Ένα αστέρι πέφτει
  Eρχεται  "βροχή Περσειδών". 
"Δάκρυα του Αγίου Λαυρεντίου" λένε τα πεφταστέρια οι ρωμαιοκαθολικοί. 
Μικρά απομεινάρια ενός κομήτη που περνά κοντά από τη Γη και αναφλέγονται στην αυγουστιάτικη πυρακτωμένη ατμόσφαιρα ...λένε οι επιστήμονες, όπως και να έχει ποιος δεν απολαμβάνει το θέαμα; 
Όταν ήμουν μικρή μου είχαν πει όταν πέφτει ένα αστέρι μια αγάπη πεθαίνει, θυμάμαι πόσο λυπημένη  ήμουν. Βλέποντας  ενα αστέρι να πεφτει στο νυχτερινό ουρανό με έπιανε θλίψη αν έπεφταν πολλά  απελπισία.  
Η γιαγιά μου που προφανώς δεν με ήθελε λυπημένη μου είπε... "όταν πέφτει ένα αστέρι κάνουμε μια ευχή και πιάνει". Γλυκιά μου γιαγιά...ακόμα το πιστεύω αυτό.
Ποιος δεν θέλει οι ευχές  του να γίνουν  πραγματικότητα; Αν πέφτουν πολλά αστέρια ακόμα καλύτερα.  
Ας κάνουμε απόψε πολλές πολλές ευχές. Όμως λέγεται ακόμα  ότι μια ευχή για να γίνει πραγματικότητα δεν την μοιραζόμαστε  με κανέναν. 
Προσοχή λοιπόν και καλή τύχη. 

Βιργινία.



 melodytravel