Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΕΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΑΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ...




Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...

Ήρθα μόνος στο Δρόμο της Πίστης μου .

Αλλά Ποιος είναι Αυτός ο Εαυτός μου μέσα στο Σκοτάδι;

Παραμέρισα για ν' αποφύγω την Παρουσία του

Αλλά δεν του Ξέφυγα.

Κάνει την Σκόνη να Σηκώνεται από την Γη με το Σίγουρο Βάδισμα του.

Προσθέτει τη Δυνατή του φωνή σε κάθε λέξη που Προφέρω.

Είναι ο Μικρός μου Εαυτός, ο Αφέντης μου που δεν Γνωρίζει Ντροπή.

Αλλά εγώ Ντρέπομαι να Περάσω την Πόρτα Σου

με την Συντροφιά του.

ΤΑΓΚΟΡ.



ΔΕΞΟΥ ΜΕ ΚΥΡΙΕ,

ΔΕΞΟΥ ΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΝΟ

ΑΣΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙΣ ΟΡΦΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ,

ΑΠΛΩΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ

ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ.



ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΕΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ

ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ...

ΑΣΕ ΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ

ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ



ΑΠΑΛΛΑΞΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΜΟΥ,

ΚΥΡΙΕ,ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΟΥ



ΣΥΡΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ


Fake Macedonia

Fake Macedonia 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου