Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Η αξία της ζωής


 Μια γυναίκα γράφει ένα συγκλονιστικό γράμμα και δίνει ένα μάθημα ζωής σε όλους εμάς που απογοητευόμαστε, μιζεριάζουμε και δεν ζούμε την κάθε μέρα όπως της αξίζει. Κάθε μέρα μετράει, είναι τα τελευταία της λόγια.
Και ξέρετε κάτι; Αυτή η γυναίκα δεν ζει πια.
Η Heather McManamy διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού το 2013. Πριν από λίγες μέρες πέθανε, σε ηλικία 36 ετών. Αλλά πριν πεθάνει, άφησε στον σύζυγό της, τον Jeff, μια επιστολή της, για να την ανεβάσει στο Facebook μετά τον θάνατό της.
Στο συγκινητικό αυτό γράμμα, η Heather ζητάει από όλους εμάς να εκτιμήσουμε την κάθε μέρα μας και να ζήσουμε όσο πιο έντονα μπορούμε αυτό το εύθραυστο ταξίδι της ζωής.
Χιλιάδες άνθρωποι έχουν διαβάσει αυτά τα λόγια της Ηeather, τα οποία έχουν γίνει viral.
Ο σύζυγός της έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
Δημοσιεύω αυτό το γράμμα, για λογαριασμό της αγάπης της ζωής μου. Αυτά είναι τα λόγια της. Πολλή αγάπη σε όλους σας.
- Jeff McManamy

Το συγκλονιστικό τελευταίο γράμμα της

Λοιπόν... Έχω μερικά καλά και μερικά άσχημα νέα. Τα κακά νέα είναι, προφανώς, ότι είμαι νεκρή. Τα καλά νέα, αν διαβάζετε αυτό, είναι ότι εσείς δεν είστε (εκτός αν υπάρχει Wi-Fi στη μετά θάνατον ζωή). Ναι, αυτό είναι χάλια. Είναι χάλια, αλλά είμαι τόσο χαρούμενη που έζησα μια ζωή τόσο γεμάτη από αγάπη, χαρά και εκπληκτικούς φίλους. Είμαι τόσο τυχερή που με ειλικρίνεια μπορώ να πω ότι δεν έχω μετανιώσει για τίποτα και ότι πέρασα τη ζωή μου ζώντας στο έπακρο. Σας αγαπώ όλους και σας ευχαριστώ για αυτή την τρομερή ζωή.
Σε όποια θρησκεία και αν πιστεύετε, τη σέβομαι. Ωστόσο, να σέβεστε και αυτούς που δεν πιστεύουν. Σας παρακαλώ πολύ πολύ... μην πείτε στην Brianna, την κόρη μου, ότι είμαι στον Παράδεισο. Στο μυαλό της, αυτό θα σημαίνει ότι επέλεξα να είμαι κάπου αλλού και όχι μαζί της. Στην πραγματικότητα, έκανα ό,τι μπορούσα για να είμαι εδώ μαζί της, αφού δεν υπάρχει κανένα άλλο μέρος στον κόσμο που θα προτιμούσα να είμαι.
Σας παρακαλώ μην την μπερδέψετε και μην την κάνετε να πιστέψει έστω και για μια στιγμή ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Επειδή, δεν είμαι στον Παράδεισο. Είμαι εδώ. Αλλά δεν βρίσκομαι πλέον στο μίζερο σώμα μου, που στράφηκε εναντίον μου. 
Η ενέργειά μου, η αγάπη μου, το γέλιο μου, οι απίστευτες αναμνήσεις, είναι όλα εδώ μαζί σας. Παρακαλώ μην με σκεφτείτε με οίκτο ή θλίψη. Χαμογελάστε, γνωρίζοντας ότι περάσαμε υπέροχα μαζί.
Μισώ να κάνω τους ανθρώπους λυπημένους. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, μου αρέσει να κάνω τους ανθρώπους να χαμογελούν, γι 'αυτό σας παρακαλώ, αντί να νιώθετε θλίψη για μένα, να γελάτε με τις αναμνήσεις που δημιουργήσαμε μαζί. Σας παρακαλώ να λέτε ιστορίες στην Brianna για να ξέρει πόσο πολύ την αγαπώ και πόσο περήφανη θα είμαι πάντα γι 'αυτήν (κάντε με να φανώ πιο cool απ' ότι είμαι).
Γιατί δεν λατρεύω τίποτα άλλο περισσότερο από το να είμαι η μαμά της. Τίποτα. Κάθε στιγμή μαζί της ήταν μια ευτυχία που δεν μπορούσε καν να φανταστώ, μέχρι που εκείνη ήρθε στον κόσμο μας.
Και μην λέτε ότι έχασα από τον καρκίνο. Επειδή ο καρκίνος μπορεί να πήρε σχεδόν τα πάντα από μένα, αλλά ποτέ δεν μου πήρε την αγάπη ή την ελπίδα ή τη χαρά μου. Δεν ήταν μια «μάχη» ήταν απλά η ζωή, η οποία είναι συχνά βάναυση και άδικη. Δεν έχασα, διάολε. Ο τρόπος που έζησα για χρόνια με τον καρκίνο είναι κάτι το οποίο θεωρώ πολύ μεγάλη νίκη. Να το θυμάστε αυτό.
Το πιο σημαντικό είναι ότι ήμουν απίστευτα τυχερή που πέρασα πάνω από μια δεκαετία με την αγάπη της ζωής μου και καλύτερο φίλο μου, τον Jeff.
Ηταν η αληθινή αγάπη και η αδελφή ψυχή μου. Κάθε μέρα ήταν γεμάτη από χαρά και αγάπη με τον Jeff δίπλα μου.
Είναι πραγματικά ο καλύτερος σύζυγος στον κόσμο. Στάθηκε δίπλα μου μέσα στο χάλι μου από τον καρκίνο.
Ακόμη και στις χειρότερες μέρες που μπορείτε να φανταστείτε, βρήκαμε έναν τρόπο να γελάμε μαζί. Τον αγαπώ περισσότερο από την ίδια τη ζωή μου και πραγματικά πιστεύω ότι η αγάπη μας είναι τόσο ξεχωριστή που θα ζει για πάντα.
Ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο πράγμα σε αυτόν τον κόσμο και είμαι ευγνώμων που μοιράστηκα τη ζωή μου για τόσο πολύ καιρό με τον Jeff.
Σ 'αγαπώ Jeff. Πιστεύω ότι η υπέροχη Brianna είναι η αγάπη μας που πήρε ζωή, γιαυτό είναι τόσο όμορφη. Ραγίζει η καρδιά μου που πρέπει να πω αντίο. Και αν εσείς λυπάστε το μισό από ότι εγώ ραγίζει η καρδιά μου ξανά, διότι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα ποτέ είναι να σας προκαλέσω λύπη.
Ελπίζω ότι με τον καιρό, θα μπορείτε να με σκεφτείτε με χαμόγελο και γέλιο, γιατί, Θεέ μου, περάσαμε μια συναρπαστική ζωή.
Φίλοι μου, σας αγαπώ όλους και σας ευχαριστώ για την πιο θαυμάσια ζωή! Και ευχαριστώ όλους τους καταπληκτικούς γιατρούς και νοσοκόμες που με φρόντισαν.
Από τα βάθη της καρδιάς μου, εύχομαι σε όλους τους φίλους μου μια μακρά ζωή γεμάτη υγεία και ελπίζω να νιώσετε την ίδια εκτίμηση για την κάθε μέρα που ζείτε. Αν πάτε στην κηδεία μου, κάντε κάτι που θα με έκανε υπερήφανη.
Χορέψτε για μένα. Γιορτάστε την ομορφιά της ζωής με ένα γαμάτο πάρτι επειδή ξέρετε ότι αυτό που θα ήθελα είναι να είμαι μαζί σας και να διασκεδάζω, και κατά ένα περίεργο τρόπο θα βρω έναν τρόπο να είμαι εκεί (ξέρετε πόσο μισώ να χάνω τη διασκέδαση).
Αυτό το γράμμα δεν είναι ένα αντίο, αφού θα σας ξαναδώ κάποτε.
Ομως, κάντε μου μια χάρη, βρείτε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να αναγνωρίσετε την εύθραυστη περιπέτεια που είναι αυτή η τρελή ζωή.
Και μην ξεχνάτε ποτέ: Η κάθε μέρα μετράει.


thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου