Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

12 χρόνια φυλακή

[…] Κι αν όλα αυτά σας φαίνονται ήδη κάπως άσχημα ή τραγικά, το χειρότερο δεν σας το έχω πει ακόμη. Όλη αυτή η παγίδα, όλο αυτό το έργο που στήθηκε εις βάρος μου, τα ψέματα που μου είπαν και με υποχρέωσαν να τα μάθω, η προσπάθεια απαξίωσης μου όταν τα έμαθα(!), οι απειλές και η καταστολή όταν απαίτησα όσα μου μάθαν να είναι αλήθεια, όλο αυτό το μάθημα που έμελλε να μου γίνει πάθημα προκειμένου να το μάθω καλά, να γαλουχηθώ μέσα σ’ αυτό που λένε..., για να το μάθω με έβαλαν φυλακή! Ναι, αλήθεια σας λέω. Χωρίς να έχω κάνει τίποτα, τίποτα πέρα απ’ το να είμαι ελεύθερη και διψασμένη για γνώση. Με φυλάκισαν. Στην πιο τρυφερή μου ηλικία. Και μη φανταστείτε για λίγο. Όχι! Για χρόνια και χρόνια. Ούτε ένα ούτε δύο, αλλά δώδεκα. Δώδεκα ολόκληρα χρόνια. Δώδεκα χρόνια φυλακή.





































 

Ένα βιβλίο για τη δωδεκάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση – και όχι μόνο...

που μπορεί (και πρέπει!) να ακούσει κανείς δωρεάν 
σε αφήγηση του στο youtube


με μια ιστορική αναδρομή της ιστορίας της χώρας μας... 
 

 Αξιολογότατη εργασία της Νέλλυς Ψαρρού που προσφέρει ελεύθερα προς όλους
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου