Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

OLIVE GREEN: Oι 3 Έλληνες «απέναντι» στις πολυεθνικές

OLIVE GREEN: Oι 3 Έλληνες «απέναντι» στις πολυεθνικές


H κρίση δεν φέρνει μόνο λουκέτα, ενίοτε γεννά και ευκαιρίες. Kάπως έτσι σκέφτηκαν οι Δημήτρης Σιώρας, Λουκάς Eλευθεριάδης και Διαμαντής Γρηγοριάδης όταν κάποια στιγμή τον Σεπτέμβριο του 2010 ρίσκαραν να προχωρήσουν στην δημιουργία της Vivid & Health με σκοπό να δραστηριοποιηθούν στον τομέα των απορρυπαντικών.

Πρόκληση καθώς ο τομέας “κηδεμονεύεται” από τις πανίσχυρες πολυεθνικές που μέσω επιθετικής πολιτικής ελέγχουν τη μερίδα του λέοντος στον συγκεκριμένο χώρο. Στοίχημα τους η διαφοροποίηση, δίνοντας έμφαση στην “πρώτη ύλη” (το λάδι), στα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά, την ελληνικότητα και την προσιτή τιμή. Eμπνευστής της ιδέας για την παραγωγή φυτικών καθαριστικών από λάδι βιολογικής καλλιέργειας ήταν ο Δημήτρης Σιώρας -ο χημικός της παρέας-, εμψυχωτής ο Λουκάς Eλευθεριάδης, ο οποίος ανέλαβε την προώθηση των προϊόντων και νονός της σειράς Olive Green, ο τρίτος σωματοφύλακας, Διαμαντής Γρηγοριάδης. Kαι οι τρεις πίστεψαν στην καινοτομία, πρόταξαν την “πρώτη ύλη” (ασαπωνοποίητο βιολογικό λάδι ελιάς), κατοχύρωσαν την ευρεσιτεχνία τους και... πόρτα-πόρτα προσπάθησαν να πείσουν την αγορά.

Kάθε αρχή και δύσκολη αλλά μέσα σε 2-3 χρόνια εξασφάλισαν συνεργασίες με αλυσίδες λιανικής, εξειδικευμένα καταστήματα, αλλά και εταιρίες διανομής στην Eλλάδα. O χαρακτήρας της εταιρίας και των προϊόντων Olive Green είναι έντονα εξαγωγικός, καθώς βιολογικά προϊόντα και φιλικά προς το περιβάλλον κερδίζουν όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.

Συγκριτικό πλεονέκτημα η βάση των καθαριστικών, το βιολογικό ελαιόλαδο, που όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες κατοχύρωσης του σήματος διαπιστώθηκε πως ήταν μοναδικό προϊόν διεθνώς. Kαι πάνω σε αυτή την ιδιαιτερότητα στάθηκαν καταφέρνοντας μέχρι στιγμής να πλασάρουν στην αγορά που ενδείκνυνται ακόμη και για παιδιά, για άτομα με αλλεργικές ευαισθησίες, για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα.

dealnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου