Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Όνειρο μου να ξαναδώ τη χώρα μου Ελεύθερη...

https://pbs.twimg.com/media/CeZfg8SWQAERdqc.jpgδὲν μὲ νοιάζει ἡ κάθε πουστάρα φᾶμπρ κι οἱ π@ῦτσες του…

δὲν μὲ νοιάζει ποὺ τὴν Χώρα μου τὴν κατήντησαν ἀπέραντη ΜΚΟ…

δὲν μὲ νοιάζει τὶ θὰ κάνουν οἱ μετανάστες…

δὲν μὲ νοιάζει γιατὶ κλείνουν τοὺς δρόμους αὐτοὶ ποὺ φιλοξενοῦνται ἐδῶ…

δὲν μὲ νοιάζει τὶ λέει ὁ τόμσεν στὴν βελκουλέσκου γιὰ κατανάλωση…

δὲν μὲ νοιάζει ποιοὶ καραμανλοαλογοσκούφηδες ἔκρυψαν τὸ χρέος…

δὲν μὲ νοιάζουν τὰ ὕψη ποὺ κτυπᾶ αὐτὸς ὁ ΕΝΦΙΑ…

δὲν μὲ νοιάζουν οὔτε αὐτὰ τὰ τελευταῖα… Celebrity News…


αὐτὺ ποὺ μὲ νοιάζει,

εἶναι ἂν κατάλαβαν «κάποιοι» τὶ ψηφίζουν τόσα χρόνια…

αὐτὸ ποὺ μὲ νοιάζει,

εἶναι ποιὰ τιμωρία θὰ «χαρίσουμε» στοὺς προδότες…

αὐτὸ ποὺ μὲ νοιάζει,

εἶναι νὰ ξαναδῶ τὴν χώρα μου ἐλεύθερη…

τοὺς γηγενεῖς της χαρούμενους…

τὰ γερόντια της ἀξιοπρεπῆ…

καὶ τὰ παιδιά της ὑπερήφανα…


αὐτὸ ποὺ μὲ νοιάζει,

εἶναι μόνο ἡ Πατρίδα μου Ὑψηλά.-



Καφετζόπουλος Χάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου