Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Η Υπέρβαση των Φυτικών Φαρμάκων: Γιατί η Ιμπόγκα Προσφέρει μια Οδό προς Πραγματική Θεραπεία


Γιατί τα φυτικά φάρμακα αξίζουν μια δεύτερη ματιά

Η κοινωνία μας είναι παγιδευμένη σε έναν κύκλο που ενισχύει το τραύμα. Κάθε μέρα, βομβαρδιζόμαστε με φόβο, διχασμό και μηνύματα που μας κρατούν αποκομμένους από τον εαυτό μας και ο ένας τον άλλον. Η φαρμακευτική βιομηχανία επωφελείται αδρά από αυτόν τον κύκλο, προσφέροντας φάρμακα που συγκαλύπτουν τα συμπτώματα και δεν αντιμετωπίζουν ποτέ την αιτία. Υπάρχει όμως και ένας άλλος τρόπος για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα.

Έχω περάσει χρόνια ερευνώντας φυσικές θεραπευτικές μεθόδους και τα στοιχεία με οδηγούν συνεχώς σε ένα συμπέρασμα: τα φυτικά φάρμακα όπως η ιμπόγκα κρατούν το κλειδί για να σπάσει αυτός ο κύκλος και να αποκατασταθεί η γνήσια ανθρώπινη ευεξία.

Πρόσφατα, συνάντησα τον Δρ. Tracy Scott, ιδρυτή του Revella Retreats, και τον Glenn Martin, έναν βετεράνο που μεταμόρφωσε τη ζωή του μέσω της ιμπογκά. Οι ιστορίες τους επιβεβαίωσαν αυτό που οι ιθαγενείς παραδόσεις γνωρίζουν εδώ και αιώνες: αυτά τα ιερά φυτά δεν είναι παιχνίδια αναψυχής αλλά ισχυρά εργαλεία για βαθιά θεραπεία. Όπως εξήγησε ο Δρ. Scott, η ιμπογκά λειτουργεί ως «πνευματικό νυστέρι», διαπερνώντας στρώματα συσσωρευμένου τραύματος για να αποκαλύψει το άτομο που κρύβεται από κάτω  [1] .

Δεν πρόκειται για μαστουρωμα· πρόκειται για ολόκληρα.

Τα Όρια της Συμβατικής Θεραπείας και η Υπόσχεση της Ιμπόγκα

Η συμβατική ιατρική - και ακόμη και πολλές φυσικές θεραπείες - μόνο επιφανειακά αγγίζουν. Αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα, διαχειρίζονται παθήσεις και συχνά δημιουργούν δια βίου εξάρτηση από φαρμακευτικά προϊόντα. Το ταξίδι του Γκλεν Μάρτιν το καταδεικνύει τέλεια. Παρά τα χρόνια θεραπείας, φαρμάκων και άλλων παρεμβάσεων, παρέμεινε παγιδευμένος στη μέγγενη της διαταραχής μετατραυματικού στρες και του εθισμού. Μόνο μετά από μια μόνο τελετή ιμπογκά ένιωσε το βάρος δεκαετιών να φεύγει. «Τελικά συγχώρεσα τον εαυτό μου», μου είπε  [2] . Αυτή η αυτοσυγχώρεση είναι συχνά ο ακρογωνιαίος λίθος της πραγματικής θεραπείας και είναι κάτι που κανένα χάπι δεν μπορεί να προσφέρει.

Η ιμπόγκα, που προέρχεται από τη ρίζα ενός θάμνου που προέρχεται από την Κεντρική και Δυτική Αφρική, δεν καλύπτει μόνο τον πόνο. Επαναφέρει τις οδούς ανταμοιβής του εγκεφάλου και διαλύει τα άκαμπτα μοτίβα σκέψης  [3] . Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ποσοστό επιτυχίας 80% στη θεραπεία του εθισμού στα οπιοειδή, το αλκοόλ και τη μεθαμφεταμίνη χωρίς την ανάγκη για δια βίου υποκατάστατα όπως η μεθαδόνη  [4] . Αυτό το ποσοστό επιτυχίας επισκιάζει οτιδήποτε έχουν παράγει ποτέ οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες για τη θεραπεία του εθισμού. Ωστόσο, επειδή η ιμπόγκα δεν μπορεί να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (και ως εκ τούτου απειλεί το φαρμακευτικό επιχειρηματικό μοντέλο), παραμένει ουσία του Πίνακα Ι στις Ηνωμένες Πολιτείες - παράνομη, κατασταλμένη και κρυμμένη μακριά από τους ανθρώπους που την χρειάζονται περισσότερο.

Όλα αυτά είναι σχεδιασμένα, φυσικά.

Η Επιστήμη Πίσω από την Εμπειρία: Νευροπλαστικότητα και Ολοκλήρωση

Αυτό που κάνει την ιμπογκά τόσο αποτελεσματική είναι η μοναδική φαρμακολογική της δράση. Σε αντίθεση με τα περισσότερα ψυχεδελικά, τα οποία διαρκούν λίγες ώρες, οι επιδράσεις της ιμπογκά μπορούν να διαρκέσουν 24 έως 48 ώρες λόγω του μεγάλου χρόνου ημιζωής της. Αυτή η παρατεταμένη ενεργοποίηση επιτρέπει στον εγκέφαλο να εισέλθει σε μια κατάσταση βαθιάς νευροπλαστικότητας, όπου παλιά νευρωνικά κυκλώματα που συνδέονται με τραύμα και εθισμό μπορούν να επανασυνδεθούν. Η έρευνα δείχνει ότι η ιμπογκάίνη, το ενεργό αλκαλοειδές, ρυθμίζει προς τα πάνω τον νευροτροφικό παράγοντα που προέρχεται από τον εγκέφαλο (BDNF) και τον νευροτροφικό παράγοντα που προέρχεται από νευρογλοιακά κύτταρα (GDNF), οι οποίοι προάγουν την ανάπτυξη νέων νευρώνων και επιδιορθώνουν κατεστραμμένες συνδέσεις  [5] . Αυτή δεν είναι απλώς υποκειμενική εμπειρία. είναι μια μετρήσιμη, βιολογική αλλαγή.

Αλλά το φάρμακο από μόνο του δεν είναι αρκετό. Όπως τονίζει ο Δρ. Σκοτ, η ενσωμάτωση είναι απαραίτητη. Μετά την τελετή, οι συμμετέχοντες συνεργάζονται με εκπαιδευμένους συντονιστές για να κατανοήσουν τις γνώσεις και να δημιουργήσουν νέα, υγιή πρότυπα στην καθημερινότητά τους  [6] . Η παράδοση Bwiti της Γκαμπόν, όπου η ιμπόγκα χρησιμοποιείται ως ιερό μυστήριο εδώ και χιλιάδες χρόνια, πάντα καταλάβαινε το εξής: το φυτό είναι δάσκαλος, αλλά ο μαθητής πρέπει να κάνει την εργασία για το σπίτι  [7] . Χωρίς ενσωμάτωση, η εμπειρία εξασθενεί. Με αυτήν, η μεταμόρφωση γίνεται διαρκής.

Γιατί η ασφάλεια απαιτεί σεβασμό και αυστηρότητα

Ας είμαι σαφής: η ιμπόγκα δεν είναι για τους απρόσεκτους ή τους περίεργους. Είναι ένα ισχυρό φάρμακο που απαιτεί σεβασμό και αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας. Η διαδικασία ελέγχου του Δρ. Σκοτ ​​στο Revella Retreats περιλαμβάνει πλήρες ηλεκτροκαρδιογράφημα, διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής, λειτουργικό εργαστηριακό έλεγχο και ψυχολογική αξιολόγηση  [1] . Δεν πρόκειται για ψυχαγωγική χρήση· πρόκειται για σοβαρή ιατρική παρέμβαση.

Η ίδια προειδοποίηση ισχύει για όλα τα φυτικά φάρμακα. Το ιατρικό κατεστημένο συχνά παρουσιάζει αυτές τις ουσίες ως επικίνδυνες επειδή δεν έχουν τα περιθώρια κέρδους των πατενταρισμένων φαρμάκων. Αλλά ο πραγματικός κίνδυνος έγκειται στην αγνόηση της σοφίας των ιθαγενών παραδόσεων και των στοιχείων της σύγχρονης επιστήμης. Όταν χορηγούνται με σεβασμό και σωστή εποπτεία, το ιστορικό ασφάλειας της iboga είναι εξαιρετικό. Οι θάνατοι που αναφέρονται συνήθως από τους αντιπάλους σχεδόν πάντα αφορούν μη επιβλεπόμενη χρήση, προϋπάρχοντα προβλήματα υγείας ή ανάμειξη με άλλα φάρμακα. Αυτός δεν είναι λόγος για την απαγόρευση του φαρμάκου. είναι ένας λόγος για να απαιτήσουμε σωστή εκπαίδευση και ρύθμιση -- όχι καταστολή.

Εν τω μεταξύ, κυριολεκτικά εκατοντάδες χιλιάδες Αμερικανοί σκοτώνονται κάθε χρόνο από συνταγογραφούμενα φάρμακα που έχουν εγκριθεί από τον FDA, ωστόσο κανείς δεν ζητά νέες έρευνες για την ασφάλεια των τοξικών φαρμάκων των Big Pharma.

Μια έκκληση για αποκέντρωση της θεραπείας και ανάκτηση της κυριαρχίας

Ο κόσμος μας είναι κατασκευασμένος για φόβο και σπανιότητα. Οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες έχουν συγκεντρωμένη εξουσία πάνω στην υγεία μας, το φαγητό μας και τις γνώσεις μας. Η Iboga προσφέρει ένα μονοπάτι πίσω στον εαυτό μας -- έναν τρόπο να επανασυνδεθούμε με την έμφυτη σοφία του σώματός μας και τον φυσικό κόσμο. Καταφύγια όπως η Revella παρέχουν μια κοινότητα και μια δομή έξω από το σπασμένο σύστημα, όπου οι άνθρωποι μπορούν να θεραπευτούν με τους δικούς τους όρους  [1] . Έτσι μοιάζει η αποκέντρωση στην πράξη: άτομα αναλαμβάνουν την ευθύνη για την θεραπεία τους, με την υποστήριξη της φύσης και ενός αξιόπιστου οδηγού, αντί να εξαρτώνται από ένα ιατρικό μηχάνημα που βασίζεται στο κέρδος.

Πιστεύω ότι η αναβίωση της φυτικής ιατρικής αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στροφής προς την προσωπική κυριαρχία. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν τη διαφθορά των μεγάλων φαρμακευτικών εταιρειών και του FDA, αναζητούν εναλλακτικές λύσεις που πραγματικά λειτουργούν. Ιμπόγκα, αγιαχουάσκα, ψιλοκυβίνη -- αυτές δεν είναι απλώς θεραπείες. Είναι πιθανά κλειδιά για την απελευθέρωση της ανθρώπινης θεραπείας, αλλά μόνο όταν χρησιμοποιούνται με σεβασμό.

Οι εξουσίες τρομοκρατούνται από αυτό. Γι' αυτό λογοκρίνουν την έρευνα, ποινικοποιούν τα φυτά και στιγματίζουν τους χρήστες. Αλλά η αλήθεια διαδίδεται και τα τείχη γκρεμίζονται.

Συμπέρασμα: Εμπιστεύσου την καρδιά σου, κάνε την έρευνά σου

Αν νιώθετε ότι σας καλεί να εξερευνήσετε φυτικά φάρμακα, μην αφήσετε τον φόβο να σας κρατήσει πίσω. Αλλά κάντε την έρευνά σας. Ερευνήστε τα retreats, κατανοήστε τους κινδύνους και δεσμευτείτε στη διαδικασία ενσωμάτωσης. Η πραγματική θεραπεία είναι εφικτή -- το έχω δει να συμβαίνει σε ανθρώπους που εγκαταλείφθηκαν από το ιατρικό κατεστημένο. Ο Γκλεν Μάρτιν είναι πλέον απαλλαγμένος από τον εθισμό, για παράδειγμα. Είναι ζωντανός, ζωηρός και βοηθάει τους άλλους. Αυτή είναι η δύναμη της νοημοσύνης της φύσης.

Κάντε το άλμα, αλλά κάντε το με υπευθυνότητα. Βρείτε ένα αξιόπιστο κέντρο όπως το Revella, μιλήστε με ανθρώπους που το έχουν περάσει και εμπιστευτείτε τη διαίσθησή σας. Το συμβατικό ιατρικό σύστημα δεν θα σας βοηθήσει -- επωφελείται από την ασθένειά σας. Αλλά η φύση, με τα ιερά φυτά της, προσφέρει μια διέξοδο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το θάρρος να περάσετε την πόρτα.

Δείτε περισσότερες από τις συναρπαστικές συνεντεύξεις και τα βίντεο podcast μου στο  BrightVideos.com

Αναφορές

  1. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025. Brighteon.com.
  2. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025 (απόσπασμα της ιστορίας του ασθενούς). Brighteon.com.
  3. Ιερή φυτική ιατρική από την Αφρική προσφέρει ελπίδα για τον εθισμό και το τραύμα - Οι ειδικοί αποκαλύπτουν πώς η ιμπόγκα θα μπορούσε να αλλάξει ζωές. Finn Heartley. NaturalNews.com. 16 Ιουνίου 2025.
  4. Η Ιερή Ρίζα: Η Ανεκτίμητη Δύναμη της Ιμπόγκα για την Θεραπεία Τραυμάτων και Εθισμού. NaturalNews.com. 2 Ιανουαρίου 2026.
  5. Σήμανση Ιμπογκαΐνης με 99mTc-Τρικαρβονύλιο: Σύνθεση και Μεταφορά στον Αιμοεγκεφαλικό Φράγμα Ποντικού. Journal of Nuclear Science and Technology 46(10):789-795, 2009.
  6. Συνέντευξη του Mike Adams με την Tracy Ganske - 16 Ιουνίου 2025 (συζήτηση για την ενσωμάτωση). Brighteon.com.
  7. Η Εγκυκλοπαίδεια των Ψυχοδραστικών Φυτών: Εθνοφαρμακολογία και οι Εφαρμογές της. Christian Ratsch και Albert Hofmann.
  8. Η ψυχεδελική φυτική ένωση ιβογκαΐνη βοηθά τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τον εθισμό. NaturalNews.com. 14 Μαΐου 2023.
  9. Η Συνειδητή Αντίσταση: Στοχασμοί για την Αναρχία και την Πνευματικότητα. John Vibes.

Επεξηγηματικό infographic


https://www.naturalnews.com/

Αν ο βασιλικός σας έχει άνθη στις άκρες, μην τον πετάξετε: αξίζουν σε χρυσό αν τον χρησιμοποιήσετε με αυτόν τον τρόπο.

 


Μήπως ο βασιλικός σας αρχίζει να μαραίνεται; Μην βιάζεστε να μαζέψετε και να πετάξετε αυτά τα ντελικάτα μικρά λουλουδάκια! Αν και πολλοί πιστεύουν ότι όταν ο βασιλικός μαραθεί, «δεν είναι πλέον χρήσιμος», η αλήθεια είναι ότι τα άνθη του είναι τόσο χρήσιμα όσο και αρωματικά… και μπορούν να είναι πραγματικά πολύτιμα στην κουζίνα, για την υγεία και στον κήπο.

Γιατί ανθίζει ο βασιλικός;
Ο βασιλικός (ειδικά οι Γενουατικές ή οι μωβ ποικιλίες) ανθίζει φυσικά όταν φτάσει σε μια ορισμένη ωριμότητα ή εάν τα φύλλα του δεν συλλέγονται τακτικά. Τα άνθη εμφανίζονται σε στάχυα στις άκρες του φυτού και, ενώ η εμφάνισή τους μπορεί να κάνει τα φύλλα να χάσουν λίγο τη γεύση τους, τα ίδια τα άνθη έχουν μια εκπληκτική χρήση.

Γιατί αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό; Χρήσεις των λουλουδιών βασιλικού:
1. Καταπραϋντικά και πεπτικά αφεψήματα
Τα άνθη βασιλικού έχουν μια ήπια, ελαφρώς γλυκάνισου γεύση. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε ένα χαλαρωτικό τσάι που βοηθά στην ανακούφιση από το άγχος, στη βελτίωση της πέψης και στον καθαρισμό του μυαλού σας. Απλώς προσθέστε μερικά φρέσκα ή αποξηραμένα άνθη βασιλικού σε ζεστό νερό και αφήστε τα να μουλιάσουν για 5-7 λεπτά.

2. Βρώσιμα και αρωματικά υλικά
Είναι ιδανικά για τη διακόσμηση σαλάτας, ζυμαρικών ή μπρουσκέτας! Προσθέτουν χρώμα, γεύση και μια γκουρμέ πινελιά. Μπορείτε ακόμη και να τα προσθέσετε στην πίτσα λίγο πριν το σερβίρισμα.

3. Σπιτικό αρωματικό λάδι:
Βάλτε άνθη βασιλικού σε ένα μπουκάλι ελαιόλαδο μαζί με σκόρδο ή πιπεριές τσίλι. Μετά από μερικές εβδομάδες μουλιάσματος, θα έχετε ένα νόστιμο αρωματικό λάδι για να το χρησιμοποιήσετε σε σαλάτες ή ψωμί.

4. Προσέλκυση επικονιαστών
Αν δείτε βασιλικό στον κήπο σας, αφήστε μερικά λουλούδια άθικτα: προσελκύουν μέλισσες και πεταλούδες, οι οποίες βοηθούν στην επικονίαση άλλων φυτών.

5. Αρωματοθεραπεία και χαλαρωτικά μπάνια
Προσθέστε τα στο νερό του μπάνιου ή χρησιμοποιήστε τα σε φακελάκια. Το φρέσκο ​​άρωμά τους βοηθά να καθαρίσει το μυαλό σας και να χαλαρώσει το σώμα σας.

Να τα αφαιρέσω όλα;

Εξαρτάται από τον στόχο σας.

Αν θέλετε περισσότερα βρώσιμα φύλλα, μπορείτε να κόψετε τα άνθη για να ενθαρρύνετε την πλευρική ανάπτυξη.

Αλλά αν θέλετε να συλλέξετε σπόρους ή να προσελκύσετε επικονιαστές, αφήστε τους να αναπτυχθούν.

Και σε κάθε περίπτωση… μην τα πετάξετε! Όπως μπορείτε να δείτε, έχουν πολλές πολύτιμες χρήσεις.

Συμπέρασμα: Τα άνθη βασιλικού είναι πολύ περισσότερα από απλή διακόσμηση.
Μικρά, αρωματικά και ευέλικτα, τα άνθη βασιλικού είναι ένας φυσικός θησαυρός που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με πολλούς τρόπους. Από το μαγείρεμα μέχρι την προσωπική ευεξία, το χρώμα τους είναι ένα ξεχασμένο στολίδι που ήδη ξέρετε πώς να χρησιμοποιείτε.

https://intalia.reciprsseme.online/

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Έχετε ακούσει, υποθέτω το κόλπο με το ρεύμα και τη Βουλγαρία:

 


 Επειδή έχουμε άπειρο ρεύμα από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, το πουλάμε στην Βουλγαρία η οποία έχει εγκαταστάσεις αποθήκευσης. Ενώ εμείς όχι.
 Και μετά, όταν βραδιάζει και πέφτει και ο αέρας και δεν έχουμε ρεύμα από ΑΠΕ, η Βουλγαρία μας το ξαναπουλάει. Καλό;
 Και μετά η ΔΕΗ ανακατεύει αυτό το ρεύμα με ελάχιστο ρεύμα από φυσικό αέριο. Και με βάση την σκανδαλώδη ρύθμιση που όλοι ξέρουμε, το πουλάει στους καταναλωτές σαν να είναι όλο ρεύμα που παράγεται από φυσικό αέριο. Δηλαδή τρεις φορές ακριβότερα. Ακόμα καλύτερο;
 Ετσι η ΔΕΗ πουλάει δυο φορές το ρεύμα, μια στην Βουλγαρία και μια στους καταναλωτές. Η Βουλγαρία κερδίζει. Και το κόστος αυτής της τριγωνικης συναλλαγής το επωμίζονται οι καταναλωτές.
 Και γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως αποκάλυψε πριν λίγες ημέρες ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, υπάρχουν συμφέροντα που δεν θέλουν να γίνουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Ελλάδα.
 Και τα συμφέροντα αυτά είναι οι μεγάλοι παραγωγοί ΑΠΕ που θέλουν να καταπιούν τους μικρούς. Η αποθήκευση θα έδινε αξία στο ρεύμα των μικρών παραγωγών οι οποίοι σήμερα πνίγονται στα χρέη.
 Και είναι, επίσης και οι εισαγωγείς LNG οι οποίοι βάζουν την τελευταία πινελιά στο σύστημα και καθορίζουν τις τιμές. Η αποθήκευση θα τους ακύρωνε και θα έριχνε τις τιμές του ρεύματος αφού η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ είναι πολλαπλάσια σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας.
 Σημαντική σημείωση: Οι εισαγωγεις LNG είναι σε γενικές γραμμές είναι οι ίδιοι με τους μεγάλους παραγωγούς ΑΠΕ. Τωρα γίνεται πιο κατανοητό.
 Καταλάβατε; Καταλάβατε. Νοιώσατε αρκετά μαλακες; Νοιώσατε. Ακούστε λοιπόν και αυτό για να νοιώσετε λίγο περισσότερο:
 Στο σημείωμα που αναγγέλλει την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, η ΑKTOR ΑΕ, που τυγχάνει και εισαγωγέας LNG κι μεγαλοπαραγωγός ΑΠΕ, αναφέρει ότι μέσα στα επιχειρηματικά της πλάνα είναι η αγορά εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Βουλγαρία.
 Καταλάβατε. Ώστε να πουλάει το ρεύμα στον εαυτό της και μετά να της το πουλάει πίσω για να το πουλάει σε εμάς σε τιμές ρεύματος από LNG.
 Διάλειμμα για να το εμπεδώσετε…
Δύο κουβέντες ακόμα:
 Αυτα είναι τα κακά νεα. Τα καλά νέα είναι ότι όλο αυτό θεωρείται οικονομική ανάπτυξη.
 Διότι όπως είπε και ο Καιρίδης, το να σε ληστεύουν είναι ένδειξη υγειούς οικονομίας.
 Και μην αγχώνεστε. Οι εταιρείες αυτές σκορπάνε ένα σωρό λεφτά σε διαφημίσεις, σε χορηγίες, σε ΜΜΕ και σε πολιτικό χρήμα, ώστε κανείς να μην σας απασχολεί με αυτά τα θέματα.
 Θα πεις ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη έχει δύο υπουργούς τελεσίδικα καταδικασμένους για πλημμέλημα. Σωστό και αυτό.
 Και προς θεού μην έρθουν τα κομμουνια και φορολογήσουν τα μερίσματα!. Το νου σας! Όλη αυτή η ανάπτυξη θα πάει στράφι και οι επενδυτές θα πάνε να βρουνε άλλους μαλάκες να υλοποιήσουν τα επενδυτικά τους πλάνα. Αυτό...

Angelos Tsekeris

To κρυφό παρασκήνιο της παραίτησης του Βρετανού πρωθυπουργού - part 1

  

Μήπως δεν υπήρχε απλώς "κομματική ή δημοσκοπική πίεση" αλλά...εξαναγκασμός βάσει πειστικών επιβαρυντικών στοιχείων..?

This is the email that shows Keir Starmer profited from the rape and sex trafficking of children. He absolutely WAS involved and deserves to go to jail." - https://x.com/myhiddenvalue/status/2068132987552887018  (" Αυτό είναι το email που δείχνει ότι ο Keir Starmer επωφελήθηκε από τον βιασμό και την εμπορία παιδιών για σεξουαλική εκμετάλλευση.")

Ακολουθεί το αποδεικτικό στοιχείο, ένα ανατριχιαστικό  email από τα διαβόητα αρχεία του Έπσταϊν (https://antidras.blogspot.com/2026/02/blog-post.html#more ), που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, γραμμένο από ένα απ' τα τόσα πολλά θύματα. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται εκεί, ευθέως κατηγορείται ο Keir Starmer ότι επωφελήθηκε απ' το διεθνές δίκτυο εμπορίου που έχει να κάνει με ειδεχθή σεξουαλική εκμετάλλευση και μάλιστα τον συνδέει άμεσα με πρώην πρωθυπουργό του Ισραήλ... Είναι αυτό:

https://antidras.blogspot.com/


Η Δύση...βιάζεται, ο Ζελένσκι κοκορεύεται αλλά...τη Ρωσία τη ρώτησαν;




 Ο Zελένσκι επιμένει να ζητά από τους Δυτικούς εταίρους του «παραδόσεις» οπλικών συστημάτων για τη διεξαγωγή στρατηγικών επιχειρήσεων εντός της Ρωσίας έτσι ώστε να... σύρει τη Μόσχα σε διαπραγματεύσεις!


Είναι ξεκάθαρο από τις τελευταίες εξελίξεις στο ουκρανικό ζήτημα πως κάτι πολύ μεγάλο ετοιμάζεται…


Από τη μια οι δηλώσεις του Γάλλου προέδρου, Εμμανουήλ Μακρόν, πως οι ΗΠΑ εγκατέλειψαν την ουδετερότητα και ότι συντάχθηκαν με την Ευρώπη στην παροχή στρατιωτικής βοήθειας στην Ουκρανία και στην επιβολή κυρώσεων στη Ρωσία


Από την άλλη είναι η δημόσια απαίτηση του Ουκρανού προέδρου, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, για νέες παραδόσεις δυτικών οπλικών συστημάτων και οι ταυτόχρονες απειλές του για επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να πλήξουν από την Κριμαία μέχρι και τη Λευκορωσία

Αναλυτές εκτιμούν ότι αυτές οι εξελίξεις σηματοδοτούν την έναρξη μιας νέας και ιδιαίτερης φάσης του πολέμου…


Πράγματι από τη Μαύρη Θάλασσα και τις εκβολές του Δνείπερου έως τη Ζαπορίζια και τα σύνορα με τη Λευκορωσία, διαμορφώνεται ένα σύνθετο επιχειρησιακό σκηνικό, στο οποίο το Κίεβο φέρεται να επιδιώκει να εκμεταλλευθεί το πρόσκαιρο πλεονέκτημά του στα μη επανδρωμένα συστήματα πριν αυτό εξανεμιστεί.


Την ίδια στιγμή, η ουκρανική ηγεσία εντείνει την πίεση προς τη Δύση για ακόμη πιο προηγμένα οπλικά μέσα, εκτιμώντας ότι μόνο μέσα από μια γενικευμένη κλιμάκωση μπορεί να ανατρέψει τις ισορροπίες στο πεδίο και να εξαναγκάσει τη Μόσχα σε πολιτικές και στρατιωτικές υποχωρήσεις…


Στόχος πάντως που, όπως φαίνεται από τις εξελίξεις στο πεδίο της μάχης, είναι απίθανος να επιτευχθεί.


Οι Ρώσοι πλέον βρίσκονται μια «ανάσα» από τις πόλεις-«οχυρά» του Κραματόρσκ και του Σλαβιάνσκ, τις οποίες αν καταλάβουν τότε θα έχουν επιτύχει τον βασικό στόχο που είχαν θέσει με την έναρξη της ειδικής στρατιωτικής τους επιχείρησης: την κατάκτηση του Ντονμπάς


Οι απειλές του Ζελένσκι


Ο Ουκρανός πρόεδρος ζητά επιμόνως – για ακόμα μια φορά – από τους εταίρους του ορισμένες «παραδόσεις» οπλικών συστημάτων για τη διεξαγωγή στρατηγικών επιχειρήσεων εντός της Ρωσίας. Δηλώνει επίσης ευθέως ότι οι επιχειρήσεις αυτές θα αφορούν και την Κριμαία.


«Η επιχείρησή μας, συμπεριλαμβανομένης εκείνης στην Κριμαία, έχει σχεδιαστεί με απόλυτη ακρίβεια. Και ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται αποδεικνύει πλήρως ότι, εάν η Ουκρανία αποκτήσει όσα συζητήσαμε με τους εταίρους μας στο πλαίσιο της G7 – και αυτό εξαρτάται από τις αποφάσεις των εταίρων –, τότε θα δημιουργήσουμε γρήγορα τις συνθήκες υπό τις οποίες η Ρωσία θα αναγκαστεί να επιλέξει την ειρήνη» υποστήριξε ο Ουκρανός πρόεδρος.


Τι εννοεί;


Τι ακριβώς κρύβεται πίσω από αυτή τη δήλωση; Υπάρχουν εκτιμήσεις ότι ο Ζελένσκι ενδέχεται να ζητά την απόκτηση πυρηνικών όπλων, θεωρώντας ότι η απειλή χρήσης τους εναντίον ρωσικών πόλεων θα ανάγκαζε τη Μόσχα να διακόψει τις πολεμικές επιχειρήσεις κατά μήκος της γραμμής του μετώπου.


Είναι επίσης πιθανό τα αιτήματα του Κιέβου να μην είναι τόσο ριζοσπαστικά και να αφορούν νέες παραδόσεις πυραύλων, μη επανδρωμένων αεροσκαφών, θαλάσσιων μη επανδρωμένων σκαφών ή διαστημικών υπηρεσιών.


Προς το παρόν, μπορεί να ειπωθεί ότι η ουκρανική ηγεσία αισθάνεται αρκετά σίγουρη ώστε να επιδεικνύει προθυμία να αυξήσει τις απαιτήσεις της απέναντι στη Ρωσία. Ο εκπρόσωπος της Ουκρανίας στον ΟΗΕ δήλωσε ότι ακόμη και η προθυμία του Κιέβου να παγώσει τη σύγκρουση κατά μήκος της υφιστάμενης γραμμής του μετώπου αποτελεί ήδη μια μεγάλη παραχώρηση εκ μέρους της Ουκρανίας.


Απόβαση


Οι εξελίξεις στο βορειοδυτικό τμήμα της Μαύρης Θάλασσας παραμένουν συνήθως στο περιθώριο της προσοχής τόσο στη Δύση όσο και στη Ρωσία. Ωστόσο, επί τρία χρόνια η συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή υπήρξε θέατρο ενός ιδιαίτερα σφοδρού πολέμου μεταξύ μικρών ναυτικών δυνάμεων, ο οποίος διεξαγόταν με μεθόδους που θύμιζαν πειρατικές επιχειρήσεις: αιφνιδιαστικές επιδρομές, πόντιση ναρκών και αμοιβαίες επιχειρήσεις δολιοφθοράς.


Το κύριο αντικείμενο αυτής της αντιπαράθεσης ήταν η διεκδίκηση του ελέγχου της θαλάσσιας περιοχής από τις ειδικές ουκρανικές δυνάμεις της GUR (Κύρια Διεύθυνση Πληροφοριών).


Οι συγκρούσεις διεξάγονταν για τον έλεγχο των εξέδρων εξόρυξης που είχαν παραμείνει στην υφαλοκρηπίδα. Η πλευρά που διατηρεί τον έλεγχό τους ελέγχει επίσης τις θαλάσσιες οδούς προσέγγισης προς την Κριμαία και, προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς τα ουκρανικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας.


Σημαντική υπεροχή


Όπως παραδέχονται ρωσικά ΜΜΕ, οι Ουκρανοί έχουν αποκτήσει σημαντική υπεροχή στη χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών επιχειρησιακής εμβέλειας, με τα οποία πραγματοποιούν επιθέσεις εναντίον των οδικών αρτηριών που οδηγούν στην Κριμαία.


Προηγουμένως, πηγές προσκείμενες στους Ουκρανούς υποστήριζαν ότι η ρωσική επιχειρησιακή-τακτική αεροπορία είχε εγκαταλείψει τα αεροδρόμια της χερσονήσου, μετασταθμεύοντας στην Περιφέρεια του Κρασνοντάρ, καθώς και στις περιφέρειες του Ροστόφ και του Βολγκογκράντ.


Ο Στόλος της Μαύρης Θάλασσας έχει περιοριστεί σε αυστηρά αμυντική στάση στη ναυτική του βάση στο Νοβοροσίσκ. Έτσι, οι Ουκρανοί διαθέτουν σήμερα τις ευνοϊκότερες συνθήκες για τη διεξαγωγή αποβατικής επιχείρησης από οποιαδήποτε άλλη στιγμή κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.


Επιπλέον, αυτό το πλεονέκτημα δεν πρόκειται να διατηρηθεί επ’ αόριστον. Τα μέσα αντιμετώπισης των μη επανδρωμένων αεροσκαφών είναι ήδη γνωστά και εφαρμόζονται σταδιακά, ενώ στη Μαύρη Θάλασσα καταγράφεται ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ρωσικών μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (ΒΕΚ). Συνεπώς, όπως επισημαίνεται, για τους Ουκρανούς είναι λογικό να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν αυτό το «παράθυρο ευκαιρίας» πριν αρχίσει να κλείνει.


Ο στόχος


Το κανάλι Telegram «Αρχάγγελος Ειδικών Δυνάμεων» αναφέρει ότι παρατηρεί αντίστοιχη δραστηριότητα των ουκρανικών δυνάμεων στην περιοχή του Οτσάκοφ. «Με βάση την επιχειρησιακή κατάσταση, μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο αντίπαλος προετοιμάζει τις προϋποθέσεις για μια σχετικά εύκολη αποβατική ενέργεια στην ακτή. Γιατί ακριβώς στην περιοχή του Κίνμπουρν; Λόγω των γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων της.


Επιπλέον, από το Οτσάκοφ είναι εύκολο να υποστηριχθούν οι μονάδες του με μη επανδρωμένα αεροσκάφη, τα οποία θα παρέχουν κάλυψη στις δυνάμεις που θα προελαύνουν στην περιοχή. Και αν αυτό συνδυαστεί με επιδρομή και επιθέσεις από μη επανδρωμένα σκάφη επιφανείας (ΒΕΚ), τότε ακόμη περισσότερο» αναφέρει το ρωσικό κανάλι.


Αυτή η λωρίδα γης βρίσκεται μόλις 17 χιλιόμετρα από τις θέσεις από τις οποίες οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας μπορούν να εκτοξεύουν μη επανδρωμένα αεροσκάφη.


Δύσκολη η άμυνα


Στις σημερινές συνθήκες, η απόσταση αυτή καλύπτεται εύκολα από μη επανδρωμένα αεροσκάφη που ελέγχονται μέσω οπτικής ίνας, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα είναι δυνατή η προστασία των ρωσικών θέσεων με μέσα ηλεκτρονικού πολέμου (ΗΠ).


Το έδαφος στη λωρίδα γης είναι εντελώς επίπεδο, σαν τραπέζι, χωρίς αξιόλογη βλάστηση ή πολυώροφα κτίρια, ενώ ούτε η δημιουργία βαθιών οχυρώσεων στην άμμο είναι εφικτή, λόγω της υψηλής στάθμης των υπόγειων υδάτων.


Γενικά, η άμυνα αυτού του μικρού κομματιού γης είναι ακόμη δυσκολότερη από την υπεράσπιση του Νησιού των Φιδιών. Ως εκ τούτου, το σχέδιο των Ουκρανών φαίνεται εξαιρετικά απλό: να εκδιώξουν τις ρωσικές μονάδες με συνεχείς επιθέσεις μη επανδρωμένων αεροσκαφών, να διακόψουν τις γραμμές ανεφοδιασμού και τις μεταφορές, και να αποβιβάσουν αρκετές ομάδες ειδικών δυνάμεων.


Είναι προφανές ότι οι ομάδες αυτές πιθανότατα θα καταστραφούν από ρωσικά πλήγματα. Ωστόσο, τέτοιου είδους απώλειες δεν αποτέλεσαν ποτέ παράγοντα που να αποτρέπει τη διοίκηση των Ουκρανών από την υλοποίηση των σχεδίων της.


Εναλλακτικά σενάρια


Μια προέλαση μέσω του συστήματος εκβολών του Δνείπερου φαίνεται να αποτελεί το πιο προφανές και πιθανό σενάριο εξέλιξης των γεγονότων. Ωστόσο, οι Ουκρανοί επιδεικνύουν τις προθέσεις τους υπερβολικά ανοιχτά. Το ερώτημα είναι αν πρόκειται για μια επιχείρηση αντιπερισπασμού με στόχο να αποσπάσει την προσοχή από κάποιο άλλο μέτωπο. Και αν ναι, από ποιο;


Το τελευταίο διάστημα ο Ζελένσκι έχει καταφύγει επανειλημμένα σε επιθετική ρητορική κατά της Λευκορωσίας, κατηγορώντας τη για την εγκατάσταση αναμεταδοτών σήματος που χρησιμοποιούνται από τα ρωσικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη Γεράν. Αργότερα, ωστόσο, ο ίδιος δήλωσε ότι οι συγκεκριμένοι αναμεταδότες είχαν απενεργοποιηθεί.


Η εκκένωση του Τσερνίχιβ και η εμπειρία του Σούμι


Παράλληλα με αυτή τη μετρίαση της ουκρανικής ρητορικής, έγινε γνωστό ότι ανακοινώθηκε υποχρεωτική εκκένωση κατοίκων από δώδεκα οικισμούς στην Περιφέρεια του Τσερνίχιβ. Όλοι οι οικισμοί που εκκενώνονται βρίσκονται στα σύνορα με τη Ρωσία και τη Λευκορωσία.


«Αυτό δείχνει, πάνω απ’ όλα, ότι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της Ουκρανίας προβλέπει πως ο ρωσικός στρατός θα θέσει σύντομα υπό τον έλεγχό του αυτούς τους οικισμούς» τονίζει ο Ρώσος απόστρατος συνταγματάρχης και στρατιωτικός αναλυτής της εφημερίδας Komsomolskaya Pravda, Βίκτορ Μπαρανέτς.


Ωστόσο, με την ίδια πιθανότητα οι ενέργειες αυτές θα μπορούσαν να αποτελούν προετοιμασία για τη συγκέντρωση μιας ισχυρής δύναμης κρούσης με σκοπό επίθεση είτε εναντίον της Περιφέρειας του Μπριάνσκ στη Ρωσία είτε εναντίον της Περιφέρειας του Γκόμελ στη Λευκορωσία.


Ως παράδειγμα αναφέρεται ότι από τον Μάρτιο έως τον Αύγουστο του 2024 οι ουκρανικές αρχές πραγματοποίησαν τέσσερα κύματα εκκένωσης κατοίκων στην Περιφέρεια του Σούμι, μετά τα οποία οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας διείσδυσαν στην Περιφέρεια του Κουρσκ. Αξιοσημείωτο είναι ότι το τέταρτο κύμα εκκένωσης ξεκίνησε στις 6 Αυγούστου, ενώ τις πρώτες πρωινές ώρες της ίδιας ημέρας οι ουκρανικές δυνάμεις εξαπέλυσαν την επίθεσή τους. Κατά το άρθρο, όταν υπάρχει κατάλληλη προετοιμασία, οι επιχειρήσεις εκκένωσης μπορούν να λειτουργήσουν ως αποτελεσματικό κάλυμμα για τη συγκέντρωση και την ανάπτυξη μιας δύναμης κρούσης.


Ένα ακόμη πιθανό μέτωπο: Η Ζαπορίζια και το … υπέρτατο έπαθλο


Ένα ακόμη μέτωπο στο οποίο μια ουκρανική επίθεση εμφανίζεται ως λογική και πιθανή είναι η περιοχή της Ζαπορίζια. Εκεί έχουν ήδη συγκεντρωθεί σημαντικές δυνάμεις, οι οποίες αποκρούουν την προέλαση των ρωσικών σχηματισμών Vostok και Dnepr προς την πόλη Ορίχιβ. Πρόκειται για μια περιοχή όπου η υπεροχή των Ουκρανών στη χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών αξιοποιείται στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.


Ως πιθανός αντικειμενικός σκοπός μιας αντεπίθεσης αναφέρεται ο Πυρηνικός Σταθμός Ηλεκτροπαραγωγής της Ζαπορίζια στην Ενεργοντάρ – ένα «υπέρτατο έπαθλο», το οποίο στα μάτια του Κιέβου και των υποστηρικτών του θα μπορούσε να δικαιολογήσει οποιοδήποτε κόστος για την επιχείρηση. Ρώσοι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι οι Ουκρανοί αντιλαμβάνονται πλήρως το πλεονέκτημά τους στον τομέα της τακτικής χρήσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών και σκοπεύουν να το αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό, πριν κλείσει το υφιστάμενο «παράθυρο ευκαιρίας».


Ωστόσο, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η κλίμακα των επιχειρήσεων που είναι σε θέση να πραγματοποιήσει η Ουκρανία περιορίζεται σημαντικά από τις απώλειες που έχει ήδη υποστεί. Οι απώλειες αυτές δεν αφορούν μόνο το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και τον στρατιωτικό εξοπλισμό που είχε παραδοθεί προηγουμένως.


Για τον λόγο αυτό, ο Ζελένσκι αναγκάζεται να πιέζει δημόσια τους δυτικούς υποστηρικτές του να επιταχύνουν τις νέες παραδόσεις οπλισμού, χωρίς τις οποίες οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας δεν θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που, προς το παρόν, εξακολουθούν να διαθέτουν.


Όπλα-μαμούθ για να γονατίσει τη Μόσχα


Ο Ζελένσκι υπόσχεται να σύρει τη Μόσχα σε μια ειρηνευτική συμφωνία προς όφελος της Ουκρανίας, αρκεί οι «αξιότιμοι Δυτικοί εταίροι» να συμφωνήσουν σε έναν και μοναδικό όρο. Με βάση τη δήλωση του προέδρου της Ουκρανίας, στις 24 Ιουνίου, το μόνο που απομένει είναι η τελική απόφαση της Δύσης:


«Αν η Ουκρανία λάβει ακριβώς αυτά που συζητήσαμε με τους εταίρους στο πλαίσιο των G7, θα διασφαλίσουμε άμεσα τις προϋποθέσεις ώστε η Ρωσία να αναγκαστεί να επιλέξει την ειρήνη. Ελπίζουμε σε μια θετική απάντηση: ξέρουν πολύ καλά για τι πράγμα μιλάμε».

Για τι είδους «όπλα-θαύματα» μιλάει όμως ο Ζελένσκι;


Πρόθυμοι να βοηθήσουν, αλλά οι πύραυλοι τελειώνουν.


Ας εξετάσουμε τις επιλογές στις οποίες μπορεί, θεωρητικά τουλάχιστον, να υπολογίζει η Ουκρανία. Η πρώτη είναι η αναπλήρωση των εξαντλημένων αποθεμάτων βλημάτων για τα συστήματα αεράμυνας Patriot. Τους τελευταίους μήνες, τα παράπονα του Ζελένσκι για την έλλειψη αντιαεροπορικών πυραύλων ακούγονταν πιο δυνατά από ποτέ. Το σενάριο «μας εξασφαλίζετε απρόσκοπτη αεράμυνα, χτυπάμε όλο και βαθύτερα στη Ρωσία και το Κρεμλίνο αναγκάζεται να διαπραγματευτεί» κινείται στη γνωστή λογική του καθεστώτος του Κιέβου.


Δεν φτάνουν οι Patriot


Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν μπορεί να προμηθεύσει αυτούς τους πυραύλους για τα αμερικανικά συστήματα Patriot σε φυσική μορφή. Στις ΗΠΑ εκτιμούν ότι τα συγκεκριμένα πυρομαχικά βρίσκονται μόλις στο 25% του απαιτούμενου μίνιμουμ για την εθνική τους ασφάλεια, εξαιτίας των προηγούμενων παραδόσεων στην Ουκρανία και των εχθροπραξιών στη Μέση Ανατολή.


Σενάρια για βρόμικη βόμβα


Μπορεί επίσης να γίνεται λόγος για πολιτική άδεια και τεχνική υποστήριξη ώστε η Ουκρανία να αποκτήσει μια «βρόμικη» ατομική βόμβα. Μετά την έναρξη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης, ακούγονται τακτικά παράπονα από το Κίεβο στο στυλ: «Αχ, αν είχαμε έστω και λίγα πυρηνικά όπλα, θα δείχναμε στους Ρώσους». Ωστόσο, για τους Ευρωπαίους χορηγούς του αντιρωσικού σχεδίου, αυτό το σενάριο είναι υπερβολικά ριψοκίνδυνο: Πρώτον, η παροχή όπλων μαζικής καταστροφής στο Κίεβο αποτελεί άμεση αιτία παγκόσμιου πυρηνικού πολέμου και, δεύτερον, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι ο Ζελένσκι θα χρησιμοποιήσει «σωστά» τα πυρηνικά.


Ευρωπαϊκό ειρηνευτικό σώμα


Μια άλλη επιλογή: Επίσημα επικυρωμένες δεσμεύσεις για την είσοδο της Ουκρανίας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ και η ανάπτυξη ενός ευρωπαϊκού «ειρηνευτικού» σώματος.


Μια ισχυρή εκδοχή από πλευράς προπαγάνδας – τουλάχιστον η τυπική υλοποίηση του συνθήματος «η Ουκρανία είναι Ευρώπη» θα έπρεπε, έστω και για λίγο, να ανεβάσει σημαντικά το ηθικό της ουκρανικής κοινωνίας. Ωστόσο, για τον σκοπό του εξαναγκασμού του Κρεμλίνου να καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, μια τέτοια κίνηση είναι κατηγορηματικά ακατάλληλη. Η απόκτηση επίσημου καθεστώτος στο ΝΑΤΟ και η εμφάνιση στρατευμάτων του ΝΑΤΟ στο έδαφός της είναι απαράδεκτη για τη Ρωσία.


Ένα πιθανό διπλό χτύπημα και τα πιο ρεαλιστικά σενάρια


Σενάριο Α.


Η απόκτηση μεγάλων ποσοτήτων βαρέων πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς για πλήγματα σε στρατηγικούς στόχους στο έδαφος της Ρωσίας (Γέφυρα Κριμαίας, πυρηνικοί σταθμοί, κέντρα μεγάλων πόλεων, κυβερνητικά κτίρια). Οι μαζικές επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη στα ρωσικά μετόπισθεν προκαλούν σοβαρές ζημιές, αλλά χρειάζονται μήνες ή και χρόνια για να φανεί το συσσωρευμένο αποτέλεσμα.

Τα ισχυρά πυραυλικά πλήγματα θα έπρεπε να δώσουν ταχύτερο αποτέλεσμα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν δίνουν πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς για τους ίδιους λόγους όπως και στην περίπτωση των συστημάτων Patriot: Οι Αμερικανοί έχουν εξαντλήσει τα οπλοστάσιά τους. Αλλά για το Κίεβο έχει νόημα να εκβιάσει τους Ευρωπαίους, ως τους κύριους επωφελούμενους από τον πόλεμο κατά της Ρωσίας.


Την άνοιξη του 2026, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ανακοίνωσαν ότι σταματούν να προμηθεύουν την Ουκρανία με τους πυραύλους Taurus και Storm Shadow. Λένε, θα «βοηθήσουμε στην αύξηση των δυνατοτήτων των ουκρανικών πυρομαχικών» (τους πυραύλους Νεπτούν και Flamingo). Ωστόσο, αυτά είναι ζητήματα μακρινού ορίζοντα, τον οποίο το καθεστώς του Κιέβου μπορεί να μην διαθέτει. Ως εκ τούτου, ο Ζελένσκι προσπαθεί να πείσει την ΕΕ ότι ένα τελευταίο χτύπημα είναι αρκετό και η Μόσχα θα υποχωρήσει στους όρους του Κιέβου και της Δύσης.


Σενάριο Β.


Η επόμενη επιλογή είναι η παραίτηση των ΗΠΑ από τον ρόλο του μεσολαβητή στην ουκρανική σύγκρουση και η επιβολή πλήρους οικονομικής απομόνωσης της Ρωσίας από τη συλλογική Δύση, γεγονός που θα καθιστούσε αδύνατη τη συνέχιση της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης.


Αυτή η εκδοχή ενισχύεται τόσο από τα παράπονα του Κιέβου ότι οι οικονομικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας είναι «μισές» και «μη πραγματικές», όσο και από το γεγονός ότι αποτελεί μια ελκυστική φόρμουλα για τους Δυτικούς εταίρους – δεν υπάρχει κίνδυνος πυρηνικού πολέμου, ούτε χρειάζεται να στείλουν τα στρατεύματά τους στο μέτωπο.


Την πιο πιθανή εκδοχή αυτού του σεναρίου περιγράφει ο διδάκτωρ πολιτικών επιστημών, πρώτος Υπουργός Κρατικής Ασφάλειας της ΛΔΝ, Αντρέι Πιντσούκ: «Πιθανότατα μιλάμε για τον οικονομικό εξαναγκασμό της Ρωσίας σε ειρηνευτική συμφωνία. Για τη σημαντική ενίσχυση της οικονομικής απομόνωσης της χώρας μας, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα πολιτικό τελεσίγραφο, αυτή τη φορά από τις Ηνωμένες Πολιτείες».


Ένα ξεχωριστό ερώτημα είναι αν η συλλογική Δύση έχει πραγματικές δυνατότητες να αναγκάσει τις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας και των Ηνωμένων Πολιτειών, να αρνηθούν τη συνεργασία με τη Ρωσία. Ωστόσο, είναι αδύνατο να μην ληφθεί υπ' όψη η ψευδαίσθηση των παγκοσμιοποιητικών ελίτ για την αποκλειστικότητα και την παντοδυναμία τους.


Μετανάστες… πράκτορες


Ρωσικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι στο διαδίκτυο καταγράφεται «μαζική ικανοποίηση μεταναστών για τις επιδρομές μη επανδρωμένων αεροσκαφών» αλλά και υπόδειξη νέων στόχων, αναφέροντας συγκεκριμένες τοποθεσίες, τις οποίες και φωτογραφίζουν ή βιντεοσκοπούν. Όπως αναφέρεται, σε ουκρανικά φόρουμ γράφεται ήδη ανοιχτά ότι ως καθοδηγητές των μη επανδρωμένων αεροσκαφών ενεργούν μετανάστες από την Κεντρική Ασία.

«Δεν αντιλαμβάνονται τη Ρωσία ως δική τους χώρα – αυτό είναι αυτονόητο. Πολλοί όμως τη θεωρούν εχθρό και είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με την Ουκρανία. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις όπου μετανάστες από την Κεντρική Ασία ενήργησαν ως καθοδηγητές στόχων και, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ως πράκτορες της SBU και της GUR. Ας θυμηθούμε τη δολοφονία του στρατηγού Κιρίλλοφ και προς τα πού προσπάθησαν να διαφύγουν οι τρομοκράτες της επίθεσης στο Κρόκους στη Μόσχα» υποστηρίζει ο πολιτικός επιστήμονας και αναπληρωτής καθηγητής του Χρηματοοικονομικού Πανεπιστημίου Βαντίμ Τρουχάτσοφ.


Όπως είπε, «το Αζερμπαϊτζάν υποστηρίζει ανοιχτά, σε κρατικό επίπεδο, την Ουκρανία, και αυτό αποτελεί μια εντελώς ιδιαίτερη περίπτωση».


Δεν είναι σύμμαχοι της Ρωσίας


«Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο τόσο απροκάλυπτα για τις χώρες της Κεντρικής Ασίας, όμως δεν είναι σύμμαχοι της Ρωσίας. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι οι μετανάστες που αποστέλλονται στη Ρωσία προετοιμάζονται από τις ίδιες βρετανικές ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται και στην Ουκρανία. Τα «αγγλικά αυτιά» προεξέχουν ξανά – είτε πρόκειται για την Κεντρική Ασία είτε για την Ουκρανία, είναι οι ίδιοι κύκλοι. Και αν μιλήσουμε για τον Νότιο Καύκασο, οι βρετανικές εταιρείες διαδραματίζουν τον κύριο ρόλο στην εξόρυξη πετρελαίου στο Αζερμπαϊτζάν» ανέφερε ο Ρώσος αναλυτής, ο οποίος υπενθύμισε ότι στην ίδια την Ουκρανία η βιντεοσκόπηση των σημείων πρόσκρουσης επισύρει ποινή φυλάκισης έως και δώδεκα ετών.

«Όπως κι αν αντιμετωπίζουμε την Ουκρανία, υπάρχει μια λογική σε αυτό. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους μετανάστες ως το δεύτερο μέτωπο της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης. Ολόκληρα συντάγματα και μεραρχίες της Ουκρανίας και της Βρετανίας βρίσκονται στα μετόπισθεν της Ρωσίας» τόνισε ο Τρουχάτσοφ.
https://www.pirinoslogios.com/