Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Θέλω οι Γάλλοι να είναι σε θέση να ζουν σε μια ευημερούσα, προστατευμένη Γαλλία















Το πρώτο προεκλογικό διαφημιστικό σποτάκι της Marine Le Pen. Απλό, λιτό και κάπως ρομαντικό, με μάλλον χαμηλούς τόνους. Με μουσική συναισθηματικά φορτισμένη στην αρχή που γίνεται στη συνέχεια υποβλητική και επικεντρωμένο στην Γαλλία και στο πρόσωπο της Marine. Ήδη το βίντεο έχει "ενοχλήσει"
 
(τους γνωστούς αρλεκίνους, αλλά ποιος τους δίνει σημασία), επειδή λέει, έχει μόνο Λευκούς!




Λέει: "Όσο μπορώ να θυμηθώ, πάντα ένιωθα μια οργανική σύνδεση με τη χώρα μου, ένα πάθος για τη χώρα μας, και την ιστορία της. Αγαπώ τη Γαλλία.

Την αγαπώ με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την ψυχή. Λατρεύω αυτό το πανάρχαιο έθνος, το οποίο δεν μπορεί ποτέ να υποταχθεί ... Αυτόν τον επίμονο λαό που δεν αρνείται τον εαυτό του.

Είμαι μια γυναίκα και ως γυναίκα, αισθάνομαι την αυξανόμενη βία και τους  περιορισμούς της ελευθερίας να εξαπλώνονται σε ολόκληρη τη χώρα μας από τον ισλαμικό φονταμενταλισμό.

Είμαι μητέρα, και όπως εκατομμύρια γονείς ανησυχώ κάθε στιγμή για την κατάσταση της χώρας μου και όλου του κόσμου που θα αφήσουμε κληρονομιά στα παιδιά μας.

Είμαι δικηγόρος και τα χρόνια της δικαστικής μου πρακτικής μου έχουν αφήσει μια βαθιά προσήλωση και σεβασμό στις δημόσιες ελευθερίες, και μια ευαισθησία για τα θύματα που υποφέρουν από την ατιμωρησία των εγκληματιών.

Ουσιαστικά, αν έπρεπε να απαντήσω στο ερώτημα του ποια είμαι, θα ήθελα να πω πολύ απλά: πρώτα απ’ όλα, είμαι Γαλλίδα. Έντονα, περήφανα, απόλυτα! Υποφέρω από τις ύβρεις προς τη Γαλλία, σαν να απευθύνονταν σε εμένα προσωπικά.

Οποιαδήποτε απειλή βίας ή φτώχειας που υπάρχει και πλήττει πολλούς από τους συμπατριώτες μου και κάνει τον Γάλλο να υποφέρει νιώθω ότι είναι και προσωπικός μου πόνος.

Η επιλογή που θα κάνετε στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές είναι ζωτικής σημασίας, θεμελιώδης. Πρόκειται να είναι μια πολιτισμική επιλογή.

Είτε θα συνεχίσετε με εκείνους που έχουν πει ψέματα, έχουν αποτύχει και έχουν προδώσει, με εκείνους που έχουν εξαπατήσει το λαό μας και έχουν χάσει τη Γαλλία, ή θα αποφασίσετε να αποκαταστήσετε την τάξη στη Γαλλία. Ναι, θέλω να αποκαταστήσω την τάξη στη Γαλλία. Θέλω οι Γάλλοι να είναι σε θέση να ζουν ελεύθερα σε μια ανεξάρτητη Γαλλία. Θέλω οι Γάλλοι να είναι σε θέση να ζουν με ασφάλεια σε μια Γαλλία που θα σέβονται όλοι. Θέλω οι Γάλλοι να είναι σε θέση να ζουν σε μια ευημερούσα, προστατευμένη Γαλλία. Θέλω οι Γάλλοι να ζήσουν ενωμένοι σε μια περήφανη Γαλλία. Εύχομαι οι Γάλλοι να ζούμε καλά στην αιώνια μας Γαλλία. Θέλω οι Γάλλοι να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους σε μια δίκαιη Γαλλία.

Αυτό είναι το νόημα της θέσης μου. Αυτό είναι για το οποίο αγωνίζομαι! Αυτό είναι το έργο μου, το οποίο θα εκπληρώσω ως αρχηγός του κράτους στο όνομά σας. Στο όνομα του λαού!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου