστε με ανθρώπους που το έχουν περάσει και εμπιστευτείτε τη διαίσθησή σας. Το συμβατικό ιατρικό σύστημα δεν θα σας βοηθήσει -- επωφελείται από την ασθένειά σας. Αλλά η φύση, με τα ιερά φυτά της, προσφέρει μια διέξοδο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το θάρρος να περάσετε την πόρτα.

Δείτε περισσότερες από τις συναρπαστικές συνεντεύξεις και τα βίντεο podcast μου στο  BrightVideos.com

Αναφορές

  1. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025. Brighteon.com.
  2. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025 (απόσπασμα της ιστορίας του ασθενούς). Brighteon.com.
  3. Ιερή φυτική ιατρική από την Αφρική προσφέρει ελπίδα για τον εθισμό και το τραύμα - Οι ειδικοί αποκαλύπτουν πώς η ιμπόγκα θα μπορούσε να αλλάξει ζωές. Finn Heartley. NaturalNews.com. 16 Ιουνίου 2025.
  4. Η Ιερή Ρίζα: Η Ανεκτίμητη Δύναμη της Ιμπόγκα για την Θεραπεία Τραυμάτων και Εθισμού. NaturalNews.com. 2 Ιανουαρίου 2026.
  5. Σήμανση Ιμπογκαΐνης με 99mTc-Τρικαρβονύλιο: Σύνθεση και Μεταφορά στον Αιμοεγκεφαλικό Φράγμα Ποντικού. Journal of Nuclear Science and Technology 46(10):789-795, 2009.
  6. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025 (συζήτηση για την ενσωμάτωση). Brighteon.com.
  7. Η Εγκυκλοπαίδεια των Ψυχοδραστικών Φυτών: Εθνοφαρμακολογία και οι Εφαρμογές της. Christian Ratsch και Albert Hofmann.
  8. Η ψυχεδελική φυτική ένωση ιβογκαΐνη βοηθά τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τον εθισμό. NaturalNews.com. 14 Μαΐου 2023.
  9. Η Συνειδητή Αντίσταση: Στοχασμοί για την Αναρχία και την Πνευματικότητα. John Vibes.

Επεξηγηματικό infographic


https://www.naturalnews.com/

Αν ο βασιλικός σας έχει άνθη στις άκρες, μην τον πετάξετε: αξίζουν σε χρυσό αν τον χρησιμοποιήσετε με αυτόν τον τρόπο.

 


Μήπως ο βασιλικός σας αρχίζει να μαραίνεται; Μην βιάζεστε να μαζέψετε και να πετάξετε αυτά τα ντελικάτα μικρά λουλουδάκια! Αν και πολλοί πιστεύουν ότι όταν ο βασιλικός μαραθεί, «δεν είναι πλέον χρήσιμος», η αλήθεια είναι ότι τα άνθη του είναι τόσο χρήσιμα όσο και αρωματικά… και μπορούν να είναι πραγματικά πολύτιμα στην κουζίνα, για την υγεία και στον κήπο.

Γιατί ανθίζει ο βασιλικός;
Ο βασιλικός (ειδικά οι Γενουατικές ή οι μωβ ποικιλίες) ανθίζει φυσικά όταν φτάσει σε μια ορισμένη ωριμότητα ή εάν τα φύλλα του δεν συλλέγονται τακτικά. Τα άνθη εμφανίζονται σε στάχυα στις άκρες του φυτού και, ενώ η εμφάνισή τους μπορεί να κάνει τα φύλλα να χάσουν λίγο τη γεύση τους, τα ίδια τα άνθη έχουν μια εκπληκτική χρήση.

Γιατί αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό; Χρήσεις των λουλουδιών βασιλικού:
1. Καταπραϋντικά και πεπτικά αφεψήματα
Τα άνθη βασιλικού έχουν μια ήπια, ελαφρώς γλυκάνισου γεύση. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε ένα χαλαρωτικό τσάι που βοηθά στην ανακούφιση από το άγχος, στη βελτίωση της πέψης και στον καθαρισμό του μυαλού σας. Απλώς προσθέστε μερικά φρέσκα ή αποξηραμένα άνθη βασιλικού σε ζεστό νερό και αφήστε τα να μουλιάσουν για 5-7 λεπτά.

2. Βρώσιμα και αρωματικά υλικά
Είναι ιδανικά για τη διακόσμηση σαλάτας, ζυμαρικών ή μπρουσκέτας! Προσθέτουν χρώμα, γεύση και μια γκουρμέ πινελιά. Μπορείτε ακόμη και να τα προσθέσετε στην πίτσα λίγο πριν το σερβίρισμα.

3. Σπιτικό αρωματικό λάδι:
Βάλτε άνθη βασιλικού σε ένα μπουκάλι ελαιόλαδο μαζί με σκόρδο ή πιπεριές τσίλι. Μετά από μερικές εβδομάδες μουλιάσματος, θα έχετε ένα νόστιμο αρωματικό λάδι για να το χρησιμοποιήσετε σε σαλάτες ή ψωμί.

4. Προσέλκυση επικονιαστών
Αν δείτε βασιλικό στον κήπο σας, αφήστε μερικά λουλούδια άθικτα: προσελκύουν μέλισσες και πεταλούδες, οι οποίες βοηθούν στην επικονίαση άλλων φυτών.

5. Αρωματοθεραπεία και χαλαρωτικά μπάνια
Προσθέστε τα στο νερό του μπάνιου ή χρησιμοποιήστε τα σε φακελάκια. Το φρέσκο ​​άρωμά τους βοηθά να καθαρίσει το μυαλό σας και να χαλαρώσει το σώμα σας.

Να τα αφαιρέσω όλα;

Εξαρτάται από τον στόχο σας.

Αν θέλετε περισσότερα βρώσιμα φύλλα, μπορείτε να κόψετε τα άνθη για να ενθαρρύνετε την πλευρική ανάπτυξη.

Αλλά αν θέλετε να συλλέξετε σπόρους ή να προσελκύσετε επικονιαστές, αφήστε τους να αναπτυχθούν.

Και σε κάθε περίπτωση… μην τα πετάξετε! Όπως μπορείτε να δείτε, έχουν πολλές πολύτιμες χρήσεις.

Συμπέρασμα: Τα άνθη βασιλικού είναι πολύ περισσότερα από απλή διακόσμηση.
Μικρά, αρωματικά και ευέλικτα, τα άνθη βασιλικού είναι ένας φυσικός θησαυρός που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με πολλούς τρόπους. Από το μαγείρεμα μέχρι την προσωπική ευεξία, το χρώμα τους είναι ένα ξεχασμένο στολίδι που ήδη ξέρετε πώς να χρησιμοποιείτε.

https://intalia.reciprsseme.online/

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Έχετε ακούσει, υποθέτω το κόλπο με το ρεύμα και τη Βουλγαρία:

 


 Επειδή έχουμε άπειρο ρεύμα από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, το πουλάμε στην Βουλγαρία η οποία έχει εγκαταστάσεις αποθήκευσης. Ενώ εμείς όχι.
 Και μετά, όταν βραδιάζει και πέφτει και ο αέρας και δεν έχουμε ρεύμα από ΑΠΕ, η Βουλγαρία μας το ξαναπουλάει. Καλό;
 Και μετά η ΔΕΗ ανακατεύει αυτό το ρεύμα με ελάχιστο ρεύμα από φυσικό αέριο. Και με βάση την σκανδαλώδη ρύθμιση που όλοι ξέρουμε, το πουλάει στους καταναλωτές σαν να είναι όλο ρεύμα που παράγεται από φυσικό αέριο. Δηλαδή τρεις φορές ακριβότερα. Ακόμα καλύτερο;
 Ετσι η ΔΕΗ πουλάει δυο φορές το ρεύμα, μια στην Βουλγαρία και μια στους καταναλωτές. Η Βουλγαρία κερδίζει. Και το κόστος αυτής της τριγωνικης συναλλαγής το επωμίζονται οι καταναλωτές.
 Και γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως αποκάλυψε πριν λίγες ημέρες ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, υπάρχουν συμφέροντα που δεν θέλουν να γίνουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Ελλάδα.
 Και τα συμφέροντα αυτά είναι οι μεγάλοι παραγωγοί ΑΠΕ που θέλουν να καταπιούν τους μικρούς. Η αποθήκευση θα έδινε αξία στο ρεύμα των μικρών παραγωγών οι οποίοι σήμερα πνίγονται στα χρέη.
 Και είναι, επίσης και οι εισαγωγείς LNG οι οποίοι βάζουν την τελευταία πινελιά στο σύστημα και καθορίζουν τις τιμές. Η αποθήκευση θα τους ακύρωνε και θα έριχνε τις τιμές του ρεύματος αφού η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ είναι πολλαπλάσια σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας.
 Σημαντική σημείωση: Οι εισαγωγεις LNG είναι σε γενικές γραμμές είναι οι ίδιοι με τους μεγάλους παραγωγούς ΑΠΕ. Τωρα γίνεται πιο κατανοητό.
 Καταλάβατε; Καταλάβατε. Νοιώσατε αρκετά μαλακες; Νοιώσατε. Ακούστε λοιπόν και αυτό για να νοιώσετε λίγο περισσότερο:
 Στο σημείωμα που αναγγέλλει την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, η ΑKTOR ΑΕ, που τυγχάνει και εισαγωγέας LNG κι μεγαλοπαραγωγός ΑΠΕ, αναφέρει ότι μέσα στα επιχειρηματικά της πλάνα είναι η αγορά εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Βουλγαρία.
 Καταλάβατε. Ώστε να πουλάει το ρεύμα στον εαυτό της και μετά να της το πουλάει πίσω για να το πουλάει σε εμάς σε τιμές ρεύματος από LNG.
 Διάλειμμα για να το εμπεδώσετε…
Δύο κουβέντες ακόμα:
 Αυτα είναι τα κακά νεα. Τα καλά νέα είναι ότι όλο αυτό θεωρείται οικονομική ανάπτυξη.
 Διότι όπως είπε και ο Καιρίδης, το να σε ληστεύουν είναι ένδειξη υγειούς οικονομίας.
 Και μην αγχώνεστε. Οι εταιρείες αυτές σκορπάνε ένα σωρό λεφτά σε διαφημίσεις, σε χορηγίες, σε ΜΜΕ και σε πολιτικό χρήμα, ώστε κανείς να μην σας απασχολεί με αυτά τα θέματα.
 Θα πεις ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη έχει δύο υπουργούς τελεσίδικα καταδικασμένους για πλημμέλημα. Σωστό και αυτό.
 Και προς θεού μην έρθουν τα κομμουνια και φορολογήσουν τα μερίσματα!. Το νου σας! Όλη αυτή η ανάπτυξη θα πάει στράφι και οι επενδυτές θα πάνε να βρουνε άλλους μαλάκες να υλοποιήσουν τα επενδυτικά τους πλάνα. Αυτό...

Angelos Tsekeris

To κρυφό παρασκήνιο της παραίτησης του Βρετανού πρωθυπουργού - part 1

  

Μήπως δεν υπήρχε απλώς "κομματική ή δημοσκοπική πίεση" αλλά...εξαναγκασμός βάσει πειστικών επιβαρυντικών στοιχείων..?

This is the email that shows Keir Starmer profited from the rape and sex trafficking of children. He absolutely WAS involved and deserves to go to jail." - https://x.com/myhiddenvalue/status/2068132987552887018  (" Αυτό είναι το email που δείχνει ότι ο Keir Starmer επωφελήθηκε από τον βιασμό και την εμπορία παιδιών για σεξουαλική εκμετάλλευση.")

Ακολουθεί το αποδεικτικό στοιχείο, ένα ανατριχιαστικό  email από τα διαβόητα αρχεία του Έπσταϊν (https://antidras.blogspot.com/2026/02/blog-post.html#more ), που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, γραμμένο από ένα απ' τα τόσα πολλά θύματα. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται εκεί, ευθέως κατηγορείται ο Keir Starmer ότι επωφελήθηκε απ' το διεθνές δίκτυο εμπορίου που έχει να κάνει με ειδεχθή σεξουαλική εκμετάλλευση και μάλιστα τον συνδέει άμεσα με πρώην πρωθυπουργό του Ισραήλ... Είναι αυτό:

https://antidras.blogspot.com/