Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

Ο ΤΡΟΜΟΣ 2
Αληθεια εχω λογους, να ειμαι υπερηφανη που
ειμαι Ελληνιδα.
Για την ιστορια μας, και τη δοξα του παρελθοντος
μας, ναι
Τη γεννηση της δημοκρατιας, ναι
Για την αρχαια κληρονομια μας, για τους σοφους μας
τους συγγραφεις μας,τους ποιητες μας, ναι
Για το ολυμπιακο πνευμα, τους αθλητες μας,
την Αρχαια Ολυμπια, ναι
Για το Παρθενωνα μας, τους Δελφους, τη Βεργινα
τη Κνωσσο, την Αρχαια Ιθωμη, τ` αρχαια μας
σ` ολη τη χωρα, ναι
Τον Ομηρο την Ιλιαδα,την Οδυσσεια, την Ακροπολη, ναι
Τους ηρωες της επαναστασης, το Κολοκοτρωνη ,το Καραισκακη
το Ρηγα, το Μιαουλη, ναι

Το Αιγαιο μας, το ιονιο μας, τις ξερολιθιες μας, τις
ελιες μας, τον ηλιο μας, τη θαλασσα, το φως, ναι
Ειμαι υπερηφανη γι` αυτα και αλλα πολλα.
Δεν ειμαι υπερηφανη, για τη καταντια της χωρας μου
Δεν ειμαι υπερηφανη, για ολους τους πολιτικους
που οριζουν τις ζωες μας.
Δεν ειμαι υπερηφανη για τους καρχαριες, που ξεπουλανε
τη χωρα μου, αναλογα με τα συμφεροντα τους.
Δεν ειμαι υπερηφανη για τη φτωχεια του λαου μας.
Δεν ειμαι υπερηφανη, για τους νταβατζηδες που
πουλανε, τα χωματα μου.
Δεν ειμαι υπερηφανη που αφανιζετε ενας λαος, με
τοσο σπουδαιο παρελθον.
Δεν ειμαι υπερηφανη, που οι Ελληνες, εσκυψαν το κεφαλι
μαζευτηκαν στα τεσσερα τοιχεια και δεν διεκδικουν.
Δεν ειμαι υπερηφανη που καθε φορα ψαχνουν και νεο
σωτηρα, εχοντας κοντη μνημη.
Δεν ειμαι υπερηφανη για τη καταντια στα γεροντια μας
Δεν ειμαι υπερηφανη για το χαλι στα νοσοκομεια μας
Δεν ειμαι περηφανη για τους ανεργους, της πατριδας
Ολους, μα ειδικα τα σπουδαγμενα νιατα μας
Δεν ειμαι υπερηφανη που οι συμπατριωτες μου δεν
μπορουν ν` αγορασουν κρεας οποτε θελουν.
Δεν ειμαι υπερηφανη, γιατι πιστευω οτι γιναμε ΣΚΛΑΒΟΙ
Επρεπε να εχουμε επαναστατησει εδω και χρονια.
Ολοι μαζι ενωμενοι, με ενα σκοπο μια λευτερη πατριδα
Δεν ειμαι υπερηφανη Ελληνιδα
Νιωθω, ελευθερη πολιορκημενη
Θα` θελα να λυσω αυτη τη πολιορκια, με οποιοδηποτε τροπο.
Με οποιοδηποτε κοστος.
Δεν με ενδιαφερει, θελω την Ελλαδα μου.

Αδαμοπουλου Γεωργια

arxaiaithomi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου