Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Μια καλή αρχή ή ένα καλό τέλος?




Μέσα στη λήθη μου μιλάει η ψυχή μου
και μου λέει πράγματα που κράτησα μυστικά από τον εαυτό μου
σε μικρά οράματα μου τα φανερώνει
σαν ιστορίες που ποτέ δεν άρχισαν
Θα πρέπει να έμεινα καιρό φυλακισμένος
κι έκρυψα μέσα μου τα πιο σημαντικά
γιατί όλο κάτι απλά μου φανερώνει η ψυχή μου
μέσα από τους ατμούς
όμως σε αυτά μέσα είμαι τόσο εγώ
όσο ποτέ δεν υπήρξα
να ξέρω τι θέλω μου φαίνεται τώρα
κάτι χωρίς την συμμετοχή μου

Μέσα από οράματα μου μιλά η ψυχή μου
γέρος είμαι σε πολλά από αυτά και πεθαίνω
στα οράματά μου πάντα στην στιγμή του θανάτου μου βρίσκομαι
όμως πλήρης, ευτυχισμένος, έτοιμος
τη ζωή αφήνω χωρίς ενδοιασμούς
σαν να επιτελέστηκε τέλεια, καθολικά, σύμφωνα
με ένα άγνωστό μου σχέδιο·
Όμως καλά πεθαίνω, απ’ όσο το βλέπω
κι ίσως αυτή να είναι όλη της ζωής μας η αγωνία
εντούτοις φαίνεται πως προλαβαίνω
αν και το χρόνο δεν ξέρω αν τον αξιοποιώ
ή αν εκείνος με αξιοποιεί

Όμως τα οράματα με φτάνουν από το τέλος
ή από την αρχή - δεν έχει σημασία
ίσως μάλιστα να μην έχει καν σημασία
μια καλή αρχή στη ζωή
όσο σημασία έχει ένα καλό τέλος

Γιατί αν μου έλεγαν ποιο από τα δύο μισά της ζωής
προτιμάς να θέλεις καλά να ζήσεις
μάλλον θα προτιμούσα το μισό προς το τέλος
αφού το μισό μιας κακής αρχής
θα είχε περάσει μέσα στην ανάμνηση

Όπως κι ας ξεκινήσαμε λοιπόν
ας τελειώσουμε καλά
αφού, αυτό, είναι το μόνο, που όσο ζούμε το μπορούμε.

Το άλλο μισό της ζωής μας, το μισό της αρχής
ας βρούμε τη δύναμη να πούμε

πάει τώρα, πέταξε!


triala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου