Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Kαταθέσετε στον τραπεζικό σας λογαριασμό των αναμνήσεων. πολύ ευτυχία.


alt
Ένας γέροντας 92 χρονών , μικρόσωμος, καλοντυμένος, φρεσκοξυρισμένος και πολύ υπερήφανος, ένα πρωϊνό μετακομίζει σε ένα γηροκομείο.
Η γυναίκα του 70 χρονών μόλις είχε πεθάνει.
Μετά από κάποιο χρόνο αναμονής στο σαλόνι χαμογελάει στο προσωπικό μόλις του είπαν πως το δωμάτιο του ήταν έτοιμο και τον περίμενε.
Πηγαίνοντας προς το ασανσέρ με το μπαστουνάκι του ο συνοδός άρχισε να του περιγράφει το δωμάτιο του.
Ο γέροντας άρχισε τότε να κάνει σαν μικρό παιδί από την χαρά του.Ήταν τόσο χαρούμενος που φώναζε :"Μου αρέσει πάρα πολύ!!!"
"Μα κύριε, δεν έχετε δει ακόμα το δωμάτιο σας, περιμένετε λίγο ακόμα, του είπε ο συνοδός.
"Αυτό δεν λέει τίποτα" , απάντησε ο γέροντας.
"Η ευτυχία είναι κάτι που επιλέγω εκ των προτέρων. Είτε μου αρέσει είτε δεν μου αρέσει το δωμάτιο μου, δεν εξαρτάται από τα έπιπλα ή από την διακόσμηση. Εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίον την αντιλαμβάνομαι!"
Στο μυαλό μου έχω αποφασίσει πως το δωμάτιο μου αρέσει. Είναι μια απόφαση που παίρνω κάθε μέρα όταν ξυπνάω."
"Μπορώ να διαλέξω , ή να περάσω όλη την ημέρα στο κρεβάτι μετρώντας και σκεπτόμενος τα μέρη του σώματος μου που δεν λειτουργούν ή να σηκωθώ και να ευχαριστώ τον Θεό για τα μέρη του σώματος μου που λειτουργούν ακόμα!"
"Κάθε μέρα είναι ένα δώρο και έως ότου μπορώ και ανοίγω τα μάτια μου, θα εστιάζομαι στην καινούργια ημέρα και σε όλες τις ευτυχισμένες και όμορφες αναμνήσεις που έζησα στην ζωή μου!"
"Το γήρας είναι σαν ένα λογαριασμό στην τράπεζα.Κάνεις ανάληψη από ότι έχεις καταθέσει."


Σας ευχαριστώ όλους εσάς που με βοηθάτε να γεμίζω τον τραπεζικό μου λογαριασμό όπου συνεχίζω να καταθέτω!

Να θυμάστε τα εξής για να είστε ευτυχισμένοι:
1)Απελευθερώστε την καρδιά σας από το μίσος.
2)Απελευθερώστε το μυαλό σας από ανησυχίες.
3)Ζήστε απλά.
4)Δώστε περισσότερα.
5)Περιμένετε λιγότερα.
6)Να είστε ευγνώμονες.


 melodytravel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου