Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Kόσμος μαγικός μάνα μου.. η συνείδηση χάνεται.. ελάχιστοι "βλέπουν".. κι αυτοί, χαμένοι σαν μιά σταγόνα στον ωκεανό της βλακείας του σήμερα..


και πώς να τα βγάλεις πέρα με τέτοιους ανθρώπους(?)
μαζάνθρωποι-καταναλωτές ή homo catanaloticous




συγνώμη αλλά , δέν θεωρώ συνάνθρωπους όλους αυτούς εγώ..
μπορεί να είμαι εγώ το λάθος της Φύσης.. μπορεί να είμαι αληθινά τρελός..

είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα.. 
σε φορτηγό, τα όνειρα μου φορτωμένα..

για το καλό μου..

κόσμος μαγικός μάνα μου..
άνθρωποι προσπαθούν να πείσουν άλλους ανθρώπους πως ότι κάνουν, γίνεται για το καλό τους..

(άραγε να κλαίει για τα όσα ανακοινώνει ή για τα όσα γνωρίζει πως έρχονται..)

Είδα το δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο
είδα τα χέρια μου πρησμένα από το ξύλο
είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε
με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

κόσμος μαγικός μάνα μου..
δέν τον αντέχω.. ούτε αυτούς μπορώ να θεωρώ συνανθρώπους μου..

Σοκ στη Βρετανία με βιασμό βρέφους ενός μηνός
"έσπασαν όλα τα κόκκαλα του βρέφους"..

Είδα να κόβουν τη μπουκιά για την μπουκιά μου
ρούχα να φτιάχνουν απ' τα ρούχα τα παλιά μου
για το καλό μου


Είδα τη μάνα μου να κλαίει απελπισμένα
είδα το γέρο μου να φεύγει για τα ξένα
για το καλό μου

κόσμος μαγικός μάνα μου..
σήμερα, ψάχνουν οι άνθρωποι στα σκουπίδια και ζούν στα παγκάκια..
και οι διαφημίσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν το τελευταίο μοντέλο της τάδε εταιρείας..
μπές κι εσύ με ένα sms στον διαγωνισμό για ένα τριήμερο διακοπών στο τάδε σαλέ (σαχλέ)..

20000 άστεγοι στην "ευρωπαική ελλάδα" (η ελλάδα με μικρό, για την μικρότητα των υπευθύνων της)..

Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα
είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα
είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα
για να γλιτώσω το κελί να πω το ποίημα

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

δέν πρέπει να αντιμιλάς.. είσαι εν δυνάμει ύποπτος και αναρχικός..

(αλήθεια, αυτό είναι το πνεύμα της δημοκρατίας?)

Για το καλό μου για το καλό μου
έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου
ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου
σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου
ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου
κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

κόσμος μαγικός μάνα μου..
η συνείδηση χάνεται..
ελάχιστοι "βλέπουν"..
κι αυτοί, χαμένοι σαν μιά σταγόνα στον ωκεανό της βλακείας του σήμερα..



η (κατα τα άλλα συμπαθής) Αγγελική κέρδισε τον μισθό της για 2 χρόνια..
άραγε ο καθένας μας, θα έκανε την ίδια χαρά αν κέρδιζε συνείδηση για 2 χρόνια ?

φωτό απο εδω


λυπάμαι..
μα και χαίρομαι ταυτόχρονα..
που υπάρχουν ακόμη Άνθρωποι που λυπούνται..

Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου