Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Τα συγχαρητήριά μου



 
Μιλούσα χθες με μια γνωστή μου, η οποία κάποια στιγμή γυρίζει και μου λέει: "τελικά σκατά τα κάνανε αυτοί που ψηφίσαμε, ε;"
Χαμογελώντας εγώ γυρίζω και τη ρωτάω: "Γιατί; Τι έκαναν και δε σου άρεσε;"
"Α εγώ δεν ξέρω απ'αυτά",μου λέει. "Εδώ στη δουλειά το συζητούσανε και άκουγα ότι όλοι βρίζουν. Βρίζουν κι οι δικοί τους ακόμα! Έτσι λένε..."
"Και γιατί βρίζουν;" ρωτάω εγω προβοκατόρικα.
"Απ' ό,τι κατάλαβα, γιατί, λέει, φέρανε νέο Μνημόνιο. Κακό δεν είναι αυτό; Το Μνημόνιο δεν ήταν εκείνο που μας έκοβε τα λεφτά μας;"
"Ναι αυτό ήτανε" της λέω.
"Πάει... μας κοροϊδέψανε κι αυτοί" λέει απογοητευμένη.

"Να σε ρωτήσω κάτι;" της λέω.
"Εσύ δεν καίγεσαι για το σπίτι σου, που θέλει να στο πάρει η τράπεζα και κινδυνεύει με πλειστηριασμό;"
"Ναι" μου λέει.
"Ε, από βδομάδα δεν κινδυνεύει. Ψηφίζεται ο νόμος για να μην μπορεί να στο πάρει η τράπεζα. 
Σου κάνει;"
"Αν μου κάνει λέει; Μου κάνει και μου περισσεύει!" μου λέει με ενθουσιασμό!
"Δηλαδή δε μας κοροϊδέψανε;"
"Ό,τι καταλαβαίνεις..." της κάνω κι εγώ, σηκώνοντας τους ώμους..
"Και αυτοί γιατί βρίζουν τότε;" με ρωτάει
Της απαντώ κι εγώ όσο πιο απλουστευτικά μπορώ: "Γιατί είχε πει ότι θα ακυρώσει όσα είχαν αποφασίσει οι προηγούμενοι να κάνουν και ότι θα εφαρμόσει άμεσα όσα έλεγε προεκλογικά. Και τώρα που βγήκε, έκανε συμφωνία με τους Ευρωπαίους, του δώσανε κάτι λεφτά για να μη χρεοκοπήσουμε και μάλιστα χωρίς νέα μέτρα. Ακύρωσε πράγματι τα μέτρα των προηγούμενων και θα εφαρμόσει άμεσα ένα μέρος του προγράμματός του αυτό το 4μηνο. Αλλά τα υπόλοιπα μέτρα του προγράμματός του, που δε δέχτηκε η Ευρώπη, βλέπουμε από Ιούνη. Άμα βει τα λεφτά να τα κάνει"
"Σοβαρά;" μου λέει. "Δηλαδή δεν κάνει τα αντίθετα. Απλά κάνει λιγότερα απ' όσα έλεγε..."
"Ε, κάπως έτσι" της απαντώ.
"Και οι δικοί του, τότε, γιατί βρίζουνε;"
Την κοιτώ με το ύφος το "τιιί να σου λέω τώρα..." και της απαντώ: "εσύ το σπιτάκι σου δε θες να σώσεις; Ε, θα το σώσεις! Τους άλλους γάμησέ τους"
Και έφυγε χαμογελαστή... 

Η γυναίκα αυτή δεν ξέρει από πολιτική.
Ό,τι ακούει, λέει. 
Πάντα ψήφιζε ΝΔ και τώρα είχε ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ.
Πριν είκοσι μέρες ήταν ενθουσιασμένη.
Υπερήφανη για την επιλογή της. 
Σήμερα, όμως, ήταν προβληματισμένη.
Δεν ήξερε γιατί. 
Το μόνο που άλλαξε ήταν η περιρρέουσα ατμόσφαιρα.

Συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν τον ενθουσιασμό για την ανατροπή του παλιού να τον μετατρέψουν στον σκεπτικισμό του "όλοι ίδιοι είναι"
Συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν την ελπίδα για καλύτερες μέρες να τη μετατρέψουν σε μιζέρια.
Συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν να τσιμεντώσουν τα χαμόγελα που είχαν αρχίσει να σκάνε στα πρόσωπα των Ελλήνων.

Όταν τα λαμόγια θα ξαναπάρουν την εξουσία (που, χάρη σε σας, θα γίνει πολύ γρήγορα), κανονικά θα πρέπει να σας δώσουν και... υπουργείο για τη βοήθειά σας! 
Δικαιώσατε το αφήγημα των μνημονιακών, ότι τάχα δεν υπάρχει παραμονή στην Ευρωζώνη χωρίς Μνημόνιο.
Και αυτό συνάγεται την πολιτική αθώωσή τους, με δεδομένο ότι η ελληνική κοινωνία επιθυμεί πλειοψηφικά την παραμονή στην ευρωζώνη και άρα συμπεραίνεται πως "Δε γινόταν αλλιώς για να απραμείνουμε στην Ευρωζώνη, άρα καλώς έπραξαν Παπανδρέου, Σαμαράς και Βενιζέλος".
Άρα, άκυρες κι οι εξεταστικές επιτροπές, άκυρες κι οι προδοσίες και όλα τα σχετικά.
Τα καταφέρατε.

Προσφέρατε σπουδαίες υπηρεσίες στη χώρα.
Η ιστορία του τόπου θα σας το χρωστάει.
Τα συγχαρητήριά μου. 

 



toixo-toixo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου