Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος νομίζει ότι η (διαβόητη) υπογραφή του είναι εγγύηση αριστεροφροσύνης.

Αυτή τη στιγμή, η βασική διασφάλιση που διαθέτουμε εναντίον της ιδιωτικοποίησης του νερού είναι η δήλωση του Ευκλείδη Τσακαλώτου «Όσο είμαι εγώ υπουργός δεν θα ιδιωτικοποιηθεί» (μελοποιημένη εδώ από το TPP), που...
αποδεικνύει για πολλοστή φορά ότι όταν ο άνθρωπος ανέβει σε καρέκλα υπουργού, παύει να καταλαβαίνει τι λέει.

Αν μου επιτρέπετε μια ευαίσθητη προσωπική αποκάλυψη: είμαι 43 ετών. Όταν ήμουν μικρούλης ήμουν αθλητικό παιδί, μάλιστα στην τρίτη Λυκείου μέχρι τα μέσα της χρονιάς προετοιμαζόμουν για τη Γυμναστική Ακαδημία. Μετά αποφάσισα να γίνω κοινωνιολόγος, με τα γνωστά αποτελέσματα. Το λέω όμως γιατί πριν από 4-5 χρόνια βρέθηκα κάπου να παίζω βόλεϊ, όπως τότε, παλιά. Είχα όλο το πάθος και το πετοσφαιρικό know-how, αλλά κανένα μέλος του κορμιού μου δεν έκανε αυτό που του έλεγα. Η δική μου, βαθιά προσωπική «αφήγηση» ήταν ότι παραμένω το τρυφερούδι που έπαιζε στην εφηβική ομάδα του Παραδείσου Αμαρουσίου. Όμως η αλήθεια είναι ότι μου μιλούσαν στον πληθυντικό, αγαπητέ αναγνώστη, με αποτέλεσμα αντί να έχουμε ομαδικό πνεύμα, να έχουμε κάτι πιτσιρίκια και έναν καταθλιπτικό. -«Μπράβο κύριε» -«Κύριο να σε πει ο διάβολος την ώρα που θα σε ψήνει». Μην επεκταθώ: Καθώς περνάει ο καιρός, έρχεται μια στιγμή που πρέπει ο άνθρωπος να συμφιλιωθεί μέσα του με αυτό που όντως είναι. Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος νομίζει ότι η (διαβόητη) υπογραφή του είναι εγγύηση αριστεροφροσύνης. Όπως κι εγώ που αποφάσισα να ξανααθληθώ τώρα στη μέση ηλικία, δεν βλέπει αυτό που βλέπουν όλοι οι άλλοι...

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Κωνσταντίνου Πουλή, πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου