Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Οι Μέλισσες






Ήρθες στη ζωή μου για κάποιο σκοπό
κι έχεις έναν ρόλο σ’ αυτήν να επιτελέσεις
που δεν μπορείς να τον ξέρεις εσύ
αλλά να τον ανακαλύπτω εγώ.
Έχεις πράγματα να μου δώσεις απ’ αυτό που είσαι
και μου τα δίνεις με αυτό που είσαι
χωρίς τίποτα να κάνεις αλλά μόνο να είσαι·
γιατί δεν μου τα δίνεις αλλά τα παίρνω
επειδή τα έχεις και τα βάζω στη θέση τους
μια μέσα μου θέση, χωρίς να φεύγουν απ’ τη μέσα σου θέση
κι ενώ σου τα παίρνω και γεμίζω δεν μένει σε σένα κενό
γιατί δικά σου είναι αλλά από μένα τα παίρνω
γιατί δεν μπορείς να μου δώσεις εσύ
κάτι που δεν υπάρχει μέσα μου

Κι είναι έτσι, μια μετάγγιση
σαν άρωμα από αίμα
και μια αόρατη μέλισσα ανάμεσα σε όλα τα λουλούδια
όλων των αγρών, γήινων κι επουράνιων

Κι είμαι κι εγώ στη ζωή σου για να σου δώσω κάτι
που δεν ξέρω τί είναι αυτό, γιατί ενώ το έχω
δικό σου είναι
και μπορείς να το πάρεις χωρίς να στο δώσω
και χωρίς την άδειά μου ακόμα
γιατί δεν κατέχω αδείας σε όσα από μένα φεύγουν
επειδή αυτά που φεύγουν από μένα
φτάνουν σε σένα μέσα από σένα
κι αν δεν έχεις τίποτα δικό μου ήδη μέσα σου
εγώ δεν έχω τίποτα να σου δώσω
γιατί αυτό που θα σου δώσω εγώ
μόνο απ’ τον εαυτό σου μπορείς να το πάρεις
αλλά να το χρειάζεσαι πρώτα

Κι είναι έτσι, μια μετάγγιση
σαν άρωμα από αίμα
και μια αόρατη μέλισσα ανάμεσα σε όλα τα λουλούδια
όλων των αγρών, γήινων κι επουράνιων.


triala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου